şarkıyı koydum çünkü fic bu şarkı üzerine kurulu, bu yüzden dinleyip anlamına bakarsanız sevinirim.
riki yine sunoo ile geziye çıkacaktı fakat bu sefer bu gezi çok uzak bir yere olacaktı. riki bu geziyi neredeyse 5 aydır planlıyordu ve sonunda sunoo'ya haber verip bugün geziye gideceklerdi, bu yüzden ikisi de oldukça mutluydu.
riki son kez sunoo'yu arayıp hazır olup olmadığını sormuştu ve sunoo hazır olduğunu söylediği için riki büyük bir mutlulukla sunoo'yu almak için evden çıkmıştı. riki nin bilmediği şey bu mutluluğu bu günden sonra bir daha bulamayacak olmasıydı.
sunoo oldukça mutluydu çünkü sevgilisi ile geziye gidecekti ve bu sefer sunoo ya nereye gideceklerini riki söylememişti bu yüzden çok meraklıydı. bunları düşünürken kapı çalıyordu ve sunoo riki nin geldiğini anlayarak koşa koşa kapıyı açmıştı ve açtığı gibi sevgilisine sımsıkı sarılmıştı.
(bu belki de onların son sarılmasıydı ama bu iki gencin bundan haberi yoktu...)
riki sunoo ile son hazırlıklarını da yapıp evden çıkmışlardı. beraber arabaya atlayıp uzun bir yolculuğa çıkmışlardı ve sunoo çok heyecanlıydı çünkü nereye gideceklerini bilmiyordu bu yüzden sürekli soru sorup duruyordu, riki ise gittikleri zaman söyleyeceğim diyerek onu sinir ediyordu.
"ahh hadi ama riki daha ne kadar yol kaldı? yoksa kaçıracak mısın beni?"
"tabii sunoo seni kaçıracağım sonra da organ mafyalarına falan satacağım seni nasıl ama?"
"riki!!! çok kötüsün. konuşma benimle pis adam."
sunoo bunları gülerek söyledikten sonra kollarını bağdaş şekline sokup kafasını başka tarafa çevirmiş ve küstüğünü belli etmeye çalışıyordu fakat riki sadece gülerek az yolları kaldığını söylüyordu.
sonunda riki arabayı durdurup geldiklerini söylediğinde sunoo etrafa meraklı gözlerle bakıyor ve nerede olduklarını anlamaya çalışıyordu fakat pes edip riki ye sorma gereği duymuştu.
"riki nereye geldik biz? hiç görmedim ben burayı korkuyorum."
"sevgilim korkmana gerek yok, çok az yürüdükten sonra çok beğeneceğin bir yere gideceğiz ve pişman olmayacaksın."
bunları söyledikten sonra ikili arabadan inmişti ve yavaş yavaş yürümeye başlamışlardı.
belki de yaptıkları en büyük hata bu geziyi iptal etmemekti.
fic angst bitecek lütfen bunu bilerek okuyun sonra küfür yemek istemiyorum.🙏🏻