Jakmile se zabouchnou dveře od kuchyně, už rychle pospícham i s tácem nazpět k milost pánovi. Zaklepu na dveře a čekám na povolení vstoupit. Za chvíli se ozve dále. Vstoupím do místnosti. Pán se ale pořád valí v posteli, upřímně jsem myslel že se za tu dobu aspoň převlekne. Vezmu tedy stoličku určenou pro jídlo do postele ale pán mě zarazí. ,, Maxi nech to být, polož to na stolek a až mě prevlékneš, sním si to v klidu za stolem.'' Zarazim se. To ho mám jako převléct? Ale to v plánu a už vůbec ve smlouvě nebylo.,, Pane nechci být nezdvořilý, ale v naší smlouvě nestálo nic o tom, že bych vás měl převlékat.'' Proboha však je to statný chlap, to mu ten luxus vlezl tak moc na mozek, že už se nechce ani sám převlékat? ,, Maxi, v naší smlouvě je psáno, že se máš postarat o to, abych bez problémů dokázal splnit svůj denní program. Což znamená, že pokud nechceš odejít, musíš mě převléct. Nebo naše dohoda padá.'' Úchylný bastard. Ke svému škodolibemu argumentu mi ještě věnoval pěkně pohrdavý úšklebek.,, Pak je to nejspíš v pořádku.''...už teď mě sere. Za skříň bylo pověšeno ramínko s jeho celým oděvem, který se snad skládal ze 7 kusů prádla. On však přistoupil a ze skříně vytáhl jen zelené kalhoty s vysokým pasem, velice vzdušnou košili s rozparkem u krku a spodky. To snad ne. Doufám že nechce..... Neeeeeneneneneneeeee to rozhodně nemyslí vážně. Vzal jsem spodky do ruky a tazave se na něj podíval. Přikývl. Když myslí. Klekl jsem si a vedle práve nohy si položil čisté spodky. Zavřel jsem oči pohled sklopil dolů a stáhl z pána poslední kus oblečení. Potom má ruka uchopila čisté spodky a nohavici po nohavici mu je navlékla. Potom už jsem vstal a spodky mu výtahl nahoru a přikryl zbytek jeho obnažene pánve. Otevřel jsem oči. Viděl jsem jak pan zadržuje smích, což mě přimělo se zamračit. Zbytek už šel hladce. Do pasu kalhot jsem mu zastrcil spodní okraj košile. Tato kombinace mu udělala dlouhé štíhlé nohy a ještě mohutnější hruď. Vypadá to fantasticky. Oba se usadíme u stolu. Kouknu na hodiny.,, Pane za čtyřicet minut máte být nachystán u stájí. Máte jen do lesa trénovat střelbu na živé cíle.'' ,, Perfektní, to se akorát stihnu najíst a můžeme vyrazit.'' Počkat co?,, Vyrazit? Pane na střelbu máte jet podle všeho sám s naším lovcem. '' ,,Ano to bylo původně v plánu, ale když jsi byl pro snídani, přišel sem posel. Lucas si na večerním honu zlomil ruku, přítomen tedy nebude. Ale teď mi polož otázky, na které chceš odpovědi.'' Huh no toho bude trochu víc.,, Jak to, že máte panství v Japonsku, přitom Japonec nejste? Procházíte z Česka? A jak to, že většina personálu mluví česky, přitom to jsou.... '' Ani jsem to nestihl doříct, když se najednou pán prudce zvedl a tryskem vyběhl z místnosti.
ČTEŠ
Another Garden
RandomPříběh pojednává o čerstvě plnoletém klukovi Maxovi, který dostane nabídku k práci v japonském panství. Nabídku přijme a odjede do Jopanska. Už však první den začne prožívat různé příhody a nakonec se z mírumilovného panství stane úplně jiné místo...