ay 1k olduk 🥳
*
Zayn Malik rüyalarıma girmemeliydi. Vince erkek arkadaşımdı ve rüyalarımda babasıyla sevişmem sabahları kısacakmışım gibi hissetmeme sebep oluyordu. Yine de uyanık da olsam onu hayal etmemek zordu; özellikle her şeyini tamamen görmüşken.
Birkaç hafta önce Zayn Malik, Vince'in yarışma kağıtlarıyla ilgili bir sorunu çözmek için okula geldiğinde Vince'in arkadaşları Daniella ve Rue tişörtlerini çekiştirip durmuştu. Zayn'i kıskanmak için bir sebebim yoktu ama o an kızlardan nefret etmiştim. Ve daha kötüsü Rue'nun bana dönüp "Sence hangi Malik'in siki daha iyidir?" diye sormasıydı. Yüzümü ekşitmiştim ve onun erkek arkadaşımın babası olduğunu söylediğimde gülüp omuz silkmişti.
"Babamla aranızda bir şey mi geçti?"
Gözlerimi açıp dizinde yattığım Vince'e baktım.
"Neden soruyorsun ki? Bir şey mi dedi?"
"Hayır ama bana sürekli gelip gelmeyeceğini ona göre evde olmayacağını söylüyor." Çimlerden kopardığı papatyayı kulağımın arkasına sıkıştırdı. "Birbirinizi sevdiniz sanmıştım."
"Benim Bay Malik ile sorunum yok. Bence baya havalı."
Vince gülerek başını sallarken telefonuna gelen bildirime baktı. Okulun ara tatilden önceki son günüydü. Kimse yok bile sayılırdı.
"Sanırım sevişmediği için. Tammy'i postalamış."
"Ne?" Kucağından kalkıp oturur pozisyona gelip ona baktım. "Ama neden? Bence çok tatlılardı."
Değillerdi. Seksilerdi.
"Aklıma gelen tek sebep annem."
Vince omuz silktiğinde ona baktım. Annesi onun için güzel bir anı ya da önemli biri değildi. Hannah Malik'i bildiğim kadarıyla hiç hatırlamıyordu. Bir kere bana bebekken çekildiği birkaç videoyu izlermişti ve heyecanlı, telaşlı genç babası ekrana ne zaman gelse gülümserken annesine boş gözlerle bakmıştı. Sokaktan geçen herhangi biriymiş gibi.
"Babam, bu iş başlarken Tammy'e asla annemden bahsetmemesini söylemişti ve sanırım o da çenesini tutamadı."
"Anladım," dedim aklım videolardaki genç Zayn'e kayarken. "Annene benziyorsun."
"Tamamen. Onun erkek versiyonu gibiyim. Sadece bunlar," Gözlerini gösterdikten sonra bacak arasını işaret ederken sesi alaylıydı. "Yüzde yüz Zayn Malik'den alınma."
"Sapık!" dedim gülerek omzuna vururken. "Şimdi seks yaparken babanı hayal edersem ne olacak? İğrenç Vince!"
"Lütfen o güzel beynin bunu yapmasın." Bana sarılıp tüm ağırlığını vererek beni geri çimlere düşürürken güldüm. Vince yüzümün her yerine öpücükler bırakırken kıkırdadım. "Seni seviyorum bebeğim."
"Bende." Dedim elimi yüzüne yerleştirip.
Avucumu öperken bana baktı. "Sende ne?"
"Bende seni seviyorum şapşal."
Bana gülümsedi ve dudağıma minik bir öpücük bıraktı.
"Gitmem lazım yarış için biraz hazırlanayım. Babamla yan yana oturacak olman sorun değil, değil mi?"
Peki, Zayn Malik ile oğlunu desteklemek için bir saat kadar yan yana oturmak benim için sorun olmazdı. Zaten bir yerlerde yangın çıkarsa gitmek zorunda kalırdı. Hatta bu ihtimali düşünüp gelmezdi bile belki.
"Elbette değil," dedim gülümseyerek. "Söylediğim gibi babanla bir problemim yok."
Vince çantasını omzuna taktıktan sonra kalkmama yardım etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost in the fire • zm [daddy kink]
FanfictionZayn Malik insanları kurtardığı alevlerde yanmayı hak ettiğini düşünüyordu. Berbat bir baba olduğunu da düşünüyordu; oğlu Drew'un her istediğini yapmasına izin vererek ve onu en iyi şekilde yetiştirmesine rağmen. Zayn Malik insanları kurtardığı alev...