07

642 85 96
                                    

----

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-
-
-
-

Chaeyeon jalan masuk ke dalam bilik diorang.

Chaeyeon bukak pintu secara tiba tiba membuatkan Jieun sedikit gelabah menyorokkan something dalam beg dia.

Chaeyeon perasan. Tapi buat buat tak perasan apa apa.

"Eh sunbae, dah habis kelas ke?" Soal Jieun ramah.

"Haah baru je habis. Jieun?" Soal Chaeyeon semula.

"Dah hehe. Okaylah sunbae, Jieun nak keluar dulu tau." Ujar Jieun sebelum melangkah kakinya keluar dari bilik itu.

Chaeyeon mengangguk dan tersenyum. Setelah Jieun keluar, Chaeyeon mengunci pintu dan pergi ke tempat tidur serta meja belajar Jieun.

"Apa benda tadi yang dia sorokkan tu eh?" Soal Chaeyeon sendiri ingin mencari tahu sesuatu. Tapi tiada apa apa bukti mahupun petunjuk berada dalam biliknya itu.

-
-
-
-

"Mian sunbae lambat." Ujar Jieun setelah sampai ke restoran dimana dia berjanji temu dengan Doyoung.

"Gwaechanayo." Balas Doyoung yang melihat telefonnya. Gambar dia bersama Yoojung pada wallpaper telefonnya ditenung tajam.

Dalam mata dia menunjukkan yang dia amat menyayangi tunangnya. Jieun menghela nafas berat.

"Waegurae sunbae-ah?" Soal Jieun. Doyoung menggeleng dan meletakkan telefonnya.

"Sunbae?" Panggil Jieun sambil memegang lengan Doyoung. Doyoung pandang Jieun. Seperti ada suatu aura yang menarik perhatian Doyoung kat Jieun.

Tak lepas Doyoung memandang Jieun. Jieun yang tersenyum manis sambil memegang lengan Doyoung.

"Nak mintak sesuatu boleh tak?" Soal Jieun.

"Nae? Apa dia?" Soal Doyoung semula.

"Hm cuma- cuma nak tukar panggilan. Boleh?" Soal Jieun. Doyoung terdiam.

"Kalau Jieun nak panggil sunbae nama boleh? Doyoung? Hehe boleh tak?" Soal Jieun.

Doyoung tenung je muka Jieun. Lalu senyuman manis dilemparkan oleh Doyoung untuk Jieun.

Dengan muka yang happy Doyoung mengangguk. Perlahan Doyoung mengusap rambut Jieun.

"Kiyowo." Ujar Doyoung. Mata Doyoung seolah olah terpukau dengan Jieun.

"Gomawo Doyoung-ah." Balas Jieun yang menenung mata Doyoung. Mereka bertatapan mata sesama sendiri.

-
-
-
-

Aku duduk kat Han River. Saja nak tenangkan perasaan.

Dah 3 hari Doyoung tak cari aku. Langsung takda call mahupun mesej daripada dia. Jumpa? Langsung takda. Terserempak pun, dah macam stranger.

Aku tenung cincin kat jari manis aku. Relay aku dengan dia sampai sini jeke?

Aku buntu.

Aku rasa nak marah.

[ C ] Buaya Darat Classmate Aku 2 Where stories live. Discover now