06

108 17 4
                                    

uzun zaman sonra bölüm atmaya karar verdim okunup okunmaması umurumda değil<33

riki artık kendini öldürmek için gerçekten hazırdı ve bunu yapabileceğine inanıyordu, fakat yapmadan önce telefonunu masasına koyup bir konuşma yapmak için hazırlandı.

"benim güzel sevgilim bugün yanına geleceğim!! çok mutluyum bu yüzden. hayat bizi ayırmaya çalışsa da biz asla ayrılmayacağız. seni seviyorum gün ışığım."

riki bunları söylerken hıçkırarak ağlıyordu ama hayır üzüntüden değil mutluluktan ağlıyordu, sevgilisinin yanına gidecekti bugün ve bu yüzden riki'nin hayatının en mutlu günü bugün olmuştu.

riki kaydı durdurup telefonu kapattı ve sandalyeye çıkıp ipi boynuna geçirdi. son 1 adım kalmıştı o da sandalyeyi ayağının altından fırlatmak.

sandalyeyi fırlattığı gibi nefesi kesilmeye başlamıştı ama riki hala gülmeye devam ediyordu çünkü bugün gün ışığının yanına gidecekti bu yüzden asla pişman değildi.

yaklaşık 1-2 dakikadan sonra nefesi tamamen kesilmiş ve hareketsiz kalmıştı.

ve evet yapmıştı... riki intihar etmişti sonunda.

ailesi ve arkadaşları için ne kadar acı verici olsa da bu riki için kurtuluş yoluydu.

riki ve sunoo bu dünya'da tam olarak birlikte olamasalarda tanrı'nın onları diğer dünya da birleştirip onları rahat bırakacağını ikisi de biliyordu, bu yüzden riki de bundan asla pişman olmamıştı.

evet arkadaşlar kısa da olsa finali yaptım ve fici bitirdim, final biraz ağır olmuş olabilir ama riki nin böyle yapacağı belliydi aslında. ben de sizi sıkmamak ve kendim de yorulmamak için böyle kısa bir final hazırladım. okuduğunuz için teşekkürler!!

atlantis, sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin