Bab 14

2 1 0
                                    

"Shit!!"sumpah Sem.mereka semua dalam bahaya kerana mereka dah ditangkap dengan bapak saudara mereka.
"Sekarang kita perlu rancang sesuatu untuk lepaskan diri dari sini"kata dato handry.yuki terpandang serpihan kaca dihujung tempat mereka qqq"Elok2 yuki"pesan datin kirara.yuki cuba mengerakkan kerusinya kehujung bilik itu.
"Sikit lagi..ahh dah dapat"kata yuki.Yuki cuba mengikis tali yang mengikatnya.selepas dia berjaya melepaskan diri dia bergerak kearah dato handry dan buka talinya.
"Yuki"panggil dato handry.
"Kenapa pa?"sahut yuki sambil membuka tali yang mengikat datin kirara.
"Papa nak kamu tahu fail pengesahan "DIA" menjadi pemegang utama ada dalam kereta yang papa datang takdi"jelas dato handry.yuki mengangguk faham.
"Sayang boleh bangun tak?"tanya dato handry kepada datin kirara.datin kirara mengangguk.dia boleh je berjalan cuma sedikit lemah akibat dipukul oleh adik iparnya itu.
"Oii yuki bukaklah ikatan kitorang ni"kata Neo.
"Japlah"belum sempat dia nak pergi kearah abang2nya dia dapat rasakan ada sesuatu dibelakangnya.
"Yuki!!"
"Korang bergerak budak ni aku tembak"ugut khalif.
"Lepaskan yuki!!!"jerit datin kirara.dia tak sanggup kehilangan anak perempuan dia.walaupun yuki bukan anak yang dia kandung selama 9 bulan namun dia yang susukan yuki dan jaga yuki seperti anak2 dia yang lain.
Khalif tersenyum sinis.dia tahu budak ni adalah kelemahan keluarga ni,ntah apakah ada pada budak tak guna ni.picu pistol ditarik.
"NO!!!!abang buat sesuatu!!!"rayu datin kirara.
"Okey baik aku akan serahkan fail tu"akhirnya dato handry menyerah.dia takkan bahayakan nyawa anak2 nya hanya kerana sesebuah syarikat.khalif tersenyum. 'Finally'
"Fail tu ada dalam kereta yang aku datang takdi"jelas dato handry.
"Oii korang pergi ambil fail tu"arah khalif pada anak2 buahnya.
"Baik tuan."
Selepas anak2 buahnya berlalu satu tumbukkan melekat pada wajahnya .lepas sahaja dato handry menumbuk khalif dia terus manarik yuki jauh dari khalif.
"Tak guna!!"kata khalif sambil cuba ambil pistolnya yang tercampak jauh.yuki yang perasan akan perilaku khalif dia segera mengambilnya namun malang tak berbau khalif bukanlah ingin mengambil pistol namun dia ingin menikam yuki dengan pisau lipat yang dah lama dia simpan didalam seluar.
"Kau memang tak guna disebabkan kau semuanya rosak!!!!"
"Papa!!!"

Deleted memories Where stories live. Discover now