{*PART TWELVE 12*}

289 35 2
                                    

Vote
'
'
'
'
'
'
Vote
'
'
'
'
هەتا ڤۆت نەکەی ناهێڵم بیخوێننەوە
'
'
'
'Vote
'
'
'
'
'
Vote
'
'
'
'
'
'
Vote
'
'
'
'
'
'
' Vote
'
'
دەی با دەست پێ بکەین

؟؟؟: بەخێر بێیت کیم جیون( بەترسناکی)

جیون مچۆرکە بە هەموو گیانیا هات و ئاوڕی دواوەی هایەوە بەڵام بە هۆی تاریکی شوێنەکە بەجوانی ڕوخساری کەسەکەی نە بینی.......

جیون: ت..تۆ کێیت؟؟ جیسوو لە کوێیە!؟

؟؟؟:جارێ هەشتا زووە پەلەت چییە!؟

جیون: سەرەتا بڵێ تۆ کێیت نەفرەتی!؟؟

؟؟؟: وابزانم چاوەکانت کوێرە وا ناتوانی بمبینی...

جیون: شوێنەکە تاریکە من چۆن بتبینم..

؟؟؟: ئۆ'ه باشە ئاسانکارییەک بۆ ئەوەی بم ناسیتەوە یەکەم دوژمنی سەرەکیت کێیە ؟

جیون: کیم تایهیونگ'ە....... چی تۆ تایهیونگ'ی!!(کەوات وت ڕۆناکیەکان ئیشپێکران )

تایهیونگ: ئۆ'ە لە کۆتایدا منت ناسیەوە...

جیون: باشە تۆ چیت دەوێت بۆ واز ناهێنیت...

تایهیونگ: من واز بهێنم بەڵام ئەوە هەر تۆ بویت وتت یاریەکە دەستی پێکرد کیم تایهیونگ.....

جیون بیری کەوتەوە کە ئەو وای کرد کە تایهیونگ واز نەهێنێت

جیون: باشە ڕاستە من بووم بەڵام تۆڵەت لێ دەکەمەوە......

تایهیونگ: هە'ه باشە با ببینین کێ براوە دەبێت..

جیون: جیسوو لە کوێیە !؟؟

تایهیونگ: بە مەرجێک جیسوو ئازاد دەکەم!

جیون: چی مەرجێک یان دیسان دەڵێیت پارەکەم بدەرەوە!!!

تایهیونگ: نەخێر پارەکە دوو ساڵی تر دەمەیتەوە.... مەرجەکەم ئەوەیە کە دەبێت واز لەو مافیایە بهێنیت..

جیون: من...من واز بێنم گەر مێشکت هەبێت دەزانی کەوا من بەهیچ جۆرێک واز لەو مافیایە ناهێنم یان وەک ئەوەی دایکو باوکمت لێسەندم ئەوا جیسوو یان مافیاکەم لێسەنیت من تانها ئەو دوو ئامانەتەم بۆ ماوەتەوە منیش وەک چاوم هەردووکیان دەپارێزم بۆیە ئێستەش جیسووم بدەرەوە بابڕۆم لێرە (کەوات دەوت چاوەکانت پڕببون باڵام ڕۆگریت لە کەوتنە خوارەوەیان دەکرد)

ꕥ𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊'𝚂 𝙰𝚗𝚍 𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐 𝙶𝚒𝚛𝚕ꕥ 𝕂.𝕋.𝕙 ✔︎✔︎Where stories live. Discover now