*
*
*
Sabahın erken saatleri Taehyung ve Jimin'in yaşadığı evde zil sesleri yankılanırken, Jimin Taehyung'un yanından zorlukla kalkıp kapıya doğru yürümeye başlamıştı. O kadar uykusu vardı ki, öğleye kadar uyumak istiyordu. Ne de olsa eğitimini tamamlamış, Taehyung gibi yüksek lisans yapmadan iş hayatına atılmıştı.
Kapıyı açtığında elinde dolu poşetlerle gelen Jungkook'la karşı karşıya kalmış, "Karga bokunu yemeden uyanmışsın Jungkook." diyerek içeri geçmesi için kapıdan çekilmişti. "Kahvaltı için bir şeyler aldım, dün bir sürü araştırma yaptım ve uyuyamadım. Şaka gibi baba oluyorum Jimin nasıl uyuyabilirim?" heyecanı sesine yansıyan Jungkook'u ilgiyle dinleyen Jimin sıcak bir şekilde gülümsemişti.
Çok önceden haberi olsa Taehyung da Jungkook da üzülmeden bu aylara beraber gelebilirlerdi ama ufak tefek yanlış anlaşılmalar onları burada buluşturmuştu.
"Sen mutfağa geç canım, ben bir duş alıp geliyorum. Ya da bebek odasını hiç görmedin, çocuklarına Taehyung'un hazırladığı odaya gidebilirsin." diyerek merdivenleri işaret etmişti. Jungkook poşetleri tezgaha koyup Jimin'in peşinden üst kata çıktığında bariz şekilde belli olan şirin stickerlarla dolu odanın kapısını açmıştı.
Odaya genellikle Taehyung girdiği için hala feromonları odada hüküm sürüyordu. Cam tarafına doğru bir baza vardı odada. diğer duvarlarda da ikizlerin ahşap ve beyazın harmanıyla yapılmış beşikleri vardı. Kendine ayırdığı yatağın yanındaki duvar kısmında küçük dolap ve bebeklerin bezini değiştirebileceği mobilya dururken, duvarlarda Taehyung'un elinden geldiği kadar kendi yaptığı çizimler vardı. Kapının yakınlarındaki bir alana da sallanan ahşap sandalyelerden almıştı Taehyung, bebeklerinin yanından bir dakika bile ayrılmak istemiyordu.
Jungkook için bu his aşırı yeniydi ama hissi mükemmeldi. Henüz baba olmak için genç bir birey olsa da işin içine kendi bebekleri olacağı gerçeği doğunca yaşını umursamıyordu bile. Taehyung'un karnına dokunduğu gibi hareketlenen bebekler onu o kadar duygulandırmıştı ki, akşam onun ağladığını gören herkes dalga geçmişti.
Gece gerçekten uyuyamamıştı, uyuyamayacağını fark ettiğinde bilgisayarının başına geçip ikiz gebeliği ve bebek büyütme ile ilgili bir sürü şey araştırmıştı. O kadar odaklanmıştı ki, gözlüklerini çıkarıp masaya koyduğunda sabah olduğunu görmüş, okuduklarından yola çıkarak koşarak evden çıkmıştı. Bir sürü sağlıklı malzemeler almıştı, fırından sıcak çıkmış olan bazı şeyleri kapmıştı. Onun bu kadar heyecanlı olduğunu gören fırıncı hal hatır sorarken bu alışverişi kim için yaptığını söylemiş, görevlinin "Ah şu aşıklar..." demesini bile dinlemişti.
Odadan çıkıp kapıyı usulca kapattığında, hemen yanındaki odanın kapısını yavaşça açarak içeri girmişti. Taehyung karnının altındaki yastıkla sola dönük bir şekilde yatıyordu ve sol eli bebeklerin üzerindeydi. Taehyung isterse bir gün onunla beraber doktoruna gitmek istiyordu, kabul edecekti ama yine de izin istemeliydi.
Esmerin elbisesi omuzlarında düğümlenmişti, o kadar şirin elbiseleri vardı ki bir süreden sonra aklına normal kıyafet giymek gibi bir düşünce gelemiyordu. Zaten kıyafetleri de üzerine olmuyordu, dizleri şişmişti ve normalde giydiği kıyafetlerini giyemiyordu.
Jimin Jungkook'un omzuna dokunduğunda fısıltıyla konuştu. "Bir iki saate uyanır, biz kahvaltıyı hazırlayalım gel." Jungkook onu onaylarken Jimin ile beraber aşağı inmiş ve Taehyung uyanana kadar masayı donatmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpha's babies | kooktae ✓
Fanfictionkim taehyung hamileydi, ama bebeklerin diğer babası olan jeon jungkook bunu sonra öğrenmişti. [omegaverse, mpreg, kooktae] [alfa jk, omega th] [minific]