Mesélő
Sötét volt, az orrukig sem láttak. Sietniük kellett, de a földből ki álló gyökerek ezt nagyban meg nehezítették. Mikor már az erdő sűrűjében voltak lassítani kezdtek.
Valami menedék után kutatva tovább folytatták útjukat. Egy rozoga istálló pont megfelelő nem? Egyáltalán nem furcsa ez a semmi közepén!
Ha nappal lenne gondolkodás nélkül tovább állnának, de ez most nem lenne ésszerű. Az egész helyiséget széna borította. Lábukkal egy helyre söpörték ágy gyanánt.
Még egyszer tettek egy rövid sétát, hogy tényleg biztonságos e, majd le feküdtek aludni.Gyűlölték egymást, legalábbis ezt mutatták a másik felé, de most muszáj közel lenniük egymáshoz. Egyikük sem, akar meg fagyni.
Reggel Cris miután fel ébredt mozdulni sem tudott. Hamar rá jött a miértjére. Jake ölelte magához. Próbálta le feszíteni magáról a fiú karjait, de nem sikerült neki.
Cristin
-Utálom, hogy ilyen izmos! - mondtam, mert azt hittem alszik.
Jake az egyik karját le vette rólam, majd még közelebb húzott magához és a fejét a nyakamba fúrta. Bele törődve a helyzetembe, Jake kezét kezdtem el vizsgálni. A férfias kéz mellett az én kezem aprónak tűnt.
Találtam egy heget a fiú kezén. Az ujjamat lassan végig húztam rajta. Olyan irmerősnek tűnt. A bal kezem össze kulcsoltam Jakeével és el öntött a meglepődés. A sebem és az övé kiegészítették egymást.
Mesélő
Jake csendben követte végig az eseményeket remélve, hogy a lány majd emlékezni fog. De nem, így lett. A kezét ki akarta húzni a fiúéból, de Jake nem engedte. Rekedtes hangon, így szólt:
-Maradjunk, így még egy kicsit. Rég volt ebben részem!
-Miről beszélsz? Rengeteg barátnőd volt már! Sőt az a Laura max 1 hónapja szakított veled!
Biztos vele is össze bújtál!-Rég volt EBBEN részem.. - ismételte magát, de csak egy szót emelt ki. Kíváncsi volt mire gondol, de nem kérdezett rá. Fáradt volt hozzá. Cris Jake karjai közt aludt el.
Jake csak magához szorította rég elveszett lelkitársát és nem mozdult. Emlékképek jelentek meg a fiú szemei előtt.
"Ígérd meg! Ígérd meg Jake, hogy egyszer el veszel! Csak Ígérd meg!" - Cris 8 éves volt. Jake 11.
"Hidd el én leszek az utolsó lány, akit meg csókolsz!" -Cris 12, Jake 15.
"Nem vagy normális! Miért dobtad ki azokat a verseket? Mindenem belle tettem!
Nem illünk össze Cris.
Jake emlékezz erre a pillanatra, akkor amikor majd, akarsz valakit, de nem lehet a tiéd! Emlékezz erre mikor majd akarsz engem!" -Cris 16 Jake 19.
Utálta, hogy Cris ilyen jól ismerte. Sosem tudott semmit el titkolni a lány elől. Mindig tudta, ha hazudik, ha barátnője van, ha rossz fát tett a tűzre. A lány mindig segített neki. Nem hagyta veszni Jakeet. Egész életében győzködte az embereket, hogy ez a fiú még sokra viszi. Jake persze ezt rengetegszer meg cáfolta, de Cris nem adta fel. Bízott benne! Jake élni próbált! Jake élni próbált Cris kedvéért!
Szép emlékek után kutatott, hogy ne sírja el magát, de minél többre emlékezett annál jobban fájt neki. Mindent, ami azon az éjszakán történt HD minőségben őrzi az emlékezete. Jake Crisék autója mögött ment. Aztán az egyik kanyarban szem elől tévesztette a járművet. Az autó fel borult. Mr. és Mrs. Wilde kisebb sérülésekkel meg úszták, de a lány ki esett, mikor az ajtó leszakadt.
Valami csoda folytán eszméleténél volt, mikor Jake oda ért hozzá. Jakenek rögeszméjévé vált, hogy a sors akarta, hogy el köszönjön a lánytól.
"Jake kérlek! Nagyon fáj!"
"Segíts Jake! Nem hallod?! Segíts!
Mond mit tegyek Cris! Beszélj hozzám! Maradj ébren! Cris!
Még találkozunk!
Persze, hogy igen! Cris bármire is gondolsz felejtsd el! Csak maradj velem! Kérlek!"
Cris ezután 2 hétig kómában volt. Az orvosok nem voltak meggyőződve arról, hogy túl éli. Nem hittek benne. De a fiú igen! Végig ott volt mellette. Majd Cris végre ki nyitotta szemeit.. Zavarodott volt.
" Cris? Hallasz engem?
Hallom magát.
Mi? Én vagyok az Jake!
Nem tudom ki maga! Kérem ne érjen hozzám!
Emlékszem Cris! Emlékszem arra, amit mondtál!
Miről beszél? Soha életében nem találkoztunk!"
Ezután közölte vele az orvos, hogy csak néhány embert fog felismerni. A szüleit, és nagy nehezen a nagyszüleit is felismerte, de senki mást nem.
A fiú úgy volt vele elég volt az emlékekből. Be csukta a szemét és mielőtt el aludt volna még mondott valamit.
-Emlékszem!..
أنت تقرأ
Veszíts El Hogy Meg Szeress
غموض / إثارةMindenki vágyott már egy nagy Zombi támadásra, de senki nem gondolta, hogy ennyire nehéz lehet valóban meg élni!