{*PART FOUR 4*}

327 46 0
                                    

لەگەڵ گۆرانیەکە بیخوێننەوە ^☝🏻^

(دوای ماوەیەک دکتۆرەکە هاتە دەرەوە)

هاوسا: دکتۆر نەخۆشەکە چۆنە؟؟ (بەدڵپڕی )

دکتۆر: پێویستە نەشتەرگەری بۆ بکەین...

لیسا: ب..بۆ چی دەبێت بۆی بکەن؟؟؟

دکتۆر: چونکە لە بەرزاییەکی زۆر کەوتوە زیان بەر سەری کەوتووە بۆیە پێویستە بەزووترین کات بۆی بکەین..

هاوسا: تکایە دکتۆر ڕزگاری بکەن (بە دڵپڕی )

دکتۆر:ئەوەی لەدەستمان بێت بۆی دەکەین ئێستاش دەبێت بڕۆم (ڕۆیشت دواتر جیسوو هات)

جیسوو: کوا جیون لە کوێیە ؟؟

لیسا: لە نەشتەرگەریدایە...

جیسوو: بەچی وای لێهات؟؟ (بە گریانەوە )

هاوسا: ئێمە لە کافتریاکە بووین کاتێک ئاوڕیاندایەوە جیون کەوتوو خوێن لە سەری دەهات دواتر هێنامان بۆ نەخۆشخانە(بە گریانەوە )

جیسوو: ئەی ئەگەر شتێکی لێبێت من چیبکەم من هەر ئەوم هەیە نامەوێ ئەویش بەجێم بهێڵێت من چیبکەم...(بەگریانەوە )

دوای ماوەیەک دکتۆرەکە هاتە دەرەوە ئەوان بەرەو لای ڕۆیشتن

جیسوو: دکتۆر تکایە دادەم باشە؟؟

دکتۆر: بەڵێ وە ئێستا دەیبەینە ژورێکی ئاسای..

لیسا: ئەتوانین بیبینین؟ (بەدڵخۆشی )

دکتۆر: تا ڕۆژی دواتر بەهۆش خۆی نایەتەوە ئەوکاتەی کە هۆشی هاتەوە دەتوانن بیبینن..

هاوسا: باشە سوپاس
شەو
هاوسا: من دەبێ بڕۆمەوە دایکم وتی بێمەوە ئێوەش دوو چاوتان لەسەر جیون دەکەن بە شەش چاو جوان چاوتان کەنەوە تێگەشتن

لیسا:باشە......(هاوسا ڕۆیشت)

لیسا: جیسوو من دەچم خواردنەوەیەک دەکڕم تۆ لێرە بە باشە...

جیسوو:باشە... (لیسا ڕۆیشت بۆ ئەوەی خواردنەوەیەک بکڕێت)........

***ڕۆژی دواتر***

جیسوو: ئۆف بۆ تا ئێستا جیون هەڵنەستاوە!؟؟

لیسا :لەوانەیە تۆزێکی تر هەڵبستێت (کاتێک وای وت کەلەسەر کورسیەکەی بەردەم ژورەکە دانیشت جیسووش لە شوشەکە سەیری ن/ت دەکرد)

جیسوو: جیون.....جیون (جیسوو بەهاوارەوە ناوی جیون ئەهێنا لیسا خێرا ڕۆیشت بەرەو ڕووی)

لیسا:چیبووە!!! (ئەویش سەیری جیون کرد بینی لێدانی دڵی هێواش دەبێتەوە)نە..خێر دکتۆر دکتۆر(بەهاوارەوە چەند دکتۆرێک خێرا چونە ژوورەوە دواتر بەپەلە بردیان بۆ ژووری نەشتەرگەری لیساو جیسوو هەر دەگریان دوای ماوەیەکدکتۆرەکەهاتەدەرەوە)

لیسا:دکتۆر نەخۆشەکە چۆنە .... بەچی وای لێهات..؟؟؟

دکتۆر: من دەبێت ئێستا بچم بۆ لای نەخۆشەکانی تر دواتر یەکێکتان وەرن بۆ ژوورەکەم لەوێ پێتان دەڵێم (ڕۆێشت دواتر هاوسا هات)

هاوسا:چیبوو دکتۆر وتی بەچی وای لێهاتووە؟؟(بەدڵگرانی)

جیسوو:وتی لە ژوورەکەم پێتان دەڵێم...

هاوسا: من دەچم ئاگاتان لە جیون بێت (ڕۆیشت)

تەق تەق

دکتۆر: وەرە

هاوسا: سڵاو

دکتۆر:سڵاو فەرموو دەربارەی چی هاتووی؟!!

هاوسا: ئەوە دەربارەی جیون کیم جیون هاتم وتبوت لەژوورەکەم قسە دەکەین..

دکتۆر: ئۆوو باشە فەرموو دانیشە

هاوسا: باشە جیون بەچی وای لێهاتبوو!!

دکتۆر: ڕاستەکەی خاتوو جیون لەلایەن کەسێکەوە ژەهراوی کراوە بەڵام ئەوەی باشبوو زوو فریای کەوتین..

هاوسا!چ..چی کێ ژەهراوی کردووە لەکاتێکدا ئێمە هەر بەسەریەوە بووین؟؟!! ( بەکەمێک توڕەی)

دکتۆر:ئێمەش نازانین کێ ئەوەی کردووە..

هاوسا:باشە سوپاس من دەبێت بڕۆم

دکتۆر:فەرموو.. (هاوسا ڕۆیشت و بەتوڕەی بەرەو لای لیسا و جیسوو چوو)

لیسا:چیی..بووە؟؟؟

هاوسا:من پێم وتن چی ها نەموت دووچاوتان دەکەن بە شەش چاو بەسەر جیونەوە ها نەمووت!!

جیسوو:ئەرێ دەچیبووە دڵم تەقی؟؟

هاوسا:جیون ژەهراوی کراوە

لیسا جیسوو:چ.چییییی؟؟

هاوسا:ئەوکاتەی ڕۆیشتم هە ئەوکاتەی کە جیون وای لێهات هیچ کەسێک چووە لای جیون؟؟

لیسا: نەخێر!!!

هاوسا: نەخێر ئە وای کردووە (بەدەم خۆیەوە وتی)

《《کۆتای پاڕتی چوار》》

سڵاو ئینجا گەر دەتانەوێ پاڕت زوو دانێم ئەوا voteبکەن ئۆکەی بایییی 👋🏻👋🏻

20 vote پاڕت زوو دائەنێم

ꕥ𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊'𝚂 𝙰𝚗𝚍 𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐 𝙶𝚒𝚛𝚕ꕥ 𝕂.𝕋.𝕙 ✔︎✔︎Where stories live. Discover now