AŞK SANA BENZER

59 2 0
                                    

Okulun ilk günü 15 Eylül 2014. Miray, Ada, Evrem sahilde sıradan bir kafeye oturmuştuk. İşte herşey böyle başladı.. Karnımız çok açtı birşeyler sipariş verdik. Siparişleri almaya gelen çocuk pek yakışıklıydı. Mirayla Ada kendi aralarında adını öğrenmek için konuşuyolardı.

Ben herşeyden yorulmuş kimseyi umursamaz bir şekilde dağınık topuzumla yemeklerin gelmesini bekliyordum. Yemeğimizi yedik, kırmızı elmalı nargilemizi içtik. Sahilde gezinip fotoğraflar çekiliyorduk herşeyden habersiz. O gün birbirimize akıl veriyo derslerimize ağırlık vermemiz gerektiğini konuşuyoduk. Oysaki o gün Miray kafedeki çocuktan hoşlanmıştı. Akşam facebooktan mesaj atmış kafedeki çocuk Miraya. Adı Emreymiş iyi hoş çocuk bende beğenmiştim. Kafam bomboşdu. Derslerimle ilgilenmeyi kimseye aşık olmamayı planlıyorum bu sene için. Evimize yeni taşındık eşyalarımı yerleştirdim çok yorgunum uyumam gerek.

Sabah uyandığımda yine saçımı sıradan bi topuz yaptım formalarımı giydim ve okula gitmek için durağa çıktım. Mirayla okula girmeden mekanda sigara içiyoduk o bana Emreyi anlatıyodu. Bizim kız baya hoşlanmış bu Emreden belli. Hafta sonu buluşucaklarmış ayarlamışlar bile çoktan. Bu Emrenin bi arkadaşı varmış onunla da benim aramı yapmaya çalışıyolardı. Facebooktan baktım ben bu çocukla yapamam beğenmedim dedim. Hafta sonu o da gelicekmiş. Aslında hiç gidesim yoktu ama Mirayı yanlız bırakamazdım. En yakın arkadaşım tüm sırlarımı anlatabildiğim kardeş gibi gördüğüm birisi.

Okuldan çıktık durakta oturuyoduk Mirayla otobüse bindik. Eve geldiğimde direk facebooka girdim. Yine bir sürü mesaj vardı. Şu cevap vermedikçe daha fazla yazan tipler varya heh işte onlara çok sinir oluyorum ve başımda onlardan çok var. Ana sayfada boş boş geziniyodum bi mesaj geldi. Aaa bu o çocuktu Mirayın bahsettiği enişte beyin arkadaşı olan Tolga. Meraba yazmış:) Cevap vermesem çok mu ayıp etmiş olurum. Cevap versem boş ümit vermiş olurmuyum? Çok kararsızım Miraya mesaj attım cevap ver dedi. Cevap verdim öyle konuşmaya başladık işte. Geç geç istemeye istemeye cevaplar veriyodum. Hasta olduğu için belki gelmezmiş öyle söyledi. Ne sevindim ne üzüldüm. Erkenden çıktım faceden zaten yeterince yorgundum direk uyumuşum.

Sabah Tolganın mesajını gördüm baya geç olsa da cevap verdim. Cumartesi günü Mirayla erkenden gittik kafeye oturduk sigara çay, sigara çay 1 buçuk paket bitirmişiz. Adresi sora sora gelmişler bizde tam o sıra lavobaya makyaj tazelemeye kalkıyoduk kafenin girişinde karşılaştık. Bi hoşgeldiniz bile demedim direk gittik Mirayla. Saçlarım kısa ve dalgalıydı. Mirayın uzun ve düzdü saçları. Sıradan bi gün gibi geliyodu bana. Girişte çocuğun yüzüne bile bakmamıştım. Neyse lavobadan çıktık yanlarına oturduk. Emreyle Tolga yan yana oturmuş bizde Mirayla yan yana oturduk. Çocuğun yüzüne hala bakmıyo telefonumla uğraşıyodum. Emreyle Miray bizi konuşturmak için konular açıyolardı. Tavla oynayalım dedi Emre. Tavla aldık Miray, Emrenin yanına geçti Tolga da benim yanıma Sahiden de ne olmuştu bana? Hani Yaren kimseye aşık olmazdı. Noldu birden. Tolgayla Emre tavla oynuyo bizde onları izliyoduk. Tavla oynamasını bilmem daha önce hiç oynamamıştım. Emre Tolgayla fotoğraflarımızı çekip duruyo Tolga sürekli nanelimon söylüyo içindeki limon çekirdeklerini ayıklıyodu. Bende onu izliyodum. Çocuk benim için hasta hasta gelmiş. Mirayla Emre göz göze bakma konusunu açtılar.

-İnsanlarla pek göz göze gelmeyi sevmem uzun süre de bakamam zaten. dedim.

Miray; -Tolgayla bi denesenize.

Nolucaktı sanki uzun baksam? Sanki aşık olucam ahaha komik. Sigaramdan bir kez çektim ve Tolgaya bakışlarımı yönelttim. O baktıkça ben daha çok bakıyodum. Gözlerinin içinde bir ışıltı vardı içi gülümsüyodu resmen. İlk kez göz göze gelmiştik. Gözlerimi ondan alamıyordum. Büyülenmiştim sanki. Baya uzun bi şekilde öyle kaldık. O gülüyodu ben çok ciddi bi şekilde onun hem gülüşünü hem de gözlerini izliyodum. O uzun kirpikleri dikkatimi fazlasıyla çekmişti. Mirayla Emre bakışlarımdan anlam çıkarmış gibi oooo diyolardı. O an çektim gözlerimi ondan. Ama gözlerim onun gözlerini özlüyodu. Onun bakışını özlüyodu.

Miray; Bak uzun süre bakabiliyomuşsun yaren.

-Bilmem öyleymiş sanırsam.

Emre; Hadi bi kez daha deneyin.

Ben direk gözlerimi ona çevirmiştim. Kalbim kıpır kıpırdı. O hala gülüyodu. Bu kez bende güldüm o gülünce benimde gülesim geliyodu. Bu kez diğeri kadar uzun bakışmamıştık. Hani filmlerde, kitaplarda olurya ilk görüşte aşk felan hiç inanmam onlara. Kafeden çıktık durum değerlendirmesi yapiyoduk Mirayla. İkimizin önden önden konuşa konuşa gidiyoduk.

Miray; - Nasıldı ama tatlımı sence emre? Tolga hakkında ne düşünüyosun

-Emre iyi yaa yakıştınız. Tolga da ne biliyim çok tatlı bi gülüşü var. Yani iyi hoş çocuk beğendim. Siz Emreyle gitsenize ikiniz takılın ortada bi yerde buluşuruz sonra.

Miray; - Bak seen baak. Beğenmedim, gelmem ben, sakın ayarlamaya çalışmayın diyen kıza noldu?

-Görünce herşey değişti.

Sahiden de ne olmuştu bana? Hani Yaren kimseye aşık olmazdı. Noldu birden. ahaha saçmalama yaren tabiki de aşık felan olmadın sadece hoş çocuk ilgisini çekmek istiyosun. Sonra bırakıcaksın diğer erkekler gibi. Sen erkeklerden nefret edersin hepsi aynı degilmi? Oooff delirdim sanırım kendi kendime konuşmaya başladım resmen.

Emreyle Miray uzaklaştılar bizde Tolgayla bi parkta oturuyoduk. Öyle dinlediğimiz şarkıcılardan hoşlandığımız şeylerden konuşup ortak yön arıyoduk. Buluyodukda. Gitar çalabiliyomuş. Bi gün çok dinlemek isterim onun çaldığı onun söylediği bi konseri. Orda otururken bile göz gözeydik. İlk defa kendimi bu kadar savunmasız hissediyordum. Sersemleşmiştim sanki. Emreyle Miray geldi 4lü oturuyoduk yine. Ben yanlamasına oturmuş arada Tolgayı kesiyodum. O masum yüzüne bakmayı çok seviyodum. Baka baka doyamıyodum sanki.

Eve gitme vakti geldi. Kalktık hepimiz. Sekapark da yürüyoduk. Birden gök gürlemeye başladı. Miray da yağmur yağar inşallah demesiyle aradan 2 dk geçmeden yağmur bastırdı. Hava çok soğuktu üstlerimiz inceydi. Mirayla Emre önden el ele gidiyolardı. Bizde Tolgayla arkadan ayrı ayrı yürüyoduk. Onun başında kapşonu kapalıydı. Islanmayı hiç sevmeyen ben o gün nedensizce mutlu olmuştum. Çok üşüyodum eminim ki Tolgada üşüyodu. Hasta haliyle bide yağmura yakalanmıştı.

Miray arkasını döndü; -Naz yapma üşüyosun gir işte koluna.

Koluna girsem yanlış anlarmıydı acaba beni? Ooff nolcak sanki arkadaşça yaklaşsam. Daha ilerisi olamaz zaten. Olmaz ki kalbim taşlaştı artık benim. Hiç bişey hissetmiyorum. Sıçarım böyle işe giricem ulan. Evet sonunda koluna girdim. Mirayla Emre sürekli arkalarına dönüp bize bakıyolardı. Çok yakıştılar gibisinden şeyler duyuyodum. Ama öylesine üşüyodum ki hiç birine aldırış etmedim. Onun kolundayken kolum ısınmıştı. Sıcaklığını hissedebiliyordum..

Durağa geldik ayrılma vakti gelmişti. Emreyle tokalaştık. Sıra Tolgaya gelmişti ne yapmam gerekiyordu? Yaklaştım kısa süreliğine sarıldım tokalaşma gibi. Hiç bırakmak istemedim. O kolundan hiç çıkmak istemedim. Mirayla karşı durağa geçtik.

Miray onlardan ayrılır ayrılmaz; - Yaren inanılmaz yakışıyosunuz. Siz varya harikasınız. Bana sorarsan çıkmalısınız. Cidden ilk defa seni bi çocukla bu kadar çok yakıştırdım.

-Ya Miray bişey dicem ama kesin emin değilim ben. Şeyy yaa... Galiba ben Tolgadan hoşlandım ama emin değilim.

Oooff Yaren kimi kandırıyosun ki ilk bakışma anınızdan itibaren körkütük aşıksın çocuğa. Ya böyle bi his yok cidden ilk defa böyle değişik bi heyecan girdi içime. Etkilenmiş olamam. Hayır be saçmalama. Ben ve Tolga ahaha. Hayır ya aşık değilim basit bi hoşlantı. Geçer gider.

Miray; - Yaren ciddi olamazsınnn.. Bu harika bişey ya. Konuşun belki aranızda bişeyler olur neden olmasın? Onun da sana bakışları farklıydı. Ben zaten ilk onunla göz göze geldiğin an anladım.

-Bilmiyorum Miray ya cidden kafam allakbullak. Eve gitmeliyim.

Otobüse bindirdikten sonra Miray gitti. Bende oturdum yalnızca bugünü düşünüyodum. Allahım bu nasıl bişey ? Gözleri neden bir an olsun çıkmıyo aklımdan? nedeen.. Eve geldiğimde Bişeyler olmuştu bana Tolganın her mesajına saniyesinde cevap verir olmuştum. Aslında biraz da sahiplenmiştim doğrusu. Telefonuma hayatım diye kaydetmiştim. çünkü hayatımı ona bağlamış gibiydim. Saniye çıkmıyodu gözleri aklımdan. Allahım neler oluyo bana?

KÖR RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin