⚠️Blood⚠️
"Aku nak kau ikat jamin orang yang bocorkan rahsia kita tu"kata yuki kepada Sem.Sem mengangguk faham walaupun dia tak faham kenapa yuki nak ikat jamin pada orang yang telah bocorkan rahsia mereka.
"Malam ni aku nak dia ade dalam markas"sambung yuki.
"Baik yuki"sahut Sem.Mestipun dia lebih tua dari yuki dia akan tetap mengikut kata2 yuki sebab yuki lebih terseksa dari mereka bertiga.
*skip 9:01 malam
(In markas )
Bushh...!!
"Bangun!!"
"Lepaskan aku!!!"jerit ian.
"Ouhh..tak semudah itu"kata yuki yang berpakai kemas itu."Lepaskan akulah tak guna aku tak kenal kau pun!!"jerit ian.
"Dengan orang yang ikat jamin kau pun kau tak kenal"kata yuki sambil tersenyum sinis.
"Aku tak suruh pun kau ikat jamin aku!!"tengking ian.yuki menepuk tangannya.
"Wow kau memang tak bersyukurkan?"kata yuki kemudian dia menumbuk perut ian.
DUSH!!
Terperecit darah keluar dari mulut ian.
"A..apa y..ang kau nak?"terketar-ketar ian menanyakan soalannya.
"Aku just nak seksa kau sebab kaulah hampir maklumat group aku ni diketahui oleh polis kau tahu tak?! Sekarang masa untuk aku lepaskan kemarahan aku pada kau...Leo aku nak pinjam barang docter kau boleh?aku rasa nak main bedah2 lah?"terang yuki.
Leo adalah seorang docter yang digila ramai dengan sikapnya yang dingin lebih menarik perhatian para gadis.
"Sure yuki,apa saja untuk adik kesayangan aku"kata Leo yang lama menjadi penonton bersama Sem dan Neo.
"Thanks"kata yuki sambil mengambil salah sayu peralatan bedah itu."Kau nak bedah dia macam mana yuki?"sampuk Neo.
"Hehehe jom join aku"
"Jom!"
Yuki mengambil gunting bedah yang tersedia diatas meja itu lalu megunting perut ian.terkena darah ian pada baju yuki
"Aaaa...!!!!!!"jerit ian.
"Tolong a..aku m..mera..yu to..long berhenti"rayu ian.
"Lek ah aku belum jahit kau ni hahahaha"kata Neo.Neo mengambil jarum dan benang lalu menjahit perut ian yang terbuka luas disebabkan yuki takdi.
YOU ARE READING
Deleted memories
ActionYuki aruko seorang gadis yang menakutkan hanya dengar namanye mereka tahu itu adalah ketua mafia yang paling mengerikan namun terselit derita yang tak mampu sesiapa rawat melainkan DIA. Dan disebabkan kejadian ITU membuatkan dia bertukar menjadi se...