sunoo parmaklıkları dikkatsiz bir şekilde tutmaya devam ediyordu, riki ise hala korkmaya devam ediyordu çünkü sevgilisinin başına bir şey gelmesini asla ama asla istemiyordu.
sunoo yokken riki yalnızdı, sorunları vardı hayattan asla keyif almıyordu... sunoo hayatına girdiğinden beri ailesi bile şaşırmıştı çünkü oğullarını asla bu kadar mutlu görmemişlerdi.
bunun için sunoo ya her gün teşekkür edip minnetlerini sunuyorlardı, sunoo ise buna gerek olmadığını söylüyordu sürekli...
şimdi ki anımıza dönecek olursak... yaklaşık 10 dakikadır sunoo hala parmaklıkları tutmaya devam ediyordu.
ve birden ikisinin de şok olacağı şey gerçekleşmişti. sunoo dengesini kaybedip denize düşmüştü.
riki ise sadece ağlayarak ve bağırarak yardım istiyordu.
"SEVGİLİM DENİZE DÜŞTÜ, YARDIM EDİN!!!! YALVARIRIM YARDIM EDİN."
insanlar riki nin bağırışlarını duyduğu an sunoo yu kurtarmak için yollar bulmaya çalışıyorlardı ve riki en sonunda girdiği şok yüzünden bayılmıştı.
gemi anında karaya yakın bir yere çekilmiş ve görevliler riki'yi hastaneye kaldırmıştı. polisler ise deli gibi sunoo yu arıyorlardı fakat yaşama şansının neredeyse hiç olduğunun da farkındalardı...
riki hastanede gözlerini açtığı an sunoo yu istiyordu sadece, çaresizce ağlamaya devam ediyordu. doktorlar riki nin başında bekliyordu çünkü yanlış bir şey yapmasından korkuyorlardı.
"lütfen izin verin gideyim sevgilimin yanına. sadece onu istiyorum, ben burada yatarken onun can çektiğini düşünmek beni öldürüyor."
"maalesef şu anlık sizi buradan çıkarmamız imkansız çünkü 24 saat burada dinlenmek zorundasınız. biz de polisler ile irtibattayız zaten en ufak bir gelişme olduğu zaman size haber vereceğiz, iyi günler."
doktor bunu söyleyip diğer doktorları da alıp odadan çıkıp kapıyı kilitlemişlerdi.
riki ise sadece ağlıyordu. yapacak başka bir şeyi yoktu çünkü, sevgilisi belki de yaşamıyordu şu anda ama riki burada uzanıyordu hiçbir şey yapmadan. bu riki nin canını çok acıtıyordu...
polis ve dalgıçlar deli gibi sunoo yu aramaya devam ediyorlardı. polisler tedbir amaçlı riki nin hastanede bir süre daha tutulmasına karar vermişlerdi çünkü sunoo nun artık yaşama şansının olmadığını biliyorlardı.
aradan 3 gün geçmişti ve sonunda sunoo bulunmuştu fakat sadece cansız bedeni bulunmuştu...
riki'ye bunun haberini polisler vermek için hastaneye gitmişti, doktorlara kapısını açmayı söylediler ve doktorlar tereddütlü de olsa kapıyı açmışlardı, riki ise odada hâlâ ağlamaya devam ediyordu.
riki polisleri gördüğü an ayağa kalkmaya çalışmıştı fakat yorgun ve aç olduğu için yatağa düşmüştü. polislerden bir tanesi sakince olayı anlatmaya başlamıştı.
"genç adam sana biraz üzücü bir haberimiz var maalesef... sunoo yu bulduk evet ama cansız bedenini... üzgünüz gerçekten ama her şeyi denememize rağmen kurtulamadı."
riki bunları duyduğu an tekrar şoka girmişti ve deli gibi titremeye başlamıştı. polisler doktorları çağırmıştı, riki yi sakinleştirmek için sakinleştirici ine yapmışlardı fakat 1 tane ine bile yetmediği için 2 tane yapmak zorunda kalmışlardı."
polisler in gözleri dolmuştu çünkü böylesine genç birinin böyle bir haber alması ve şoka girmesi onları üzüyordu.
polisler daha fazla oyalanmamaları gerektiğini anlayıp hastaneden ayrılmışlardı.
bölüm sonu.