Uyandım. Önce mutfağa gittim. Sonra halamı aradım fakat kendileri evde değildi. Hemen aradım hanımefendi gece kulübüne gitmiş arkadaşlarıyla beni de çağırdı. Bende kabul ettim eve bir arkadaşı gelip beni alacakmiş çok seveceksin çok iyi çocuk dedi. Bu kadın tam bir çatlak. Ve gitmek için hazırlandım. Siyah mini deri elbisemi giydim. Ve beklemeye başladım. Aynı zamanda merakta ediyordum. Acaba evden beni almaya kim gelecekti. Bunu düşünüyordum. Fakat boştan yere düşündüğüm farkına vardım. Çünkü büyük ihtimalle onun yaşlarında bir amca gelir beni almaya bende bu şans oldukça. Sonunda kapı tıklatıldı. Yavaşça kapıya doğru gittim büyük bir umutsuzluk içinde. Fakat o da ne ? Kapımda bir taş !!! Ben şok, ben iptal. Vuruldum resmen. Ağzım açık ona bakıyordum ta ki beni sarsana dek. 'İyi misin' diye sordu. Ağzımı kapadım ve cevap verdim 'çok iyiyim'. Tabiki ingilizce konuşuyorduk ;) 'hadi gidelim' dedi. Arabaya bindik. Süper lüks bir spor araba. Daha ne olsun yanımda bir yakışıkli ve alımızda spor bir araba aklım başımdan gitti. Ona adını sordum. Adı 'Leo'. Oda bana 'senin adın ne güzel bayan' dedi. Heyecandan dilim tutuldu ama zorlukla da olsa 'Melis' dedim. Leo 'İspanyol değilsin galiba' dedi. Bende Türk olduğumu söyledim. O da Arjantinliymiş. Sonunda gece kulübüne geldik. İndi ve kapımı açtı. Bende indim ve bana kolunu gösterdi. Ben anlamadım. " koluma girmeye ne dersin?" dedi. Ben saf saf 'hı evet tamam' dedim. Çok salaktım benden nefret edecekti. Kol kola içeri girdik. Halama doğru yöneldik. Halam bizi gülerek karşıladı ve göz kırptı. Amacını anlamıştım. Ama halamın bisey demesine gerek kalmamıştı çünkü ben çoktan aşık olmuştum. O gece çok eğlendik. Ve Leo'yu tanımaya başladım. Örneğin futbolcu olduğunu ve Barcelona futbol takımında oynadığını öğrendim. Hem de şuan dünyanın en iyi futbolcusuymuş. Ve 27 yaşında bende 24 , 3 yaşcık fark. Tam ideal. O gece sonunda Leo halamı ve beni eve bıraktı. Telefon numaramı aldı ve tekrar görüşmemiz gerektiğin söyledi. Bende kabul ettim. Odama gittim, yatağıma uzandım bulutların üstünde gibiydim. Saat sabah 5'ti. Ben internetten Leo hakkında her şeyi öğrendim ve öğrendikçe ona hayranlığım arttı. Aşırı sempatikti. İnstagramda takip ettim. Anında o da beni takip etti. Büyük bir heyecan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLCU AŞKIM (Messi)
Novela JuvenilBence Wattpad'de Leo Messi hakkında yazılan en güzel hikaye. Bir hayat nasıl bu kadar değişebilir? Ve dünyanın en sempatik en tatlı adamıyla yaşanan bir aşk nasıl olur sizce? İşte hepsi burada. Bence pişman olmazsınız. Saçma bi hikaye değil çünkü. ...