Zayn Malik
Hayatımın en zor iki gecesini yaşamıştım.
Tammy bir kedi gibiydi; büyük olanlardan. Aslandan çok çita ya da en tehlikeli ve sinsisi hangisiyse ondan. Neden evimde takılmasına izin verdiğimi bilmiyordum ama Vince mesaj atıp Omar ile erkek birliği evlerinden birinde üç gün takılacaklarını söyleyince Tammy'i evden kovmamıştım. O da zaten gitmeye yeltenmek yerine bir sigara yakıyor ve sadece avuç içim kadar olan iç çamaşırıyla evde dolaşıyor, televizyon izliyor ya da üzerime atlıyordu.
Bende bir seks bağımlısı olabilir miyim diye sorduğumda gülmüştü.
"Sen gençliğini yaşayamamış bir adamsın sadece. Ergenliğini şimdi yaşıyorsun,"demişti kucağımda zıplayıp beni göğüslerine bastırırken. "Ya da benim kişisel orospumsun."
Bunu dediğinde onu altıma almış kendini kanepeye akıtana kadar onu sertçe becermiştim. İnlerken taşaklarımın ona çarpmasını ne kadar çok sevdiğini ya da beni midesinde hissetmenin nasıl tekrar onu azdırdığını söyleyip durmuştu.
"Daha genç kızlara ilgi duyduğun oldu mu?" Dedi sonunda giyinmiş, evden gitmeye hazırdı. Bense kirli çarşaflar arasında mayışmıştım. "Ben sayılmam, neredeyse otuzum."
"Ne gibi?"
"Üniversitedeyken senin gibi biriyle takılıyordum ve olgun ama seksi olduğundan genç kızları seçerdi. Kızların hoşuna gider. Ona babacık derdim."
Bir an Tammy'nin rüyalarıma sızdığını düşünüp panikledim.
Tammy'nin gitmesine izin vermememin asıl sebebini içten içe biliyordum. Sebep Pearl'di. Çok gerçekçi rüyalar görmek ya da sevişirken Tammy'nin yerine onu koymak midemi bulandırıyor ve bir tiksinti hissi uyandırıyordu.
"Hayır," dedim gözlerimi tavana dikip. "Hiç olmadı."
"Vince'in kız arkadaşını çıplak görünce de mi olmadı?"
"Küçük bir kız."
"Şirinliğin bazen seksi gelebildiğini biliyorsun değil mi?"
Çarşafları üzerimden atıp banyoya ilerledim. Tammy peşimden gelirken bununla eğlendiğini biliyordum.
"Bu hormonlarla ilgili! Bende, önceki sevgilinde iri hatlı seksi kadınlarız. Masum bir şeyin çekici gelmesi normal Zayn. Pearl gibi bir kızı da sikebi-"
Arkamı dönüp Tammy'i boğazından kavrayıp kapıya çarptığımda kapı duvara ve Tammy'nin kafası da kapıya sertçe çarptı. Gözlerini kırpıştırıp şaşkın ve korku dolu şekilde bana bakarken parmağımı ona doğrulttum.
"Kes sesini ve siktirip git."
Boğazını bıraktığımda Tammy yutkundu ve bana baktı. Aynadan onunla göz göze gelmemeye çalıştığımda konuşmaya devam etti.
"Dün gece onun adını inledin Zayn."
Dün geceki rüyam şu an huysuz olmamın tek sebebi olabilirdi. Rüyanın tüm detaylarına hatırlamam daha korkunçtu. Pearl'ün inlemeleri, yalvarmaları bir yana içinde olmanın ne kadar sıcak ve dar hissettirdiğini uzun süre unutamayacak gibiydim. Narin bileklerini tek elimle kavramış ve bütün bedenini bedenimle eziyordum. Sertleşen göğüs uçlarının sürtünmesini hatırlamak bile kasıklarımda bir işaret fişeği çaktırdı. Ayrıca rüyamda bizi izleyerek kendini parmaklayan Tammy'nin bana sıranın onda olduğunu fısıldaması zihnimden ve bilinç altımdan şüphe etmeye ve korkmaya başlamamı sağlamıştı.
'Ona bir bak,' demişti Tammy bana sakso çeken Pearl'ü gösterip. Tammy, dizleri ve elleri üzerinde yatakta duran Pearl'ün bacaklarını aralamış ve bana sırıtmıştı. 'Senin için ne kadar ıslak olduğunu kontrol etmemi ister misin Şef?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost in the fire • zm [daddy kink]
FanfictionZayn Malik insanları kurtardığı alevlerde yanmayı hak ettiğini düşünüyordu. Berbat bir baba olduğunu da düşünüyordu; oğlu Drew'un her istediğini yapmasına izin vererek ve onu en iyi şekilde yetiştirmesine rağmen. Zayn Malik insanları kurtardığı alev...