* İnsafsızın Oğlu * :)

1.5K 27 3
                                    

Ertesi sabah kalktım halamla beraber kahvaltı yaptık sonra bana 'benimle beraber moda evine gelmek ister misin' dedi. Aslında çok yorgundum ama evde de canım sıkılırdı bu yüzden kabul ettim. 'Hemen hazırlan da çıkalım o zaman çatlak kiremit' dedi. Benim lakabım buydu yani halam bana çatlak kiremit derdi. Gittim hemen hazırlandım ve çıktık. Çok güzel bir yerdi her taraf kumaş doluydu ve kıyafetler harikaydı. Halama 'halacığım bende burdan giyinsem arada' dedim (köpek yavrusu modu) 'tabiki aşkım her zaman sen iste yeter ki' dedi. Bu kadını gerçekten çok seviyorum yaaavvv. 2-3 gündür halamın butiğinde takılıyorum akşam halamla beraber yemeğe gidiyoruz. Ama Leo'yu çok özlüyorum arada mesaj atıyor ama ne biliyim işte yanında olmayınca. 3.günün sonunda Leo aşkışım öyle güzel bir mesaj attı ki dünyalar benim oldu. Mesaj= "Melis yarın benimle bir akşam yemeğine ne dersin?" Ben havalara uçtum çünkü gerçekten onun o sempatik yüzüne hasret kalmıştım. Hemen halama gittim mesajı okuttum o da çok sevindi: "cevap yazdın mı?" dedi. Amanın! Cevap yazmayı unutmuştum. Hemen 'tabiki evet derim' yazdım . Ertesi gün halamın butiğine gittik ve bana tasarımlarından birini verdi akşam yemeği için (bölüm başında fotosu var). Hazırlandım ve Leo evin önüne geldi çok şıktı bir kez daha hayran kaldım. Arabaya atladık (!) Ve aşırı lüks bir yere gelmiştik bu sefer kendimi bu ortam için hazır hissediyordum. Oturduk çok güzel bakıyordu gözlerinin içi parıldıyordu resmen ve rüzgar bana şarkı söylüyordu adeta. Neyse ya biraz abarttım ama aşığım işte. Ses tonuna öldüğümle uzunca sohbet ettik. Ve bana yemeğin sonuna doğru 'benimle çıkar mısın' dedi. Bende zaten bunu bekliyordum. Sonunda be yavrum. Neysr tabi ben büyük bir heyecanla 'evet' dedim. Çok sevindi ve elimi tuttu işte o an ordaki en özel insanın ben olduğumu anladım. Aşkolatam hesabı istedi. Restorantdan çıkarken bana iyice sarıldı ve valenin arabayı getirmesini bekledik , getirdi ve bindik sürekli bakıp sırıtıyordu. Çok heyecanlanıyordum. Ya sen insan mısın? İnsafsızın oğlu. Çok güzel bir geceydi ve sabahladık o gece her şey tam hayallerimdeki gibiydi.   

**** Videoyu izlemeyi unutmayın(en başta)*****

FUTBOLCU AŞKIM (Messi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin