Bab 15

1 0 0
                                    

"Papa!!!"
"Abang!!!"
Yang khalif tikam bukanlah yuki tapi...dato handry.
"HAHAHAHAHA kau bodoh sebab lindungi budak sial ni kan dah mampus"tawa khalif.
"Isk isk papa!!!!!"didepan mata dia papa dibunuh dan papa mati disebabkan nak lindungi dia.
"Papa bertahan"kata Neo.Sem dan Leo kalut ingin mengejar khalif yang cuba melarikan diri.macam mana mereka boleh terlepas?masa khalif tu cuba ugut mereka Neo mengambil serpihan kaca yang dipegang oleh yuki tadi.
"Papa bertahan isk isk isk."
"N..neo jan..ji dengan pa..pa ja..ga yu..yuki"tersekat-sekat dato handry cuma melafazkan setiap kata2 nya.
"N..neo janji isk isk tapi papa kena janji untuk bertahan"rayu Neo.yuki terkaku dia terkesima papa senang nazak disebabkan dia.hembusan terakhir dato handry diiringi dengan tangisan isteri dan anak2nya.
"Abang!!!!"
"Papa!"
"Yuki jangan menangis sayang papa dah tenang"pujuk datin kirara sambil menggosok kepala yuki.Neo bangun dan menuju kearah pintu.
"Yuki kau jangan menangis aku,Sem dan Leo akan selalu ada dengan kau.aku nak pergi minta bantuan kau jaga mama"jelas Neo lalu keluar meminta bantuan.
"Mama papa dah takde"tangis yuki.
"Mama tahu sayang jangan risau nanti kita jumpa papa disana"pujuknya.
"Mama janji eh?"tanya yuki.
"Mama jan..."
BANG!!!
"Mama!!!!Aarrgghh..!!!"Tubuh kaku datin kirara jatuh kepangkuan yuki.
"HAHAHAHAHA kalau aku kehilangan semua benda kau pun akan hilang semua benda!!!"jerit khalif.belum sempat khalif nak tembak yuki beberapa polis datang serbu dan memengang tubuh khalif yang sedang cuba larikan diri.
"Yuki!!"jerit Neo sambil pergi kearah yuki yang sedang merintih ditepi tubuh kaku datin kirara.Sem,Leo dan luca terkaku melihat dua tubuh yang sedang terbating diatas lantai yang dibasahi darah dato handry dan datin kirara.

Deleted memories Where stories live. Discover now