'' ROSE ''
Jechałam szybko coraz szybciej świat rozmazywał się coraz bardziej z każdym przejechanym metrem nie słyszałam nic oprócz przyspieszonego bicia serca przypominającego bardziej łoskot niż melodyjne stukanie nie zwracałam uwagi na mijane znaki ani policje , która nieudolnie próbowała mnie dogonić. Rozwiewając mój bezgłośny, idealny świat dudniącym rytmicznie kogutem zmotywowali mnie do mocniejszego dociśnięcia gazu , nie mogli mi teraz przezkodzic byłam już tak blisko planowałam to od miesięcy zamierzałam się teraz zabic . Rozpendzona na moim ukochanym jednośladzie spaść z pobliskiego urwiska skończyć z tym wszystkim , z tym chorym światem doprowadzającym mnie co noc do histerycznego płaczu.
'' LUKE ''
Było późno około drugiej w nocy a ja nie mogłem zasnąc stresowałem się , jutro miał być mój pierwszy dzień w nowej szkole nie wiem czemu się bałem przeprowadzałem się już tak wiele razy , że nowe otoczenie nie powinno być dla mnie problemem . Ale teraz było inaczej czułem się jakby moja podświadomość mówiła mi , że tym razem zdarzy się coś innego niezwykłego co zaplącze mi się na zawsze gdzieś głęboko w pamięci. Wyszedłem na dwór pobiegać to pomagało mi się odstresować i na chwile zapomnieć o przytłaczających myślach. Wbiegałem właśnie do lasu gdy nagle z za zakrętu wyjechał jakiś rozpdendzony wariat światła motoru oślepiły mnie i już myślałem ,że jest po mnie …
''ROSE''
Byłam już blisko już tylko chwila , zaraz pozbende się tego przytłaczającego uczucia w moim czarnym sercu zaraz ten koszmar się skończy a ja obudze się kilometry stąd raczej kilometry nad . Zasne i już nigdy się nie obudze skrencałam właśnie do lasu gdy nagle z za zakrentu wybiegł mi jakiś człowiek WARIAT JA PIERDOLE ZARAZ W NIEGO WJADE NIE NIE NIE JAKI DUREŃ O TEJ GODZINIE WYCHODZI BIEGAC MOGŁAM TO PRZEWIDZIEC NIE NIE ON JEST CORAZ BLIRZEJ nawyzywałam się w myślach za swoją pieprzoną głupotę.
przepraszam wiem ,że jest taki nudny ale chciałam jak najszybciej wstawic 1 rozdział w nastepnym sie troche wyjaśni wiem , ze jest beznadziejny dziekuje za zmarnowanie czasu ktosiu :) :) jeśli to przetytałeś skomentuj proszszsze to dla mnie bardzo ważne