4.

12 2 0
                                    

                  
      Mé tělo se automaticky pohlo a já už běžel za ním. Jelikož jsem neviděl kam běžel, musel mě vést zvuk jeho utikajicich noh. Doběhl na toaletu. Nebylo úplně příjemně pouslouchat jeho zvracení, ale aspoň jsem to nemusel vidět. Najednou bylo ticho. Zavolal jsem, jestli je vše v pořádku, odpovědí mi však bylo opět ticho. Chtěl jsem hmátnout po klice, když se dveře prudce otevřely. Jejich železná hrana se mi zaryla do čela a o nosu ani nemluvě. Podíval jsem se na milost pána, i přes to že se mi hrozně točila hlava a i s nosem nesnesitelně bolela. Jeho tvář byla bílá jako stěna a z úst mu stekaly kapky krve. V tu chvíli mi bylo úplně jedno mé zranění. Popadl jsem pána za paži a už ho táhl za lékařem.
                       Časový posun
             Momentálně sedím u stolu v pánově ložnici. Před chvílí jsme se vrátili od lékaře. ,, Nemůžu uvěřit, že jsem ti vážně zlomil nos, opravdu mě to moc mrzí.'' ,,Pane to je v pořádku. Stejně si za to mohu sám, neměl jsem stát přede dveřmi. Velice jsem se o vás bál, když vám stekla ta krev z úst. Myslel jsem si, že vás někdo otravil.'' Nicméně to jeho zvracení bylo způsobeno nějakou virozou a ta krev z jazyka. Údajně si ho prý lehce prokousl leknutim, když do mě udeřily ty dveře. ,,Ano, tvá pohotovost byla velice akční. A to i přes tvoje zranění. Za to zasloužíš odměnu. Co by sis přál?''   Zamyslel jsem se. Už vím.,,Pane...prosím, já už vás nechci převlékat.'' Jeho bledá tvář zrudla a na čele mu vyskočila mohutná žíla.,, Pane vy se dusíte?'' Po této otázce vyprskl a začal se hlasitě smát. Já na něj však nechápavě koukal. Za chvilku se zase uklidnil natolik, aby mohl mluvit. Před tím se o to snažil, ale akorát ho to víc rozesmálo. ,,Ach Maxi haha, měl jsi vidět svůj výraz a prej jestli se nedusim. Haaaaaa haha haaa. Hah ne Maxi, už mě nebudeš převlékat, byl to jen test. Kam až dokážeš zajít. Mno po té havárii s tvým nosem jsi prošel bez námitek.'' Netuším zda mám být šťastný. První den a já už mám zlomený nos. Co bude zítra... Noha? Nicméně se budu muset smířit s tím, že už mi moc jiných možností nezbylo. Měl bych si vážit jeho přijetí. Proto se musím zas věnovat práci.,,Pane, protože byl váš cvik střelby zrušen, máte volné dopoledne. Zda-li vám to tedy nevadí, mohl by jste vyplnit důležité smluvní dokumenty, které se týkají středeční schůzky. Tato aktivita je naplánována po večeři, tudíž když to uděláte teď, můžete jít dnes dříve spát.'' Od lékaře jsem totiž v pánově nepřítomnosti zjistil, že kvůli mnoha denním aktivitám pánovi schází spánek. To mu prý znatelně ubírá na zdraví.

Another GardenKde žijí příběhy. Začni objevovat