4. Kipeät tunnelmat

148 11 1
                                    

•NIKON POV•
Kello oli 10:45. Olin pikkuhiljaa heräilemässä tuhinaan, minkä kuulin selkäni takaa. Käänsin katseeni ja näin tuon söpöliinin nukkumassa vieressäni kuin viimeistä päivää. Mitäköhän Joonas muistaa eilisestä? Muistaakohan se vielä sitä meijän riitaa? Toivottavasti ei.. en haluais riidellä nyt kenenkään kanssa. Varsinkaan Joonaksen. Hän on minulle todella tärkeä. Ehkä tärkein koko maailmassa. Mutta.. mitä tää on? En mä voi olla ihastunut mun bändikaveriin. Ei se vaan voi olla. Sitäpaitsi, Joonashan on hetero, eikö ookkin? Mä en tiiä enää mistään mitään. En varmana oo kiinnostunu siitä.. en mä vaan ole.

•JOONAKSEN POV•
Auringonpaiste alkoi pilkottamaan sälekaihtimien alta kohti silmiäni, mikä tarkoitti sitä, että oli varmaankin aika nousta. En muista milloin mulla ois ollu näin ihana olo. Viime yö oli ihanaa. Niko on ihana. Mut mitäköhän se ajattelee musta? Sehän on sitäpaitsi hetero? Ainakin mun tietääkseni. Ei tää varmaan mitään vakavaa oo, mut jostain syystä en voinut olla miettimättä viime yön tapahtumia. Niko oli mahtava. Koko yö oli mahtava. Puin housut jalkaani, ja lähdin keittiöön.

•NIKON POV•
Olin juomassa kahvia ja selaamassa ig:tä keittiössä. En saanut ajatuksia pois viime yöstä, vaikka kuinka sitä yritin. Pudotan kupin lattialle, jonka jälkeen havahdun kolaukseen. "Vittu.." sanon itsekseni. Hain paperia, ja aloin siivoamaan tippuneita kahveja pois lattialta. Siivoamisen jälkeen näen miten tuo kikkarapää astuu keittiöön. En saanut silmiäni pois hänestä. Hän on uskomaton.

•JOONAKSEN POV•
Tultuani keittiöön, huomasin miten Niko istuu pöydän ääressä ja tuijottaa minua. Niin minäkin myös häntä. Hänen silmät hohtivat vihreinä, kun ne osuivat auringonvaloon, mikä tuli ikkunasta. "Huomenta" päätin sanoa pienen tuijotuskilpailun päätyttyä. "Huomenta.." Niko vastasi. "Onks muut ilmotellu tänään mitään, et tuleeks ne tänne?" Kysyin. "Joo.. Joel laitto viestii et se ois tulossa Ollin kanssa tänne tänää jossain tunnin päästä. Se pyys meitä baariin, mut en tiiä viittinkö mennä." "Niih. Mul on perse aika kipee eilisestä.." sanoin hiukan kiusaantuneena. "Haha.. no seuraavalla kerralla ei ehkä mennä sit ihan niin kovaa" tuo nauroi söpösti edessäni. Tunsin, miten puna nousi poskilleni. Minua nolotti, mutta se ei juurikaan tilannetta haitannut. Otin mukin kaapista, täytin sen kahvilla, ja istuin Nikon seuraan pöydän ääreen. Mitäköhän hän ajattelee tällä hetkellä? Haluaisin niin kovasti tietää.

Sanoja: 351
Sori ku en oo kirjotellu tätä nyt vähään aikaan. Ei oo ollu jotenki aikaa, ja muutenki tehny lomalla vähä kaikkee, ni se kaikki aika meni ihan sekunneissa ohi, mut tässä tämmönen ehkä vähän tylsä ja lyhyt jakso tällä kertaa :) toivottavasti tykkäsitte

you are my brightest star|| Joonas x Niko Donde viven las historias. Descúbrelo ahora