One

21.3K 1K 350
                                    

*

*

*

Hoseok'un partisi olalı altı ay olmuştu, karnı burnunda fakültesinde gezen Taehyung'un bebekleri de bir hafta sonra altı aylık bebekler oluyordu. Yavaş adımlarla koridorlarda yürürken şanslı olduğunu düşündü, çünkü fakültedeki alfalar da betalar da ona çok yardımcı oluyordu. Bir nevi bebekleri koruyorlardı, bunun bahanesi olarak bebeklerin bilmedikleri babasını gösteriyorlardı. "Gelir bizi döver çocuklarıma da eşime de sahip çıkamadınız diye"  bahane sürüyorlardı ortaya , fakat Taehyung bebeklerin babasını kimseye söyleyememişti.

En yakın arkadaşı olan alfa Jimin hariç kimseye.

Yeni silinmiş olan yerleri fark ettiğinde içinden sesli bir küfretmişti. Kayma ihtimali çok yüksekti ve merdiven tamamıyla silinmişti. Kayarsa bebeklerine bir şey olacağından korktuğu için kendini ilk defa şanssız hissediyordu. Daha sonra beline sarılan el ve kolunu tutan diğer eli hissetmiş, kim olduğuna bakmak için dönmüştü.

Bebeklerin babası Jungkook'un, en yakın arkadaşı Yoongi'ydi. "Taehyung, merdivenler çok kaygan inmene yardım edeyim." diyerek koluna girdiği Taehyung'u merdivenlerden indirirken Taehyung gülümsemiş ve "Teşekkür ederim Yoongi, akla karayı seçiyordum nasıl ineceğimi düşünürken." demişti.

"Ne zaman okulunu dondurmayı düşünüyorsun Taehyung? Bebeklerle burada eğitim görmek zor olur sana." Yoongi'nin düşünceli tavrındaki doğru gerçek Taehyung'un aklına düşerken, "Bir ay içerisinde dondurmayı planlıyorum, ikizler yürümemi de engellemeye başladı." deyivermişti. Farkında olmadan bebeklerini baskılamayı unutmuş olan Taehyung, Jungkook ve kendisinin karışımı olan bebeklerinin feromonlarını Yoongi'nin almasını istemsizce sağlamıştı. 

Yoongi son basamaktan da inmesini sağladığında Taehyung "Teşekkür ederim, bizi kurtardın düşme tehlikesinden." demiş, Yoongi de gülümseyerek el sallamıştı. Ama kafası karışıktı, yine de çaktırmamak için çabaladı. "Amcaları onları koruyor, hiç endişelenme Taehyung." dedikten sonra da tersi yöne doğru gitmeye başlamıştı. Kafasını düşünceli şekilde sallarken Jungkook'a sormaya gitmişti. Taehyung ise elini şiş karnına yerleştirip fakülteden çıkmak için dışarıya doğru yürümeye başlamıştı. 

Altı ay önce Hoseok'un partisine katılmıştı. Parti o kadar içkiliydi ki, kendisi bile içtikten sonrasını net hatırlamıyordu. Sabah uyandığında Jungkook'un çıplak bedenine sarılıyor olarak uyanmış, ağır derecede karışmış iki feromondan burun direkleri sızlamıştı. Feromonları gitsin diye camı da açıp kıyafetlerini giyerek Hoseok'un evinden kaçarken, bir hafta boyunca okula gidememişti. Jungkook'un bütün feromonları bedenini sarmıştı. 

Aradan geçen bir ay sonrasında 3 haftalık hamile olduğunu öğrenmesi kendisini aşırı şaşırtmıştı. Bebeği aldırmayı düşünürken bir cana kıyamayacağından vazgeçmişti. Ailesine bebeği anlattığında ilk olumlu bir şey söylememişlerdi haliyle, ama şimdi doğacak torunlarını en çok merak eden anne ve babasıydı. 

Taehyung aylarca bebekleri karnında taşırken Jungkook'un onları hissetmemesi için bebeklerini baskılıyordu. Evlenmek üzere olan bir alfanın hayatına çökmek istemiyordu, bebekleri kendi de büyütebilirdi. Ailesi onu zor durumda bırakmazdı, sırtını yaslayabileceği çok kişi vardı. Doğduktan sonra yine de söyleyecekti, kimse çocuklarını bilmeden yaşamamalıydı. 

O sadece Jungkook'un bebekleri istememesinden korkuyordu. 

Jimin arabanın kapısını açarak "Benim bebeklerim gelmiş mi?" diyerek şakımasını izlemiş, daha sonra da kapıdan içeri girerek kemerini bağlamıştı. Jimin de yanına geçerken arabayı Taehyung'un evine doğru sürmeye başlamıştı. Bu süreçte en çok Taehyung'un zorlandığının farkında olan Jimin'di. Bebekler Taehyung'a ağrı verdiğinde ne kadar feromon salgılarsa salgılasın bebekleri sakinleştiremiyordu. 

Taehyung'un şu an eli ayağıydı Jimin. Bebekler için en çok çırpınan kişiydi. Öyle ki, aylardır Taehyung'un yanında yatıyordu. Bebekler sakinleşsin diye karnına masaj yapıyordu, Taehyung'a spor yaptırıyordu, bebeklerin kontrolüne beraber gidiyorlardı. Bazıları artık bebeklerin babasının Jimin olduğundan şüpheleniyordu fakat Jimin'in bir kız arkadaşı vardı. Haliyle kız arkadaşı da Taehyung'a yardım etmeye çalışıyordu.

"Canın bir şey istiyor mu Taehyung?" diyerek arkadaşına bakan Jimin, Taehyung'un vazgeçemediği çilek ve karpuz sevgisinden dolayı aldığı cevapla gülümsemişti. "Karpuz ve çilekli pasta istiyorum. Kızım çilek verin bana diye bağırıyor resmen. Oğlum da karpuz istiyor." Taehyung'la beraber cinsiyetlerini öğreneli iki hafta oluyordu. Yine de kimin alfa kimin omega olduğunu Taehyung biliyordu. 

Bir alfa oğlu, bir omega kızı olacaktı ve ikisi de çift yumurta ikiziydi. Taehyung kime benzeyeceklerini merak ediyordu. 

Jimin boşa kalan eliyle Taehyung'un karnını okşarken, pastanenin olduğu sokağa girmiş ve pasta almak için arabadan inerek gitmişti. Taehyung gülümseyerek bebeklerini okşarken sırtını geri yaslayarak gözlerini kapatmıştı. Kızı kıpır kıpırdı, hareketlerinin hepsini hissediyordu. Bu his onun için mükemmeldi. 

Jimin pasta ile arabaya binerken, evden karpuzu eksiltmedikleri için karpuz alma zahmetine girmemişti. Arabayı çalıştırarak eve doğru sürmeye başlamıştı.

***

Taehyung yemeğini ve pastasını yedikten sonra biraz ders çalışmış ve şimdi de uyuyordu. Jimin ise oturma odasında kız arkadaşıyla konuşuyordu. "Joohyun yine de bilmiyorum, artık Jungkook'un çocuklardan haberdar olması gerekmiyor mu sence?" Joohyun ise onu yanıtladı. "Bebekleri fakültede hep baskılaması iyi olmuyor, ondan akşam ağrıdan uyuyamıyor istediği gibi. Ayrıca bebekler diğer babalarını da hissetmek istiyor. Fakat Jungkook evlenmek üzere."

Jimin oflayarak Joohyun'a baktı. "Jungkook da Jihyo da evlenmemek için bir bahane arıyorlar. Yoongi ile Hoseok söyledi, hepsi ortalık için olan düzmece. Jungkook bebekleri öğrenirse Jihyo da o da evlenmemek için bir sebep bulmuş olurlar." Joohyun Jimin'in dediğine karşın başını olumsuz anlamda salladı. "Jimin anlamıyorsun. Ya Jungkook bebekleri evlenmemek için bir sebep olarak kullanırsa ve bebeklerle ilgilenmezse? O zaman Taehyung üzülür işte, o bebeklerinin iyi yetişmesini istiyor."

Joohyun'un haklı oluşundan dolayı suratı asılırken başını geriye yaslamıştı. "Bebekleri kabul etmeli, onun Taehyung'la flört etmeye çalışmasından sonra olanlar oldu. Şimdi hamile diye yanaşmıyor yoksa onun ne mal olduğunu bilirim ben." Jungkook'un arkadaşlarıyla yakındı, onlar bebeğin babasının kim olduğunu öğrense koşa koşa Jungkook'a söylerdi. 

Taehyung'un üzülmemesi için susmak zorunda kalacaktı.

***

Taehyung yatağında yan bir vaziyette yatarken Joohyun Taehyung'un saçlarını okşamış ve Jimin'in dudaklarına öpücük kondurarak geri çekilmişti. "Taehyung sana emanet, ben eve geçeyim. Sabah görüşürüz." Jimin gülerek kız arkadaşını evden uğurladığında pijamalarını giymiş ve Taehyung'un yanına yatmıştı. Çekmeceden çıkardığı rahatlatıcı kremi yanına alırken, Taehyung'un  pijamasını yukarıya çekiştirmiş ve kremden eline biraz alarak masaj yapmaya başlamıştı.

Taehyung ve bebeklerin rahatlamasıyla gülümseyerek fısıldamıştı. "Sizin tek çareniz masaj, üçünüz de rahatlıyorsunuz." Karnındaki elleri Taehyung'un rahat uyumasını sağlarken bebeklerden ve kendisinden yayılan huzurlu feromonlar onu da rahatlatmıştı.

Masajdan sonra Taehyung'un yanına yatmış, ardından huzurlu bir uykunun kollarına bırakmıştı kendisini.

***

-magoa

alpha's babies | kooktae ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin