{*PART TWONTY 20*}

206 29 1
                                    


وەک ڕێزێک ڤۆت لە بیر مەکەن



جیسوو: سوپرایز

جیسوو لەگەڵ دایە گەورەی جیون دەرکەوت

جیون: داپیرررررررە ( جیون ڕایکردە باوەشی)

د.گ: ئای جیون گیان چەنەم بیر ئەکردی

جیون: ئای دەیە گیان منیش زۆرم بیرەکردی چۆن گەڕایتەوە؟!!

د.گ: ئێ لە ڕاستیدا من لەوێ هەر بەتەنهام جیسوو'ش زۆری لێکردم بێم بۆیە منیش دڵم نەشکاند و هاتم

جیون: یاخوا بە خێر بێیتەوە ئەوە 18 ساڵ دەبێت نەمبینیوی کۆتا جار کە بینیمی دووساڵ بووم

د.گ: ڕاستەکەی 18ساڵە قسەت لەگەڵ نەکردووم نەهاتی بەڵام بەڕاستی زۆر خۆپەرستی.....

جیون: کێ....من خۆ پەرستم؟!!!...... وانیە من کارم هەبوو بۆیە نەمتوانی بێم بۆ لات...

د.گ: ئەو کارە گرنگە چییە کە وادەکات نەیەی بۆ لام؟!!

جیون: ئەوەیان نهێنییە....

د.گ: گەر پێم نەڵێیت هیتر قسەت لەگەڵ ناکەم....

جیسوو: ئەو مافیایە...............

جیون: جیسوووووو!!

د.گ: چی جیون ئەوە ڕاستە؟!

جیون : بەڵێ ڕاستە من مافیام.

د.گ: کچم واز لەو کارە بێنە کوڕەکەم و بوکەکەم لە دەست دا با ئێوەش لە دەست نەدەم......

جیون : نەخێر من سورم لەسەر کارەکەم وە وە دایکو باوکم لەدەست نادەین ئەوان زیندوون بەڵام چەندەها ساڵە بەند کراون بۆئەوەی هەموو وا بزانێت مردوون من تۆڵەی خۆم دەکەمەوە و دایکو باوکیشم ڕزگار دەکەم...

جیسوو: چیی واتە ئەوان زیندوون؟!!

د.گ: واتە ئەوان زیندوون خوایە سوپاس بۆ تۆ...... بۆستە تۆ تۆڵە لە کێ دەکەیتەوە هەم کوام مافیایە هی تۆیە؟!!

جیون: دایە گیان تکایە هەق....

جیسوو: تۆڵە لە کیم تایهیونگ دەکاتەوە و لەسەر مافیاکەی باوکمە و ناوی کردووە بە شاژنی دڕندە

جیون: جیسوو تۆ.....

د.گ: چی نەکا بڵێی ئەو تایهیونگ'ەی گەورەترین مافیایە؟!

جیون : بەڵێ خۆیەتی من ئەو لەناو دەبەم و دەیخەمە ژێر گڵەوە بۆیە ناوی ئەو هیچە مەهێنن لە بەردەمم

د.گ: جیون گەر واز لەو کارە هیچە نەهێنی ئەوا.......

جیون: ئەوا چی دەکەیت دەمکوژی یان چی من سوورم لەسەر بڕیاری خۆم کەسیش بۆی نییە ڕێگرتن لێبکات..... وە بە هیچ شێوەیەک لە ماڵ نەیەنە دەرەوە (ڕۆیشت )

د.گ: پێویستە جیون پەشیمان کەینەوە گەر نا دواتر خۆی پەشیمان دەبێتەوە....

جیسوو: بۆچی خۆی دواتر پەشیمان دەبێتەوە؟!!

د.گ: بە پێی کات دەزانی.......

لەلای جیون

Pov Jiyoon
ڕاستە دایە گەورەم ڕاست دەکات بەپێی کات پەشیمان دەبمەوە بەڵام بۆچی پەشیمان دەبمەوە!! نازانم ئێستە دەڵێن چۆن گوێت لێبوو من لەو دیوو دەرگاکەوە واستابووم دواتر ڕۆیشتم من خۆم هەڵە دەکەم بەڵام سوورم لەسەر بڕیارەکەم خۆ ئەو هیچە هیچی پێناکرێت ناتوانێ هیچم لێکات... من زۆر ڕقم لە تایهیونگ دەبێتەوە گەر بیەوێت من بگرێت و دایکو باوکم ئازاد بکات ئەوە خۆم دەدەم بە دەستەوە ئەم جارە هیچ ناکەم گەر بیەوێت بمگرێت تەنها با دایکو باوکم ئازاد بکات ئەوەی تر خۆم تەواوی دەکەم ..
End Pov jiyoon

جیون دوای ماوەیەک گەیشتە کۆمپانیا

فلیکس: جیون!!!

جیون: همم!

فلیکس: شتێک بووە وا بێتاقەتی؟

جیون: جا چی نەبووە من زۆر بیری دایکو باوکم دەکەم

فلیکس: باشە چی بکەین چۆن ڕزگاریان بکەین؟!!

جیون: تایهیونگ دەیەوێت من بگەمە دەستی ئەوجا ئازادیان بکات....

فلیکس: مەبەستت چییە؟!!

جیون: ئەگەر ئەمجارە ویستیان بمگرن خۆم ئەیەم بە دەستەوە......

فلیکس: چییی ئەوە تۆ شێت بویت شتی وا نابێت من هەرگیز ڕێگە بەوە نادەم.

جیون: من بڕیارم یاوە بۆم گرنگ نییە با دایکو باوکم ئازاد بن نامەوێ لە تاریکیدا بن ئەوەی ئەبێت لەوێ بێت منم (فرمێسک بە چاویا هاتە خوارەوە )ئەگەر من دیار نەمام هەرگیز هەوڵی ڕزگار کردنم مەیە من دەمەوێت جیسوو داپیرەم و دایکو باوکم دڵخۆش بن با منیش لە پێناو ئەوانا دڵتەنگ بم من پێویستم بە دڵخۆشی نییە وە هەرگیز دڵخۆش نابم (بە کۆڵ دەگریا)

فلیکس: ششششش..... تەواو هەموو شتێک باش دەبێت هەمووتان دڵخۆش دەبن تەنانەت تۆ لەوان دڵخۆشتر دەبیت تەنها بەرگە بگرە(لەکاتێکدا وای وت کە باوەشی لە جیون دا)












کۆتای پاڕتی بیستەم

ڤۆت بکە و پاڕت زوو بڵاو دەبێتەوە









ꕥ𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊'𝚂 𝙰𝚗𝚍 𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐 𝙶𝚒𝚛𝚕ꕥ 𝕂.𝕋.𝕙 ✔︎✔︎Where stories live. Discover now