Enteresan bir yıl geçiriyorum derken, eski rehber öğretmenim bana başarılı olabileceğim bir yol bir hedef göstermişti. Hayallerime tutunabileceğim bir yol açılmıştı. Beni belki iyi bir hayat, belki de rezillik ve sefalet dolu yıllar bekliyordu. Lise hayatım bitmişti ve ben beden eğitimi öğretmenliği okumak istiyordum. Daha yaşımın 18 oluşu bir engel olmamalıydı ve tutunacak bir kız arkadaşımın bile olmaması arkadaşlarımın arasında söz konusu olsada ben kararlıydım. Kızlara güvenmeyi tercih etmiyordum. Hayatım da güvenebilecek ve takip edebilecek bir değerli insan vardı oda abim Atlas' tı. Abimle beraber birçok sportif faliyetler ve müsabaklara katılmakla beraber iyi bir kardeştik. Abim benden 3 yaş büyük olması beni abimden koparması hatta korkutması anlamına gelmiyordu. Mahallemizin girişinde küçük, biraz tadilat gereltiren ama şirin bir spor salonumuz vardı. Her gün kalkıp abimle beraber antreman yapmaya gidorduk. Galiba bu sefer kararlıydım. Hayatıma şekil vermek için bu güzel bir seçnekti. YGS denilen aslında gerçek ismi (YOK GEÇİŞ SİZE) sınavına girmiştim. Ve tüm morelimi bozmuştu bu sınav. Sınavdan tam sınırda aldığım puan neticesinde biraz da olsa umut vardı içimde. İş 6 ay sonra yapılacak olan beden eğitimi öğretmenliği mülakat sınavına kalmıştı anlaşılan. Abimin bana göre daha bilgili olması ve daha yetenekli olması bana yardım edebileceğinin kanıtıydı. Abimle beraber hedefim olan mülakat sınavına hazırlanıyordum. Annem Melek ve babam Yiğit herzaman arkamdalardı. Onların ve mahallemizin abisi olana Hüseyin abinin haklarını araya vermek istemiyordum. Hüseyin abi, mahallemizin gençleriyle arası çok iyi olan ve her türlü desteği sağlayan iyi bir abiydi. Onun sayesinde tadilat yapabilecektik mahallemizin şirin spor salonuna. Evet bundan sonra tek hedefim mülakat sınavı olmuştu. Bunun gerçekleşebilmesi için, çalışabileceğimiz tek yer olan spor salonunu tadilat edecektik ilk iş olarak yarın kalkıp çarşıya inip şirin salonumuz için boya ve gerekli aletler almaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPOR AŞKIN GIDASIDIR
Novela JuvenilSPORU SEVEN BİR GENÇ, ONU BEKLEYEN SÜPRİZLER VE HEDEFLERİ DOĞRULTUSUNDAKİ YOLLAR...