Three

12.8K 1K 139
                                    

*

*

*

Bilgiyi tek tutmak Yoongi'yi geriyordu, beklendiği gibi Hoseok ve Namjoon'a dakikasında bebeklerin babasının kim olduğunu söylemişti. Namjoon da Hoseok da dünkü konuşmadan dolayı pek de şaşırmamışlardı açıkçası. Üçlü arkadaş grubu müstakbel nişanlısıyla takılan Jungkook'un yanına giderken yanlarına içecek almışlardı.

Jihyo ile oturup "Bu evlilik olayını nasıl durdururuz?" adlı programa katılacaklar, içleri çatlayana kadar plan düşüneceklerdi. Jihyo birkaç seçenek bulsa da bunlar pek işe yaramamıştı, bulduğu sahte sevgilisine para teklif edildiğinde ailelerin de büyük jüri olduğunu fark etmişlerdi.

Jihyo'yu ortalarına alan gruptan Hoseok "Naber çakma yenge?" demiş ve herkesi güldürmeyi başarmıştı. "Bir plan bulduk ama planı iyi düşünmemiz lazım." Jihyo'nun düşünceli sesine karşın Jungkook kolunu Jihyo'nun omzuna atmıştı. "Dostum, hamile bir omeganın ultrason görüntülerini nasıl alacağız ki?"

Namjoon kaşlarını çatarak "Plan ne ki? Jihyo'yu hamile gibi göstermeye mi çalışacaksınız?" demişti alaylı sesini eksiltmeyerek. Jihyo ve Jungkook ona dik dik bakınca "Plan gerçekten de Jihyo'yu sahte hamilelik ile göstermek." dedi kısılan sesiyle.

Jihyo dizlerine vurarak planı anlatmaya başladı. "Birinden hamile kaldığımı söyleyeceğim ve kaldığım alfa da çocuğu beraber büyütmek için ısrar eden biri olacak gibi göstereceğiz. Ama bunun için ilk iki ay olsun fark etmez bir ultrason görüntüsüne ihtiyacımız var. Hamile bir tanıdığınız falan var mı?" Dudaklarını büzerek sorduğu soruya karşın Hoseok, "Okulumuzda hamile bir omega var aslında, ondan alabiliriz." diyerek ortaya bir şey attığında Jungkook "Hayatta olmaz, unutun bunu." diye karşı çıkmıştı.

"Niye?" diyerek Jihyo boş bakışlarla Jungkook'a döndüğünde, Hoseok onu yanıtladı. "Omegayla flörtleştikten sonra birinden hamile kalmasını gururuna yediremedi ondandır kuyruk acısı." Jihyo Jungkook'un omzuna sertçe vurdu. "Bana bak, itiraz falan etmiyorsun. Lütfen o omegayla konuşmama izin verin lan, istediğinizi yaparım. Hem ben tatlıyım ikna ederim onu çabucak." Hoseok'a doğru konuştuğunda Yoongi elini kaldırmıştı. "Birkaç gündür Taehyung ile iletişim halindeyiz, olmadı Jimin'den de yardım isteriz."

Namjoon "Dostum mantıklı plan, hiç de ses etme şimdi." diyerek diğerlerine katılınca Jungkook başını başka yöne çevirmiş ve onlardan tarafa olmamıştı. Taehyung'la en son hatırladığı anılar karnı burnunda bir Taehyung olduğu için ona bakmıyordu.

"Jungkook katılmasa da biz beraber yaparız. Hem Taehyung'un yaşadığı evi biliyoruz biz." diyerek Jihyo'nun ilgisini çeken Yoongi, Jihyo'nun üstüne atlamasıyla kalakalmıştı. "Bugün gidelim, bugün gidelim. İlk defa hamile bir omega göreceğim oğlum heyecanlandım."

Herkes Jihyo'ya anlamaz bakışlarla bakarken Jihyo da karşılık vermişti. "Ne yani? Tanıdığım herkes menopoza girdiyse benim suçum mu?"

Aldığı içeceği içmeye devam ederken Jungkook'u omzundan tutarak kendine çekmişti, "Lan sümüklü, az kaldı bak bunu da yedirirsek evlenmekten kurtuluyoruz ona sevin." diyerek arkadaşına yapışmıştı.

Jihyo ve Jungkook'un arası gerçekten askerlik arkadaşlığından farksızdı.

***

Akşam saatleri Jimin gelecek misafirleri beklerken Taehyung meyve tabağıyla birlikte koltuğa kurulmuş, hamilelerin olduğu dizileri izliyordu. Haliyle izlediği diziler her zamanki gibi birbirinden klişe dizilerdi.

alpha's babies | kooktae ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin