George pov*
Il dau jos pe Karl din masina si incerc sa-l tin pe picioare.Intru in casa cu betivanu asta. Clay era inca la masina. Nuj ce face . Nici nu-mi pasa sincer sa fiu XD. Ba, sincer..e simpatic. Da plm eo-s inca minor. (nu chiar lol). Daaa, si probabil l-am mintit ca-mi place de cineva.. Poate da, poate nu.. Doar ca sa-i vad reactia. Atat de idiot sunt. Well :))) csf.
Îl duc in camera ca poate poate isi revine iar mai apoi fac si eu acelas lucru. Insa eu sunt destul de stabil mintal si pot sa ma duc fara insotitor.
Zis si facut. Dar normal ca trebuia cineva sa bata la usa. Ghici cine sau ce.
Quackity. Misto. Aveam un chef de el.. de mai bine nu.Q-Umm, hei.
G-Ce? Ti ai piedut alchoolul la mine sub pat sau?
Q-Ba da amuzant te-o facut ma ta .
G-Zi, te ascult.
Iar acesta se asezase pe pat langa mine.Q- Voiam sa-ti cer scuze pentru azi-noapte.. Nu am cand si cum sa mai iau o pauza de la stres, si m am lasat dus de val cu baietii. Mai ales ca ne am revazut dupa ceva timp.. ceva timp 4 ani..
G- Dude, nu-s suparat. Sunt doar obosit. N-ar fi trebuit sa reactionez asa. Ar trbui totusi sa dormi . E 06 si niciunu nu a dormit o juma de ora.
Q-Dap.. Nb.
G- Same.
Iese Quackity, intra Clay la nici 5 min.
Aoloooo, mai doarme omu ieri.C- M-a trimis Quackity. A zis ca dorm cu tine. Nu m-au primit baietii.
G-Ahhh, ce fac eu cu tine ca n-am doua paturi. Daca vrei dormi cu mine sau cobor pe canapea.
C-Eu sunt ok daca esti si tu ok.
Acesta se pune langa mine. I-am facut loc ca sa nu zica ca sunt atat de idiot pe cat sunt.:))
Am adormit instant eu. Nush de el. Imi intra blitzul telefonului in ochi dar poate se uita pe insta. Nu-l subestimam. Cine sta seara de seara plangand pe telefon pana la 02:00. Nop. Da.
Moamaa... Era cred 08:03 si ba atunci am simtit ca ma trage spre el, luandu-ma in brate. DUDE.. WELL UMMMMM. CE-I SPUN. CA DE TREZIT NU POT SA-L TREZESC DA-MI PLACEE~.
AWE MAN.. Daca intra Karl acum.. Afla juma de țara si tot instagramul. UGHHHHHH. Karl nu numai ca era iubitu lui Nick dar si cel mai bun prieten al lui Alex. Ba frate si se comporta cu mine de zici ca e mama. Karl il anunta pe Alex si daca nba merg la baie sa ma cvc. Sincer. Si totusi nu Quackity i-a spus. El face asa. SA MA RUINEZE DREQ. :/.
Da stai comfy nu gluma. Te simti in siguranta cu el.. (simp)
Ma trezesc la ora 14:16. Clay era la baie cred. Ma ridic si caut niste haine ok. Pan-la urma imi i-au niste blugi negri si un hanorac alb cu un ":)". L-am comandat acum cateva luni. Este un merch de-al unui streamer destul de misto. "Dream" cu o groaza de subs. Pe yt. Nu mai zic pe twitch.
Btw ies din camera si cobor jos.G- Buna dimineața, s-o trezit dulceața!
N(nick)- Moama si ziceam ca-m scapat de tine. Dute mai culcate, poate nu te mai ridici.
G- Nahhhh, me lene.
C- Ce hanorac misto..😏
G-Ty. E merch actually.
Q- Auzi Gogy nu ti-am zis cine-i strea..
Atunci Clay ii pune mana la gura si continua
C- ..Ala de a castigat meciul aseara ,heh.. dap . Asta voia sa zica.
G- Nu-s interesat. Nu-mi place basketul.
Q- Da' nu ast-
Îi daduse Clay un dead stare de m-am speriat si eu.Q- mhmm..
Clay pov*
Dude. E si mai funny daca nu stie ca-s Dream. Il cuceresc mai repede XD.
Voiam sa-l intreb de twitchul lui dar fix atunci imi apare la recomandate "Georgenotfound " .
Am zis sa intru ca poate-i el. Fix el e. Misto :)). Daca-i dau follow oare.. Cum va face? Hmmmmmmm :)))))))))George pov*
°¹⁴ ⁵⁶ ○● ○ ⁸⁶%
Notifications
Twich:
Dream (si chestia aia de creator oficial)
Folowed you just right now.
Pinterest:
See this pin,you may be interested...
Tap to see more notifications______________________________
Imi verific notificarea telefonului si brusc ma inec cu ceaiul care mi-l facuse Clay.
G- AHHFIDJDGSKAHSHSUSJSH! (Tuse :)) ) WATAFAK-
Q- George, nu vorbi urat.
G- BA CE!? STAI NBA PUTIN'
Q- Aoloo-
Ce-ai facut mai prichindelule.G- 1. N AI VOIE SA-MI ZICI ASA
2. WATFAK, UITE! *si ii arat notificarea de la twitch.Q- Moama ce surpriza. Nu ma asteptam. :/ * Iar acesta trase cu ochiul la Clay care se pisa pa el de ras.
G- DA DECE RADETI DE MINE
CE DRACU!? ATI AUZIT NBA DE TWITCH!?!N- 1. Da si am cont da' e secret ca-i stric planurile sau chiar combinatiile cuiva *Se uita la clay rânjind.
Quackity se uita stanjenit dar si mandru. Stia ce ne asteapta. *eu+clay*
G- DUDE DE CE SE UITA TOTI LA CLAY!?!
CE TRB ARE CLAY WTFFF-Din acem moment dau sa ma ridic sa urc la Pc ul meu sa verific daca nu-i fake, dar ma impiedic de piciorul mesei.
Era cat pe ce sa pic dar Clay ma prinde fix atunci. Eram lipit de pieptul lui si toata lumea se uita la mine si el. Eram mult prea aproape.C- Your mine.. *spune calm dar rade usor.
G- Idiot- *imi dau ochii peste cap si adaug in timp ce roşeam.
Ii dau drumul la mana si-mi continui traseul "lung " catre Calculator.
Nick pov*
Observ ca George a urcat si a intrat in camera lui, asa ca ma simt usurat sa-l intreb pe clay care-i treaba cu el si domnul de sus.
N- Ce-ai facut bobitza? :))))
S-o indragostit lulea.C- Eeee~
Se intampla. B))Q- Ai grija cu asta ca e mai dificil ca 3 phsihopati.. Daca nu-l iei cu frumosu' face urat rau. Ma rog, nu atat de urat pe cat face fente. Ai sa vezi. Sa nu zici ca nu te-am anuntat.
K-Ho ma, nu-l speria. Eu ma inteleg bine cu el si totusi ne certam.
Esti la fel de dificil ca el. Doar ca te-am educat sa nu mai faci Sh😌.Q- =/
Nu cred ca am facut asta vreodata dar imi amintesc cum mi ai tinut discurs mai rau ca mama dupa ce m-am taiat cu cutitu incercand sa tai o rosie pt. Salata.In acel moment toata lumea radea si facea mistouri.
N- Ba, voi nu va luati de ametitu meu ca e si el mare si fara creier <3
K- Ce compliment simpatic -_-
Ms.N- Kiss kiss :))
_______________________
Am facut cap. Mai repede ca s-ar putea sa nu am telu valabil :)))
Motiv pt. Care e si mai lung ca de obicei :))))1169 cuv.