1.Krapula aamu

223 12 1
                                    

•NIKON POV•
Kello oli 7:40 kun tajusin että olin hereillä. Olimme juhlineet bändi porukkamme kesken eilen aika lujaa, ja siltä kyllä tuntuikin. Joel kertoi eilen, että minä ja Joonas olimme taas päätyneet vessaan vähän.. tiedätte kyllä. Se on vain meidän välistä läppää, mitä tapahtuu ainakun alkoholia on kaverina. Tiedän jo nyt miltä Joonas näyttää. Joko hän on vessassa, ja istuu lattialla vessanpönttö hänen kaverinaan, tai sitten tuo makaa sängyssä ja miettii että ei juo enää ikinä. Mikä ei siis koskaan pidä paikkaansa. Pienen mietintä hetken jälkeen päätin nousta ylös ja pukea päälle. Kävelin makkarista olohuoneeseen, ja menin syöttämään rommin. Rommin syöttämisen jälkeen kuulin puhelimeni soivan. Katsoin kuka se oli, ja kukas muukaan kuin pörröpää Joonas. Vastasin puhelimeen ja kuulin Joonaksen väsyneen äänen.

Puhelu:
N: no moikka, onks sulla tällä kertaa miten paha olo asteikolla 0-10"
J: turpa kiinni. Sä tiiät kyllä mitä mieltä mä olen.
N:Haha no joo. Sulla toi juomien hallussa pito ei oo ehkä mitään sun vahvinta alaas😂
J:no ei oo ei. Mul on kyl niin paha olo etten varmaa tänää tuu treeneihin. Voisiksä sanoo Joelille etten tuu tänää? En ite viitti ku kummiski alkaa taas vittuilla jotain.
N: noo, enköhän mä voi
J:kiitos, kuulin kans et oltiin eilen taas vähän..
N:joo kuulin siitä itekki.
J:mm, mut ei siitä nyt tällä kertaa sen enempää, mä jatkan täällä oksentamista, ja ei mitään hajua mitä sä siellä teet.
N: mä sain just syötettyä rommin. Mutta joo jatka sä siellä delaamista, ja mä jatkan aamupalan tekoa.
J:sovitaan niin, moikka :)
N:moikka :)

•JOONAKSEN POV•
Heti puhelun loputtua, tuntui että nousisi ylös. Ja niinhän tässä taaskin tapahtui. Heitin puhelimeni pesukoneen päälle, ja jatkoin oksentamista. Jonkin ajan kuluttua lähdin hakemaan vettä keittiöstä. Sittenkun olisin siihen valmis. Otin lasin kaapista, avasin hanan ja täytin sen kylmällä vedellä. Juotuani lasin tyhjäksi laitoin sen tiskipöydälle. Puin myös housuni jalkaan. Ne oli jäänyt eilen sohvalle, kun olin sammunu lattialle. Semmosta sattuu. Puin housut jalkaani ja otin tupakka askini pöydältä. Menin parvekkeelle ja sytytin tupakan. Ulkona satoi vettä, ja tuuli todella kovaa. Lehdet liehuivat puissa, ja syysilma haisi nenääni. Siinä sitten polttelin tupakkaa kuin viimeistä päivää.

Sanoja: 356
Tosiaan sori että tää eka jakso oli vähän lyhyt, mutta kyllä ne pitenee jaksojen myötä. Toivottavasti pidätte tästä, ja saa laittaa mielipiteitä kommentteihin :)

you are my brightest star|| Joonas x Niko Where stories live. Discover now