Önceki bölümlerde hackerların amaçlarından bahsettik.
Hackerlık bir grup ile beraber yapıldığında daha güçlüdür. Herhangi bir siteyi çökertmek için ağ trafiğini oyalamanız; 2 bilgisayar yerine 15 bilgisayar ile yapılacak olursa daha kısa sürede daha net sonuçlar alınır. Genellikle amaçları, kültürleri ve değerleri ortak olan insanlar beraber bir Hacker grubu oluştururlar. Bazı gruplar amatörken bazı gruplar dünya çapında profesyoneldir. Dünyaca ünlü hacker grupları arasında Anonymous (Devlet sitelerine yaptıkları saldırılarla...), Lizard Squad (Oyun sunucularına yaptıkları saldırılarla...) ve Legion of Doom (telefon ağlaroma yaptıkları saldırılarla...) örnek verilebilir. Bu grupları oluşturan kişiler arasında bilgisayar ve internet sisteminin temelini veren insanlar bulunur.
Türkiye'deki gruplara bakacak olursak; Ay-Yıldız Tim, TurkHackTeam ve RedHack örnek verilebilir. TurkHackTeam'i yakın zamanda "Ermeni Soykırımı İddiaları" sırasında Ermeni devlet sitelerini hacklemelerinden hatırlayabiliriz. Ay-Yıldız Tim'i de başka ülkelerin devlet sitelerini hackleyip Türklük üzerine bir index ile arkada mehter marşları çaldırtan grup olarak hatırlayabiliriz. Ayrıca bu grup İslama karşı hakaret eden siteleri hackleyip, bu sitelere girdiğinizde ezan sesleri duyulmasını sağlamıştır. (Y.N.: Bu grup, PKK ile de aktif olarak savaşmıştır.). Redhack'i ise "Gezi Parkı" eylemlerine olan desteğinden biliyoruz. Sosyal medyayı oldukça çalkalayan bu grup, vaktinde devlet bilgilerini çalıp; InterPol'den aramalarının kaldırılmadığı sürece bu bilgileri bütün Dünya ile paylaşacağını söyleyip Türkiye'yi tehdit etmiştir.
Y.N.: Hal böyle olunca Redhack ile diğer Türk hacker grupları pek iyi anlaşamıyor. :D
Ben herhangi bir grupta değilim, özel mesajdan soranlar da oldu, cevap vereyim hemen burda dedim. :DBölümleri votelemayı, yorumlar yazmayı, yazarı takip etmeyi ve diğer kitabım olan "Her şeyiyle Deep Web.!"i okumayı unutmayın, teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl "Hacker" Olunur? [KİTAP OLUYOR]
RandomBir hacker olmanız için gereken şeyler, adımlar halinde bu kitapta...!