3 héttel később:
Az incidens óta eltelt közel négy hét és Elias kerül engem. Látom hogy amikor egy légtérben vagyunk.. ő arrébb húzódik de legtöbbször el is megy.
Nem értem miért csinálja ezt., hiszen azt mondta hogy mindig mellettem lesz. Talán akkor valami olyat csináltam amit vele szemben nem szabadot volna . Lehetséges hogy azért viselkedik velem most ennyire furcsán ..
- Haru.. kimegyek egy kicsit, Elias-nak ne szólj kérlek .- léptem a házmester mellé.
- Akane , tudod hogy milyen amikor a ' háta mögött ' csinálsz valamit . - igen.. tudom de jelenleg ha akkarnék se tudnék szót váltani vele.
- Kérlek akkor várj egy kicsit mielőtt szólsz neki. - legalább pár percem hadd legyen odakint a szabadban.
- Rendben..- az ilyen dolgokban nagyrészt mindig lehet Haru-ra számítani.***
- Akane .. - húszperc az eddigi leghosszabb idő .. Haru fejlődik .
- Elias . - álltam fel majd letöröltem térdemről a koszt .
- Hideg van , gyere menjünk be a házba. - nyújtotta felém hatalmas kezét .
- Szeretnék veled beszélni. Addig nem fogok bemenni amíg nem beszéljük meg a dolgokat normálisan. - álltam fürkésző tekintettét .
- Menjünk be.. később megbeszéljük.- mégis mi a fene van vele .
- Elias, most szeretnék veled beszélni addig nem megyek be amíg nem beszélsz velem rendesen..- léptem felé kettőt mire hátrálni kezdett.
- Ha közelebb jössz nem leszek képes..- a fenébe is most teljesen meghülyült!??
- Mire nem leszel képes?- ne gondolja hogy csak ezért megfogok állni.
- Akane..- soha nem emelte fel rám még a hangját..
- Amikor aznap este oly közel voltál hozzám valami megváltozott bennem..- tehát akkor nem vagyok bolond nem csak én érzem olyan furcsán magam azóta.
- Azt hittem velem van baj mivel utána a gondolataim nem hagytak nyugodni és..- miért nem enged magához úgy hogy tudja már az igazat...- Akane.. időre van szükségem ha most közel kerülsz hozzám nem tudom garantálni az épséged.. - biztos vagyok benne hogy soha nem bántana.
- Elias te képtelen lennél engem bántani!- érezni akkarom a teste melegét a különleges illatát .
- Le döntelek és itt helyben... Nem lehet értsd meg ehhez még fiatal vagy én pedig képtelen lennék megfékezni magam ha.- ő most komolyan... Hogy tudok egy pillanat alatt ilyen szinten felforrósodni..
- Haru! Vidd be a házba nekem most el kell mennem..,- ezt nem teheti és mégis megtette.. egyszerre értem a tettét és nem.**
2 héttel később:
Mi van ha baja esett... Azóta nem jött vissza hogy odakint beszéltünk közben pedig beköszöntött az ősz. A gyönyörű ősz csak két hét telt el de a változás ily rövid időn belül jelentkezett.
- Nyugodj meg, Akane. Nemsokára visszafog térni .. - nem érdekel a düh ami jelenleg mar én csak az ölelésében szeretnék lenni végre mint akkor...
YOU ARE READING
The Mage's Spouse
FantasyEgy fiú aki az eddigi életében olyan dolgokat látott amit mások nem . Egy olyan élet amit egyedül nem bírt tovább . Különös teremtmény mely férje lesz , vagy mégse. Az élet jobb lesz számukra? Talán egymás mellett megtalálják azt amit mindig is kere...