-Mi ? Biztos hogy nem- azzonnal rá vágtam
-Kérlek.....anya és én eléggé.. összevesztünk- ekkor láttam hogy elkezd folyni a könnye.
Nem akartam hogy itt aludjon de nem tudtam neki nemet mondani. Hirtelen jött ötlet, megöleltem. Hirtelen elállt a szava de vissza ölelt. Soha nem gondoltam hogy én Minho-val fogok majd ölelkezni. Amikor elváltam tőle megragadtam a csuklóját és felrangattam az emeletre.
-Van ruhád?-kérdeztem
-Igen- lehajtott fejjel nézte a padlót
-A törölköző ott van a szekrényben-ezzel ott hagytam a fürdőbe.
Nem tudom hogy jól döntöttem-e de muszáj volt neki segítenem.Éppen a nappaliba vártam hogy Minho megérkezen amikor hallottam hogy jön le a lépcsőn. De erre nem számítottam................. A haja vizes volt és egy törölköző volt a derekára kötve.
-Nem láttad a tás....Ja itt van-ezzel felkapta mellőlem és vissza ment feloltozni.
Olyan hasa van hogy úr isten......
De nyugiii.....a vörös arcomat nem nagyon tudtam elrejteni de reméltem amire vissza jön már újra normális színben fog pompázni.
Végül egy hosszú piros kockás nadrágban és egy fehér trikóban jött le. A lélegzetem elállt. Tökéletes rálátást nyertem az izmos hasára. A bámulásomat Minho zavarta meg.
-Csak nem tetszik a látvány?- ott volt az a perverz mosoly az arcán
-Dehogy- fordultam el pirosan . Erre csak Hmm-mögött egyet majd leült mellém.
-É-éhes vagy ?-kérdeztem
-Nem, ettem mielőtt ide jöttem.
-Én fáradt vagyok, gyere megmutatom hogy hol fogsz aludni.- jött utánam
A mellettem lévő szoba volt a vendég szoba
Ezzel elmondtam egy Jó ét-et majd a szobámba beérve, be vettetem magam az ágyba. Újra lejátszották a képek a fejembe amit kb. egy 15 perce láttam.- Hogy a fenébe lehet ilyen jó valaki- gondoltam magamba.
Gyorsan vetettem egy pillantást az órára majd láttam hogy 11:24-volt. Nem is olyan késő. Holnap végre péntek. Nagyon várom már.Nem tudom mennyi az idő de arra keltem hogy valaki a nyakamba szuszog. Óvatosan fordultam hátra majd szembe találtam magam Minhoval. Olyan kis ártatlan volt igy. A szemem letévedt a szájára. Egy kicsit elnyiltak egymástól. Nagyon édes volt.
Támadt egy ötletem. Mi lenne ha csak egy pillanatra megcsókolnám? Ő nem jönne rá és én sem mondanám el....... Úristen ugye nem szerettem bele???A gondolataimal nem törődve hajoltam egyre közelebb hozzá. Mielőtt megtettem volna egy utolsó pillantást vetettem a szemére hogy tényleg alszik-e. Majd össze érintettem az ő ajkait az enyémmel. Olyan érzés fogott el amit nem lehet szavakba önteni. Persze a pillangók életre keltek a hasamban és nem akartak lenyugodni.
Amikor elakartam válni akkor azt éreztem hogy vissza csókolt. Úgy megijedtem hogy azzonnal elváltam tőle.
-Hmmm.....nem gondoltam volna hogy erre kelek majd- önelégülten mosolygott
-Én...nem....vagyis.....de....vagyis....-ossze vissza dadogtam
-Sh.....nyugi, tudom hogy ellenállhatatlan vagyok.- ezzel felkelt és kiment a szobából.
Én csak meredten magam elé hogy ez mégis mi a fasz volt.?!?Gyorsan felvettem az egyenruhám majd leszaladtam a konyhába. Ő nem volt ott miért megkönnyebbültem. Úgy voltam vele csinálok egy kis melegszendvicset. Remélem szereti. Amikor raktam be a "sütőbe" akkor meg éreztem két kezet a derekam körül
-Szia - suttogta a fülembe
-Sz-szia......- vörös lett az arcom...megint
-Melegszendvics?
-Igen ...figyelj kérnem kell egy szívességet.....- érzem hogy elég kellemlen lesz
-Mit? -kivancsian figyelt.
-Ugye lesz ez a vacsora.....és itt lesz a nagyi....ő azt hiszi hogy mi egy pár vagyunk és.....elkéne játszani akkor- nem mertem rá nézni
-Rendben- hallottam ahogy mosolyog
-M-mi???
Ezzel ő csak meg rázta a fejét majd elvette az ételt.Az iskolában nem történt semmi különös. Csak az osztály üvölt mint valami sakál akkor a tanárok is hülyék szóval a szokásos.
Amint vége lett az utolsó órámnak azzonnal megkerestem Jia-t.
-Fontos mondani valom van.....-álltam meg előtte
- Na ? - nézett kíváncsian
Ezzel elmondtam mindent ami történt Minho-val. Ő nem szakított félbe de úgy mosolygott mint a vadalma
-Mi az ?- kérdeztem
-Te neked tetszik Minho.
-Mi ? Nem- vágtam rá
-Dede....de most siess tancra- tölt elÉpp a táncot táncoljuk Minhoval. Nagyon jól sikerült, sehol sem rontottunk. Amikor vége lett akkor mindenki tapsolt mi meg meghajoltunk.
-Nagyon ügyesek voltatok. Mára ennyi- ezzel fejezte be az órát a tanárAmikor kiléptem az öltözőből Minho ott várt.
-Nálad hagytam a táskám- szólalt meg pár perc csönd után
-Akkor gyere- haza mentünk. Gyorsan oda adtam neki a táskáját majd az ajtóban megállt.
-Akkor holnap hányra jöjjek ??-kérdezte
-hát olyan 6
-oké, szia Nabi- ment el
Várom már a holnapot az biztosRemélem tetszett. Ez egy kicsot hosszab remélem nem baj <3
YOU ARE READING
You are the one (Lee Minho,Lee Know ff.)
FanfictionHong Nabi nagyon utálja Lee Minho-t. Vajon az együtt töltött idő alatt bele szeret? Nem szeretne vele egy légtérben lenni de amikor elkezdődik a gimnázium 3 éve sajnos rá kell jönnie hogy minden nap találkozni fog vele..........