- A szigetet sötét aura vesszi körül, évekkel ezelőtt haláleset történt azon a kis szigeten . Azóta minden egyes éjszaka mintha sikitana , segítséget kérne. Az előző királynő allatt is több macska tűnt el akiket oda küldött. Nem szeretném hogy több ártatlan lénynek baja esen . Segíts kérlek Elias!- annyi mindennel találkoztam már ténylegesen életem során de ez .. fájdalomas miért történt az egész?! A sötétség mindig jelen van és lesz , valahogy vissza kell szorítani .
- Akane! Vegyél kérlek levegőt ! Lehet jobb lenne ha nem kevernélek téged jobban bele .. Azt hiszem itt hagyom veletek !- nézet a macskák királynőjére .
- Nincsen semmi bajom , szeretnék veled menni és segíteni . Azt akkarom hogy az eltűnt macskák vissza kerüljenek .. Tudni szeretném az az ember miért halt meg . - nagy levegőt vett Elias majd megfogta óvatosan a kezemet .
- Figyelj nagyon oda ! Maradj mellettem végig !- parancsolt rám , aprót bólintottam majd mosolyogva elindultunk..- Akane ha bármi történik kérlek ne menj a saját fejed után . Ha azt mondom futás akkor futás.. Érted !- állt meg egy pillanatra Elias.
- Értem . Elias te sejted hogy mi lesz ott ?! Félsz ?!- kérdeztem érdeklődve .
- Nem , nem félek csak aggódom . Miattad nem amiatt ami minket ott fog várni . Annyira önfejű vagy és mindig a saját fejed után mész , nem akarlak elveszíteni hiszen csak most kaptalak meg.- érzem hogy a szívem ki akkar szakadni a helyéről . Soha senki nem foglalkozott még velem így .. vagyis anyám de az régen volt kicsi voltam..
- Akane , nézz a lábad elé.. Tényleg jobb lett volna ha ott hagylak ..- kétbalábas vagyok nem tehetek róla , de amúgy se én tehetek most erről az esésről .. valamibe bele akadt a lábam .
- Erről most tényleg nem én tehetek , valamibe bele akadt a lábam .- néztem fel durcásan Elias-ra .- Azonnal enged el !- emelt a magasba Elias , mégis kihez beszél én nem látok semmit . Ez nem megszokott ..
- Elias mégis kihez beszélsz?!- kérdeztem a földet bamulva .
- Nem fontos . Menjünk tovább , kapaszkodj erősen !- szorított oldalamra , ez az érintés bizsereg a testem . Zavar ez az érzés.
YOU ARE READING
The Mage's Spouse
FantasyEgy fiú aki az eddigi életében olyan dolgokat látott amit mások nem . Egy olyan élet amit egyedül nem bírt tovább . Különös teremtmény mely férje lesz , vagy mégse. Az élet jobb lesz számukra? Talán egymás mellett megtalálják azt amit mindig is kere...