Two

12.9K 1K 96
                                    

*

*

*

Yoongi oturduğu geniş koltukta Hoseok'a doğru dönmüştü. "Bugün bizim Jimin'İn arkadaşı Taehyung var ya, onu gördüm. Merdivenlerden inmesine yardım ettim de. İşin garibi neydi biliyor musun?" Hoseok ve Namjoon ters ters Yoongi'ye bakmıştı. Hoseok, "Eee neymiş?" dedikten sonra da Yoongi devam etti. "Sanırım bebekleri baskılıyordu feromonları yüzünden, bebeklerde Taehyung'un feromonuyla Jungkook'un feromonlarını aldım. Bugün Jungkook'a sorduğumda da hamile olduğunu fark ettiğinden beri yaklaşmadığını söyledi. E nasıl Jungkook'un feromonları kokuyor o zaman?"

Namjoon kaşlarını çatarak Yoongi'ye baktı. "Alfası kim?" Yoongi belirsizlikle "Alfası yok, Jimin'den şüphelenmiştim ama birkaç kişiye sordum, bebeklerin babasının kim olduğunu bilmediklerini söyledi. Taehyung da hatırlamıyormuş diyorlar. Ya da saklıyordur, emin değilim." Hoseok önündeki cipsleri yemeye devam ederken, "Bebekler kaç aylık peki?" demişti. "Çünkü Jungkook'un evlenme olayı olmadan önceki zamanlarda, yani kış aylarında ikisi de flört ediyordu. Jungkook nişanlanınca Taehyung, Jungkook'tan uzak durdu, sonra da Taehyung'un hamile olduğunu öğrendik."

Yoongi, "Bundan haberim yoktu." dedikten sonra düşünceli tavırla, "Hiç ilişkiye girdiler mi ki? Belki de bebeklerin babası Jungkook'tur, çünkü Jungkook'un feromonlarını almam şaşırttı beni." dedi. Hoseok aklına gelenle duruşunu düzeltti.

"Yaptığım partide Jungkook ile Taehyung çok yakınlardı, sabah ben mutfaktayken de Taehyung benim şapkamı alarak evden çıkmıştı. Çıktığı odadan da kahvaltı için Jungkook geldi, ama hiç feromon kokusu alamadım. Jungkook'un bile feromonu yoktu odada." Namjoon, Hoseok'un dediklerini pür dikkat dinlerken, kolasının pipetini bırakmıştı.

"Camı açmıştır?" bariz şekilde verdiği fikre karşın Yoongi de Hoseok da "Mantıklı." demişti. Namjoon konuyu kendi eline alırken, dinlediklerinden yaptığı çıkarımları sergiledi arkadaşlarına. "Taehyung feromonlar kalmasın diye camı açmıştır ama ondan kısa bir süre sonra Jihyo ile Jungkook nişanlanmak zorunda kalınca Taehyung da uzaklaşmıştır. Zaten okulun arasından sonra Taehyung'un hamile olduğunu şişmiş karnıyla öğrendik. İki aydır biliyoruz bunu hemen hemen. Jungkook da karnı burnunda olduğunu görünce evliliğin düzmece olduğunu söylemekten vazgeçti. Söylesem de işe yaramaz hesabından." 

Yoongi ve Hoseok durumu toparlayan Namjoon'a deha olduğunu belli ettirecek bakışlar atarken, Yoongi koltukta yan dönerek yatmış, "Yarın Taehyung ile konuşacağım, belki bana söyler ben de ona her şeyi anlatırım." demiş, dış kapının çalmasıyla susmuştu. Büyük ihtimalle Jungkook gelmiş olmalıydı. Hoseok'un açtığı kapıdan içeri girerken, boş koltuğa yüz üstü yatmıştı. 

"Bir an önce bu evlilikten kurtulmalıyız, Jihyo da artık bıktı." beklentiyle arkadaşlarına bakarken, Yoongi "Dostum yapacak bir şey yok, aileniz soyunun derdinde. Şansına küs." demişti. Jungkook daha çok kendisini yastıklara gömerken, "Ölsem kurtulurum bence mantıklı." diyerek tekrar başını kaldırmış, Namjoon'dan gelen tepkiyle susmuştu. "Bu kadar ölmek istediğini bilmiyordum dostum." 

"Bakın ailelerimiz feci karara bindiler ve bu ikimizin de hoşuna gitmiyor. Şüphe çekmeyelim diye bir de düğünü seneye yaz aylarında yapalım diyorlar. Jihyo da alttan alttan küfrediyor "Hayatımızı sikiyorsunuz zaten bir de düğün yapın tam olsun" diye." gülerek Namjoon'a ait kolayı içmeye başladığında Yoongi ellerini birleştirmişti. Hoseok ise gevşek bir şekilde oturmaya devam ediyordu. "Beni ailem Jihyo gibi bir taşla evlendirecek var ya yeri öper Tanrı'ya beni alfa yaptığı için sonra da eş adayım için şükür ederdim."

alpha's babies | kooktae ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin