18 (Final)

85 4 10
                                    

Haruto, "Ben uyumuyordum Yedam"

Yedam aniden bağırır ve elinde çakı düşer ve Haruto'nun baldırına saplanır.

Yedam aniden yatakdan kalkar ve koşarak yatak odasından çıkar.

Haruto'nun bacağı çeşme misali kanıyordu.

Tüm bacağı kan olmuştu bacağını tutarak ayağa kalkar ve telefonuna ulaşıp adamlarını arar.

Haruto , "Yedam kaçıyor evin önünde yakalayın onu!"

"Tamam efendim"

Yedam aşağı inmiş üzerine pantolosunu giyip evin kapısından çıkar ve kapıdan tam çıktığında karşısında 4 tane iri yarı Haruto'nun korumaları çıkar.

Yedam onlardan kurtulup kaçmaya çalışır fakat adamlar Yedam'ı yakalayıp eve giri sokarlar ve bie sandalye getirip onu ipe bağlarlar.

Haruto üstünü giyinip yarasına kendi kendine pansuman yapıp sargı beziyle kanamayı durdurmaya çalışır.
Ardından Yedam'ı bağladıkları bodrum katına iner.

Haruto, "Siz çıkın"

Haruto'nun korumaları odadan çıkar Yedam ve Haruto odada yanlız kalır.

Haruto, "Neden...yaptın bunu?"

Haruto, "Ben sana benimle oynama! Ben tehlikeli bir adamım demiştim!"

Yedam , "Senden intikam alacaktım!"

Yedam ağlayarak konuşuyordu.

Haruto, "Benden mi?"

Haruto kahkaha atar.

Haruto, "Ben seni bu senden önce tanımıyordum bile ne gibi intikam alabilirsin?"

Yedam ,"Tanımıyordun! Ben senin oğlundum!"

Haruto, "Ne?"

Yedam , "Hani şu yıllar önce başka birinden çocuğu olunca terk ettiğin karın varya! İşte o çocuk bendim!"

Haruto, "Maden oğlumdun! Neden benim seks oyuncağım olmak istedim!?"

Haruto alaycı bir şekilde güler.

Haruto, "Şaka gibi ya , üvey oğlumla seks yaptım inanmıyorum!"

Haruto, "Sana sordum! Neden benimle seks yaptın dedim!?"

Yedam kafasını yere eğer.

Haruto, "Cevap yok,o koca sikimin içine girmesi çok hoşuna gitti değil mi!? Zengindim de!"

Yedam , "Hayır!"

Yedam , "Sana yakınlaşmadan nasıl öldürecektim!?"

Haruto , "Şirket de öldürseydin diyeceğim bulunurdun! Sende dedin ki ha en iyisi ben bu adamın orospusu olayım!"

Yedam , "Bana hakaret edemezsin!"

Haruto, "Beni daha erken öldürebilirdin! Neden bugün! Haa doğru ya birinin seni devamlı ve sert becermesinden zevk aldın benden sıkıldıktan sonra öldürecektin!"

Yedam , "Seni kullandım kabul et!"

Haruto, "Senin hayatını mahfedeceğim Yedam, seni burada hergün vücuduna işkence edip seni bağlı bir şekilde becereceğim"

Haruto, "Ve benim penisimi mutlu etmezsende,seni öldüreceğim!"

***
Aynı gün;

Haruto , Yedam'ın bulunduğu odaya gelir yanında korumaları ile.

Sale Morale,HarudamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin