Bab 17

1 0 0
                                    

(End flashback)
Yuki tersedar dari tidurnya bila rasa ada sesuatu yang bermain dimukanya
"Oii bangunlah perempuan lenguh dah pehe aku ni"
"Bisinglah kau ni!!"rungut yuki.
"Dahlah bangun siap2 jom gi office"kata Neo.
"Emm.."yuki dan Neo bersiap untuk pergi ke office yang dikendalikan oleh yuki.kenapa bukan tiga ekor ni yang ambil alih? Sebab dato handry tahu anaknya ada minat masing2.tapi Neo berkerja di syarikat itu untuk menemani yuki,takkanlah dia nak biarkan yuki uruskan syarikat seorang diri dia dah betjsnji dengan ibu mereka.
"Yuki!!!"
"apa kau Neo?"Naik hairan dia,ialah dia nak bersiap untuk pergi kerja tiba2 disergah macam tu.
"Cepatlah sikit!!"
"Kejaplah!!!"sahut yuki,
*beberapa minit kemudian*
"Selamat bagi cik"sapa PA yuki sarrar.
"Selamat pagi"
"Hari ni cik ada meeting dengan dato lary"terang sarrar.yuki menggulingkan biji matanya.
"Ughh..tak pasal2 aku kena hadap orang tua tu."yelah orang tua paling tak sedar diri dah tua pun still menggatal.
"Baiklah sarrar,suruh dia tunggu kejap dalam pejabat saya,saya nak ke office Neo." arah yuki.
"Baik cik"

"Neo"
"Hmm..nak apa?"tanya neo.
"Orang tua dah datang"jelas yuki.Neo akan selalu teman yuki bila berjumpa dengan orang tua tak sedor diri tu,wife tengah nazak pun still menggatal.kesian datin ela Dahlah tengah sakit suami buat hal pulak.
"Okey,kau pergi dulu aku nak kemas sikit meja."
"Okey

Deleted memories Where stories live. Discover now