{*PART TIRTEEN 13 *}

224 27 1
                                    


جیون: دەی من دەڕۆم دەبێت خۆم ئامادە بکەم بۆ ئاهەنگەکە....

لەهەمان کات لەلای تایهیونگ

Pov TAEHYUNG

من ئەمڕۆ تۆزێک بێزار بووم دوێنێ جیون زۆر بە ئاسانی ڕایکرد من نەمدەزانی شەڕکەرێکی باشە باڵام ئەم جارە ناهێڵم وا بە ئاسانی دەربچێت لە ژێر دەستم هه'ه وە ئەمشەو ئاهەنگ سازدەکەن بەهۆی ڕۆژی دا کۆمپانیاکە........

جونگکووک: تایهیونگ..

تایهیونگ: بەڵێ...

جیون: ئایا ئێمەش دەچین مەبەستم ئەوەیە بانگێشتیان کردووین؟

تایهیونگ: بەڵێ ئەمشەو کاتژمێر هەشت دەکرێت...

یۆنگی: ئایا ڕاستە کە تۆ جیسووت ڕفاندبوو وە جیون ڕزگاری کرد!؟؟

تایهیونگ: بەڵێ ڕفاندم بەڵام زۆر بە ئاسانی ڕایکرد بەڵام پێی دەڵێم کە ڕاکردن چییە...

نامجوون: بەڵام با ئەمشەو نەبێت

تایهیونگ: بۆم گرنگ نییە هەچ کاتێک بێت کە کەوتە ژێر دەستم ئەوکات بە ڕاستیەکان ئازاری دەدەم...

جین: کوام ڕاستی!!!

تایهیونگ: لەوەی کە دایکو باوکی نەمردوون.....

جین: واتە چی دایکو باوکی نەمردوون؟!!

تایهیونگ: ئە گەمژانە شەش ساڵە بند کراون لە لایەن منەوە ...

جیمین: واتە ئەوکاتە کەوترا مردوون نەمردبوون!!؟؟

تایهیونگ: کاتێک هیون بردرا بۆ نەخۆشخانە من لە جێگای ئەو کەسێکی ترم دانا بە مەبەستی ئەوەی هیون مردووە وە کە خانوەکەم تەقاندەوە ئەوەی مردبوو خزمەتکارێک بوو من دایکی جیونم برد وە کەسیش نازانێت کاتێک جیون کەواتە ژێر دەستم ئەوکات ئازادیان دەکەم وەگەر یەک کەس بەمە بزانێت من هەرگیز وەک برایەک سەیرتان ناکەمەوە دەی ئێستاش خۆتان ئەمادە بکەن.....(دوای ئەو قسانە چوومە سەوەرەوە بۆ ئەوەی خۆم ئامادە بکەم)

جەی هۆپ: من دڵنیام تایهیونگ ئاشقی ئەو جیون'ە بووە..

یۆنگی : چۆن دەزانی!؟؟

جەی هۆپ: هەروا هەستی پێدەکەم.....

جیمین: منیش هەمان ڕام هەیە...

نامجوون: بەڵام ئەوە ئەستەمە تایهیونگ تا ئێستا ئاشقی هیچ کچێک نەبووە چۆن وا ئاشقی جیون دەبێت!!

یۆنگی: بەڕای من تاکو گوێی لێ نەبووەو نەهاتووە بمان کوژێت بابچین خۆمان ئامادە بکەین وە ئەو بابەتە دابخەن.....

ꕥ𝙼𝚊𝚏𝚒𝚊'𝚂 𝙰𝚗𝚍 𝚃𝚑𝚎 𝚂𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐 𝙶𝚒𝚛𝚕ꕥ 𝕂.𝕋.𝕙 ✔︎✔︎Where stories live. Discover now