5

97 6 1
                                    

Bu olayın üstünden tam 3-4 gün geçmişti aynı işler yapıyor aynı konuşmalar geçiyordu.Haruto ile fazla muhattap olmuyordu Yedam, çünkü tekrar yeni karısı bile olsa onu aldatması iyi birşey değildi.Sanki aldatılan kişi Haruto'nun yeni karısı değilde kendi gibi hissediyordu neden böyleydi?

Haruto ise hergün Yedam'ı daha çok araştırıp daha çok bilgi ediniyordu , Yedam'ın evinin önünde gözetmenlik yapan iki adam bile yerleştirmişti Yedam'ın en yakın arkadaşlarına kadar tanışmış onlara Yedam hakkında her ne olursa olsun ona söyleyeceklerine dair söz verdirtmişti.Fakat işin garip yeri neden Haruto , Yedam'ı bu kadar araştırıyordu? , Haruto'nun bulamadığı tek şey vardı biyolojik babası devlet kimliğinde bile babası yoktu eski annesi'nin eşi bile gözükmüyordu-kendi ismi-devlet dairelerinde.Kimdi bu çocuğun babası?, biyolojik babasından ziyade annesi'nin eşi'ni merak ediyordu onları terk eden adamı.-kendini merak ediyordu-

Yine sıradan bir cuma günü Yedam şirkete gelmiş her sabah yaptığı gibi ilk önce Haruto'nun odasına çıkmış yavaşça kapıyı tıklayıp içeriye girmişti.

Haruto , "Hoş geldin Bang"

Yedam , "Hoş buldum"

Haruto , "Her şey tıkırında bir sorun yok değil mi şirket hakkında?"

Yedam , "dayanamıyorum..." Sesizce kendi kendine bunu demişti.

Yedam , "Evet bir sorun var!"

Haruto , "Nedir o?"

Yedam , "Şirket hakkında değil"

Haruto , "Söyle bakalım neymiş o sorun?"

Yedam ,"Bak eğer o adam ile görüşmeye devam edersen herşeyi gider karına anlatırım!"

Yedam, Haruto'nun o adam ile görüşmesinden hoşlanmıyordu onları gördüğü o evden beri nefret ve kin besliyordu o adama, kıskanıyormuydu yoksa?

Haruto,"Hangi adam?"

Yedam ,"Şu hergün o yazlıkta buluştuğun adam"

Haruto , "Yedam ilk olarak orası benim yazlığım değil..."

Haruto yavaş adımlarla Yedam'a doğru yaklaşıyordu onun iyice dibine girdi neredeyse burun burunaydılar.

Yedam nefesini kontrol edemiyordu. heyecanlandı.

Haruto , "İkinci olarak ise o adamla görüşüp görüşmemem seni ne alaka eder?"

Haruto bunu Yedam'ın dudaklarına nefesini vererek ve sırıtarak soruyordu.

Yedam , "İstemiyorum! O kadar!"

Haruto ,"Fazla bağırma Bang , dibindeyim bağırırsan dudakların dudaklarıma değecek"

Yedam onu ittirip geri çekilir, Haruto ise geri ona doğru yürüyüp tekrar aralarındaki mesafeyi sıfıra indirmeye çalışır.Yedam her seferinde geri çekildiğinden , Haruto Yedam'ın beline kollarını sarar ve onu sıkıca tutar.

Yedam , "Bırak beni!"

Haruto, "İlk önce şu soruma cevap ver, beni kıskanıyormusun?"

Yedam , "Seni neden kıskanayım ki, neyimsin ki?!"

Haruto , "Şuanlık hiç bir şeyin değilim ama bu olmayacağım anlamına gelmez"

Yedam , "Sen ne saçmalıyorsun! Ben senden kaç yaş küçüğüm"

Haruto, "Asıl sen ne saçmalıyorsun Bang, ben senin baban yaşındayım neden beni kıskanıyorsun"

Haruto , "Doğrusu senin ortada doğru düzgün bir baban yok"

Sale Morale,HarudamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin