O her ne kadar bilmese de o benim aşkışımdı. İlk görüşte aşk saçmalığından nefret ederim ama başıma geldi doğrusu platonik olmakta istemiyodum. 1-2 saat uyumuştum ki halam odama geldi 'Melis uyan.' Ne uyanı ya daha sadece 2 saat uyumuştum. Tekrardan Melis uyan diye dürttü beni ben uyanmamakta ısrarcıydım ve yastiğı yüzüme koydum. Tekrardan bir dürtü. Birden yataktan doğruldum ve 'hala uyanmıcam anlamak istemiyor musun' dedim. Fakat o da ne? Aman tanrım didim. Leo yatağımın yanında ve bana gülümsüyor ve benim şu tipime bakın. Lanet olsun dostum. Bu kadarını da beklemiyordum. O da düşüncelerimi okumuşcasına 'bu kadarını beklemiyordun biliyorum ama süpriz yapmak istedim' dedi. 'Dünden sonra beni bu halde görmeni istemezdim açıkçası' diye konuşurken ben o tabletimi eline aldı ve sırıtmaya başladı. Ne olduğunu sordum. 'Beni dün baya araştırmışsın anlaşılan' demesin mi tabletim açık kalmış ve sayfa başlığı "Leo'nun hayatı". Hâlâ rüyada olduğumu düşünüyordum ta ki Leo elimden tutup beni yataktan kaldırana dek. Bir şok daha. 'Uykucu bugün beraber vakit geçiricez İspanya turu.' diyordu ama ben hala uyuklama çabası içerisindeydim fakat bu şahane teklifi de geri çeviremezdim. Hemen onu odadan çıkardım. Ve akşamdan kalma elbisemi çıkartıp kendimce giyindim. O da odada halamla oturmuş dedikodumu yapıyordu. Pislik. Halam beni ona anlatıyordu o ise biraz çatlak bi tip diye karşılık verdi. Oysa o kadar da çatlak değilim tamam birazcıkcık olabilirim ^_^ Odaya girdim hazır olduğumu söyledim o da ayaklandı ve evden çıkıp aşağı inmek üzere asansöre bindik gözlerimin içine bakıyor ve gülümsüyordu. Gülüşünden ısırdığım. Kan dolaşımın hızlandı ve kalbim şiddetle çarpıyordu. Ne yapacağımı bilemedim ve birden 'ya sen ne tatlısın' diyiverdim. Aptal kafam. Ama o da çok tatlıydı napıyım yani. Suç benim mi? O ise yanağımdan makas aldı. Bir an benimle dalga geçtiğini, eğlendiğini düşündüm. Sonra giriş kata indik ve arabasına bindik. Nereye gittiğimizi sordum. "Seni muhteşem bir yere öğle yemeğine götürücem" dedi. Hımm felan yaptım. Romantik bir öğle yemeği güzel fikir , romantik aşkışım benim. Araba durdu ve Leo indi bana kapıyı açtı bende indim. İnmez olaydım burası da ne böyle. Ona "burası çok lüks bir yere benziyor" dedim. O da "evet öyle ne bekliyordun?" demesin mi offf :( Neyse içeri girdik bütün kadınlar o kadar güzel görünüyordu ki ben ise altımda kot şort üstümde salaş tişört ne diye geldim ki ben. Masaya oturduk, ben baya bi kasıldım zaten gelen menü ispanyolca yazıyordu. Leo'ya "sen ne yemek istiyosan ondan yiyelim" dedim. O da anlayışlı adam tabi anladı benim rahatsız olduğumu "burda rahat edemediysen başka bir yere gidelim" dedi. Olur anlamında başımı salladım ama bir şartım vardı "bana uygun böyle normal insanların gezip dolaştığı bir yere gidelim". O da benim teklifimi kabul etti. Ve beni İspanya'nın en kalabalık meydanına getirdi. Burası çok güzeldi. İndik ve dolaşalım biraz dedik. Yaaa çok romantik olabilirdi. Fakat olmadı. Tüm o gerizekalı ergen kızlar Leo'nun etrafını sardı. Pis kaşarlar foto çekinceklermiş. Beni de attılar bir kenara. Sinir oldum Leo'da unuttu beni oh valla. Yiyip bitirdiler adamı. Bende kendi başıma o caddede ilerlemeye başladım tabi sonra korkarak geri dönmek zorunda kaldım çünkü nereye gideceğimi bilmiyordum. Geri döndüğümde Leo farketti beni sonunda ve elimden tutarak arabaya götürdü beni. Aklıma gelen tek şey şuydu 'biz çıkmıyordukta ben bu adamla ne demeye böyle geziyordum ki fazlalık gibi, ama tabi adamın çevresinde o kadar kız var ki beni napsın' diye düşünürken Leo 'seni gerçekten bu sefer çok güzel bir yere götürücem' dedi. Merak ediyordum acaba bu sefer nolucaktı¿ ama hiç ağzımı açmadım. Ve Leo geldiğimizi söyledi arabadan indik. Gözlerimi kapattırdı, biraz ilerledik , gözlerimi açmamı söyledi. 'Vay be cennette miyim' dedim. 'Sayılır' dedi. Burası çok güzeldi ve etraftada kimse yoktu. Simdi 'kızı tenhaya çekti kim bilir ne yapacak' dediğinizi duyar gibiyim. Ama tabiki öyle bişey olmadı. Burada tüm İspanya'yı görebiliyorduk ve güneş batana dek burada oturduk sadece başımı omzuna yasladım ve o da bana sarıldı. Ne kadar masumca değil mi¿ sonra beni eve bıraktı ve vedalaştık. En son ne dese "benim pazar günü maçım var, antremana gidicem 5 gün yokum' demesin mi off aptal ben adam kaçıyo resmen benden o kadar aptalca davrandım ki. Bende 'tamam' dedim ve o gitti bende odama gittim yatağa uzandım ve yinr onun hayaliyle uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLCU AŞKIM (Messi)
Teen FictionBence Wattpad'de Leo Messi hakkında yazılan en güzel hikaye. Bir hayat nasıl bu kadar değişebilir? Ve dünyanın en sempatik en tatlı adamıyla yaşanan bir aşk nasıl olur sizce? İşte hepsi burada. Bence pişman olmazsınız. Saçma bi hikaye değil çünkü. ...