Kızlarla birbirimize baktık . Selin çok mutlu gözüküyordu hemen Metin'in yanına koştu .
" Ne tesadüf :) Bizde şimdi kaydımızı yaptırdık eve gidiyorduk " dedim. Taner hızlıca yanıma geldi" Bunu kutlayalım bir yerde . Öğle yemeğine ne dersiniz ordan da kahve içmeye gideriz " dedi. Kızlara baktım onlar onaylayınca bende " tamam " dedim. Hepsinin arabası vardı . Selin , Metin'in , Mine de Doğa'nin arabasıyla gitmişti .
Taner'in motosikletine bindik." Taner ben korkuyorum yavaş git lütfen " dedim . Gülümsedi ve yedek kaski kafama taktı sıkıca beline sarıldım .
" Merak etme yavaş gidicem " dedi. Yola çıktık yine de korkuyordum . Gidecegimiz yere gelmistik , şirin bir kafeydi burası . Motordan indik ve içeri girdik
Yemeğin ortasında Taner'e telefon geldi ve acilen gitmek zorunda kalmıştı . Doğa onun arkasından sırıttı ve Mine'ye " bizim çapkın sevgilisi ile buluşmaya gitmiştir " dedi .
1 SAAT SONRA ( EV )
Eve gelmistik ben hemen üzerimi değiştirip bilgisayarimi açtım Taner dışarıda bir kızla konuşuyordu , kız onu dudagindan öpüp gitti . Demekki sevgilisi bu kızdı .
Evde sıkılmıştım biraz yürümek için dışarı çıktım . Taner kapının önündeydi .
" Selam bugün için özür dilerim " dedi . Gülümsedim ve yürümeye devam ettim o da geliyordu
" Önemli değil " dedim . Birden elimi tuttu afallamıştım elimi çekmeye çalıştım
" Seni seviyorum Tuğba " dedi , kahkaha attım anlamsızca yüzüme baktı .
" Sevgilinle seni gördüm bugün Taner şimdi önümden cekil " dedim ve yokuş aşağı inmeye başladım .
Az oldu biraz ama vizelerden ancak vakit bulabildim istatistik sınavım vardı neyse hikayedeki Taner karakteri tam bir ruh hastası . Tuğba ' ya kötü zamanlar yaşatacak tabi her kadına karşı öyle . Abisinin ölümünden sonra tüm kadınlara karşı kin besliyor ( abisi Burak sevdiği kız ondan ayrılınca intihar etmiş ) ileriki bölümlerde bu olaya deginicem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡SERSERİM♡
TeenfikceBu benim yeni hikayem biraz acemi olabilir ama 3 senedir yazıyorum keyifli okumalar ! :)