3. Typerä hiljaisuus

160 13 0
                                    

•NIKON POV•
Olin istunut Joelin kanssa olkkarissa varmaan pari tuntia, kunnes kuulin kun ovi aukesi takanani. Käänsin pääni, ja näin Joonaksen. Hän käänsi myös katseensa kohti minua, mutta ei sanonut mitään. Hän lähti hiljaa keittiöön. Päätin lähteä hänen peräänsä. Joelille en asiasta mitään ilmoittanut, koska miksi hänen pitäisi siitä tietää että menen keittiöön.

•JOONAKSEN POV•
Kävelin olohuoneen läpi keittiöön juomaan vettä. Otin lasin kaapista, täytin sen vedellä ja join sen. Kuulin että joku tuli keittiöön. Käänsin pääni ja näin Nikon kasvot. En tiedä oliko se hyvä vai huono asia. "Pitäiskö meijän vähä puhua?" Kuulin tuon äänen sanovan. "Mist haluut puhuu?" Vastasin. "Se mitä sun huoneessa viimeks tapahtu." "Oliks siin jotai ihmeellistä sun mielestä?" Sanoin. "E-ei kai, mut miks oot ollu viimeisen parin tunnin aikana sit vaa sun omas huonees?" Niko kysyi.  "No kunhan vaa olin, okei?" Kiristin äänensävyäni. "Onks kaikki nyt Ok?" "Joo joo" vastasin. "Varmasti?" "Joo joo älä jankuta!" Tiuskaisin nikolle. Näin hänen silmissään surua. Mutten ollut vähään aikaan nähnyt häntä niin surullisena mitä tuossa hetkessä. "Anteeks Niko, ei mun pitänyt tiuskia sulle" "Saat anteeks.." lähdin sanomatta mitään olo huoneeseen Joelin kanssa istumaan. Niko tuli tietenkin perässä.

•JOELIN POV•
Niko ja Joonas olivat olleet keittiössä jo jonkin aikaa, ja jotain puhetta sieltä myös kuului. Jonkin ajan päästä näin, miten tuo blondi kitaristi käveli huoneeseen. "Mikä kesti?" "Ai mitennii?" Hän sanoi. "No mistä te puhuitte?" "Ei mistään mitä sun pitäis tietää" hän sanoi. "Okei okei" käänsin pääni ja seuraavaksi Niko saapui olohuoneeseen. Näin miten hän vilkaisi Joonasta, ja meni sitten sohvalle istumaan ja virittämään kitaransa. Heitä kahta selkeästi vaivasi jokin. Mutta mikä? Sitä en tiennyt, enkä aikonut asiasta kysyä. Jonkin ajan päästä päätin sanoa että lähen kauppaan. "Mä lähen käymään kaupassa" sanoin. Kumpikaan ei reagoinut sanontaani mitenkään. "Haloo?" "Mitä" molemmat sanoivat samaan aikaan. "Niin että lähen tästä kauppaan." "Okei" Niko sanoi. "Moro" laitoin kengät jalkaan ja lähdin kohti autoa.

•JOONAKSEN POV•
Joelin lähdettyä kauppaan, studiolle laski hiljaisuus. Olimme nyt Nikon kanssa kahdestaan, ja kumpikaan ei puhunut mitään. Meni jonkin aikaa, kunnes Niko päätti aloittaa keskustelun. "Sanoiksä Joelille et tuo bissee kaupasta?" "Kyl sä oisit varmaan kuullu jos oisin kysyny. Tässähän mä oon ollu ihan sun vieressä koko ajan." Vastasin. Tuo brune laulaja hiljeni. Jälleen kerran. "Okei, miks tää on niin vaikeeta selvittää?" "Sähän tästä vaikeeta teet." "Mitennii?" Niko kysyi. "Äskenki keittiössä sä kyselyt multa koko ajan että "onks kaikki hyvin, varmasti, se alko turhauttaa" "no sano sitten miten mun pitäis sulle puhua" vaikenin samoin tein. En tiennyt enää miten selittää asian järkevästi. Välillemme tuli katsekontakti. Se ei sattunut loppumaan.
🔞smuttia🔞
Niko lähestyi minua varovasti. Niin minäkin häntä. Hän laittoi kätensä hiusteni sekaan ja laittoi huulemme toisiaan vasten. Vastasin suudelmaan hyvin nopeasti. Se kesti ikuisuuden. Ainakin siltä se tuntui. Niko otti vyötäröstäni kiinni, ja nosti minut syliinsä. Hän kantoi minut kohti hänen huonettaan. Päästyämme huoneeseen, hän laski minut sängylle. Hän tuli hajareisin syliini, ja alkoi tekemään fritsuja kaulaani. Huuliltani pääsi nautinnon huokauksia, ainakun Niko osui herkkään paikkaan kaulassani. Se tuntui hyvältä. Jonkin ajan kuluttua Niko meni makaamaan sängylle. Aloin suutelemaan hänen kaulaansa intohimoisesti. Lähestyin hänen rintakehää, ja samalla toisella kädellä hänen boxereidensa resoria. Kun osuin hänen herkkään paikkaan, näin kun hän päästi huokauksen huuliltaan. "J-joonashh" hän sai sanotuksi tuossa tilansteessa. Menin istumaan hänen päällensä, ja samalla tuo ruskea hiuksinen laulaja otti minua vyötäröstäni kiinni. Tuossa hetkessä, tuntui kuin koko maailma olisi ollut tyhjä. Vain minä, ja tuo ihanin ihminen koko maapallolla. Minun kanssani. Juuri nyt.
——————————————————————
Sanoja: 567
Joo tota tällänen luku tällä kertaa. Kello on tässä vaiheessa 2:43, joten ei ihmekkään että tästä luvusta tuli vähän.. tiiätte kyllä. Mutta joo eipäs mulla muuta. Toivottavasti tykkäsitte.

you are my brightest star|| Joonas x Niko Where stories live. Discover now