X

220 14 3
                                    

Nick pov*

     Iesim afara din spital,toti distrusi. Asteptam rezultate bune. Nu voiam sa-l pierd pe George.. Sau nu voiam sa-l pierdem. Cine ne mai facea viata un calvar? Cine era idiotul care va pune a VII-a oara aceasi intrebare?
   Imi este foarte greu sa ma realizez fara el. Daca eu am acest sentiment.. Quackity? Sau mai grav.. Clay?-
Chiar ma gandesc ce greu le este in momentul de fata.. In masina era o liniste groasnica. Karl plangea..
  Sa nu va ganditi ca acasa era diferit.. Chiar deloc. Stateam ca niste pickles pe canapea fara sa zicem nimic. Eram 0 barat. Pan' intra un prost in casa si zice:

W(wilbur): Ce faceți muierilor!?

Q: Wilbur.. Dragule..
Daca-ti fut una dupa ceafa sa vezi cum o vezi pa ma-ta muiere.

W: Am auzit si eu ce sa intamplat.. Am fost si eu la George.. Era treaz, m au lasat sa intru ..cu greu ce-i drept dar am intrat. El este bine si chiar daca nu era, nu puteti sta asa la nesfarsit.

C:Ba da. Cui ii trebuie viata? Si cine esti tu? De unde il cunosti!? Pe mine nu m au lasat sa intru!!! *iar acesta incepe sa suspine din nervi

W: Wilbur, incantat.. umm,poveste lunga..
DAR HAIDETII MISCATIVA, BUCURATIVA CA GEORGE E BINE. NU ARE NIMIC GRAV! HAIDETI!!

Q: Ba, are dreptate. El e bine. De ce nu profitam?

   ______________________________

Ne am dus toti la mall, ne am facut de cap. Clay era inca suparat. Arata ca un boschetar dala. Parul era ciufulit si avea pe el o camasa pe jumatate necalcata. Saracul. Dar inca nu inteleg de ce se uita asa la Wilbur. Nici eu nu-l cunosc. Nici atat nu cred ca il cunoaste pe Clay.. Nu?
M am hotarat sa merg sa vorbesc cu Clay dar la momentul potrivit. Cat timp baietii s au dus sa dea comanda la un stand, eu si Clay am ramas singuri.

N: deci?..

C: deci ce?-

N: de ce esti asa? Nu te bucuri ca e bine? Poti sta cu el daca vrei. Vorbesc cu Quackity sa mergem la el daca vrei asa de tare sa-

C:Taci nu! Nu e asta.. De unde il cunoaste acest Wilbur pe George? Nu ti se pare suspecta treaba?

N: Serios bai. Daia esti asa? Cum cunosti si tu alte persoane, mi se pare normal ca si George sa cunoasca la randul lu-

C: NU DE ASTA ZIC IDIOTULE! *Acesta incerca sa si tipe dar sa vorbeasca in soapta. Baietii erau la doar cativa metri de noi.
Mai tii minte cand plecase in dimineata aia asa grabit?

N: cine?

C:Ma-ta! Cine ? George normal. As fi vrut sa-l intreb unde pleaca insa eram mult prea exagerat apoi. Cel putin pana ne acomodam unul cu altul.. Vreau sa dau o impresie buna.. Apoi cand ma voi simti in stare sa comunic deschis cu el.. Ii voi spune si despre chestia aia... (subiect pentru alt capitol :>>>> )

N: Esti sigur? .. Sti ca este riscant nu?

C: da.. dar nu pot trai intr o minciuna. Daca ma accepta, ar trebui sa ma acepte asa cum sunt. Nu? .. Dar sunt obsedat de el. Ochii,buzele,parul lui stufos, inaltimea sa..
    Dar lasand subiectul asta pe o alta data. A iesit foarte repede. Peste nici 1 ora, a postat cu acest Wilbur. Il are trecut si la evidentiate. Uite. Fix acelasi chip, acelasi om. Uitate cu atentie la hainele lui. Ok, acum uitate la hainele lui George.

N:Da ce e ma, investigatie de agentul 007-

C: Uite ce am gasit azi de dimineata cand ne am intors de la spital in sifonierul lui George. *aici era o poza cu garderoba lui George si hainele lui Wilbur :)
      Acum mai uitate odata la hainele lui wilbur. Sunt aceleasi. Iar George poarta haine over sized dar nici L. Dabea ii vine M. Imi vine mie L-ul. Dar am aproape doi metrii ma scuzi!?

N: Uite chestia asta chiar e interesanta.. Dar nu cred ca este in stare sa te insele. Lui i-se face mila si plange daca omoara o musca ..
   Nush ce sa zic. Oare ce se intampla intre astia doi?

C: Nu stiu dar voi afla cat de curand...

Acestia au mancat cu pofta desi asteptau sa ajunga cat mai repede acasa pentru a gasii mai multe indicii. "

____________________________

Sa vedeti ce misto e continuarea cartii de aici in sus :))))
Next?

741 cuv.

Sm:)le my dear..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum