Mai feladatokkal megvoltunk. Éppen Minho pakolta össze a cuccát
-Amugy........- nem tudtam hogy elmondani
-Igen- megállt a pakolásban és rám nézett
-A hétvégén lesz egy családi vacsora nálunk és......- most ezt hogy mondjam
-Csak nem meg hívsz?-vigyorgott kalyánul
-Én nem.....csak anya-lehajtottam a fejem
-Oké akkor 18:00-re itt leszek.-ezzel folytatta a pakolást.Eléggé meglepett, azt hittem hogy könyörögnöm kell majd meg ilyenek de...nem
Ki kísértem az ajtón majd amikor elment felmentem és vettem egy gyors zuhanyt. Felvettem a kedvenc pizsim majd elmentem aludni. Az ágyban még egy kicsit nézegettem a telefonom de hamar töltőre raktam mivel nem volt semmi érdekes.
Reggel 6:30-kor kelltem. Felvettem az egyenruhám. A hajam kifésültem majd raktam fel egy kis szempillaspirált. Nem volt lent senki csak egy cetli.
Szia kicsim csak hétvégén érünk haza mert a nagyinak kellet egy kis segítség. Remélem megleszel. Puszi AnyaŐszintén szólva örülök annak hogy lesz pár szabad napom. Gyorsan bekaptam egy pirotost majd szaladtam is a suliba.
Az első órám matek. Utálom a matekot. Persze ebből is 5-os vagyok de akkor is. Hála istennek nem írtunk semmilyen fogat de akkor is fárasztó volt. Utána tesi. Azt szeretem. Röpiztünk, imádom ezt a sportot és eléggé jó vagyok ebbe. Persze nem kérkedek csak öszinte vagyok.******************
Az utolsó órámrol jöttem ki. Eléggé izgultam hogy Minho-val kell majd táncolnom. Főleg úgy hogy ez egy eléggé erotikus tánc. Persze nincs bajom az ilyen táncokkal hisz nem először táncolok ilyet de az hogy Mr. Tökélyell kell az már eléggé kikészit. Csoda ha nem fogom ágyon csapni amiért fogdos.
Amikor oda értem bemelegítettem. Ma csak én és a tánc partnerem leszünk itt. Nagyon jó. A gondolgokásombol az emlegetett szamár zökkentett ki.
-Kezdhetjuk??
-Persze.
Beáltunk a tánchoz és szépen lassan elprobaltuk a lépéseket. Én eléggé megvoltam illetodve amikor fogdosott de úgy látszik hogy ő élvezte. Túlságosan is.
-Tudtam hogy jó vagyok na de hogy ennyire-mondtam mosolyogva
-Én is férfiből vagyok, nah.-durcizott
-Esetleg el akarod intézni ?
-Nem-felete zavartan
-oké de nehogy megerőszakolj közben-nevetemAmikor hozzá kellet dörgölöznöm akkor éreztem a méretét. Mit ne mondjak....eléggé nagy van neki.
-Oké szerintem elég volt ennyi mára-mondtam
Ő gyorsan elment át öltözni, én is így tettem.
Amikor kijött úgy látszik hogy már nem volt merevedése. Akkor ő most ott bent.....Jézus Nabi ne gondolj ilyenekre.Otthon zenéket hallgattam max hangerőn. Kiélveztem hogy nincs otthon senki. Sorozatokat néztem utána. Kicsit büszke voltam magamra hogy rám izgult fel Minho.
Na jó....ez eléggé morbidul hangzott.
Végül vettem egy gyors zuhanyt és elmentem aludni. Legalábbis próbáltam hisz a gondolataim a mai társamon jártak.......<3
VOUS LISEZ
You are the one (Lee Minho,Lee Know ff.)
FanfictionHong Nabi nagyon utálja Lee Minho-t. Vajon az együtt töltött idő alatt bele szeret? Nem szeretne vele egy légtérben lenni de amikor elkezdődik a gimnázium 3 éve sajnos rá kell jönnie hogy minden nap találkozni fog vele..........