Merhaba, ben MordegardTheKiller. İsmim ünlü 6 dakikalık, arkaplanda meditasyon melodisi çalan, paranormal bir video olan "Mereana Mordegard Glesgorv " isimli videonun (Hemen heyecanlanıp bu videoyu açmayın, açacaksanız bile benim yönergelerimi takip edin. Bu video ilk YouTube'a konduğu zaman izleyenlerden 153 kişi gözlerini oyup YouTube merkez binasına yollamıştır [Araştırın]. YouTube a bu ismi girdiğinizde kırmızı ışıkta oturan bir adam görüceksiniz. YouTube olanlardan sonra videonun en zararsız gördüğü 2 dakikalık kısmını bırakmıştır. Videoyu izleyecekseniz sesi tamamen kapatın,çünkü oradaki müzik altın unsur, ve adam gözlerini döndürmeye başladığında gözlerinizi kapatın. Bir şey olmayacağını tahmin ediyorum...)ikinci ismi ile 4chan sitesinde yankı uyandıran gerçek olduğu söylenilen bir trajedi hikayesinin ana karakterinin takma ismi olan "Jeff The Killer"ın isminin bir kısmının birleştirilmesi ile oluşuyor.
Bölümlerimde (Y.N.:) şeklinde bir şey görürseniz bu "Yazar Notu" anlamına geliyor.
İlk yazmaya başlamış olduğum kitap "Her Şeyiyle Deep Web"tir, okumanızı öneririm.
Bu arada; "Kardeş bana bir hack programı atsana" şeklinde yorum yapacak bir kişi varsa ilk bölümü okumasının ardından direktman kitabımı okumasından vazgeçmesini istiyorum, teşekkürler. Ee haydi o zaman, başlayalım.
Bölümleri votelemayı, yorumlar yazmayı, yazarı takip etmeyi ve diğer kitabım olan "Her şeyiyle Deep Web.!"i okumayı unutmayın, teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl "Hacker" Olunur? [KİTAP OLUYOR]
RandomBir hacker olmanız için gereken şeyler, adımlar halinde bu kitapta...!