AHOOJ , som Sophie , mám 16 a som z bratislavy . Mám veľmi rada hokej a chalanov čo ho hrajú . Nie som ako tie baby čo to pozerajú iba kvôli hráčom ale mna to baví a ten adrenalín ... Ešte aj moj brat hrá hokej . ALE. Ano mam strašne rada Jura S . Sama K. a Šimona N. a ostatných no oni su moji favoriti . No vlastne teraz mali posledný záapas so švédmi a vyhrali sme ho čiže sme vyhrali bronz . A dnes vlastne došli z činy na sk a zajtra ich máme privítat v ba na námestí snp okolo 16:15 lebo od 15:30 idu na kabriobus čo ich preveze po ba a potom končia na snp kde budu oslavovať a fotit sa atd . Stále tomu neverím lebo však od leta čo začali byť slávni tak ne že si to prajem ale iba si hovorím čo keby a teraz sa to deje . Čiže ja strašne stresujem lebo sa pozám že budem v tranze atd well idem hajat lebo by som mala spať ale aj tak ešte pojdem na tt kde zase budem kukat na Jura dve hodiny .
je 24.2 .... 22.2 bol najlepší den môjho života.Síce som z toho že fakt smutná lebo to už nezažijem pravdepodobne.Ale dobrá sprava je že Samo a Juro si pozreli moje story čo logicky znamená že si pozreli moje správy čo som im písala . A to už zas tak dobre neni haha . No nevadí lebo som ich dnes vymazala a nemusia si pamatat že som to bola práve ja. . NIE nie.
Juro mi lajkol fotku . Ne to ne . Ja tomu neverím .
-Ako vieš že by som si to nepozrel ?
omg . ja umrem dlho som mu neodpisovala
-ty si mala na markíze rozhovor ked ste nás privítali v ba však ?:D
~omg anoo ako vieš ? ved to bolo live
- haha ja sa k tomu dokážem dostať , videl som video na tiktoku čo si dala kde si volala na Sama a ešte kde sme sa chytali za ruky , strašne zlaté
~o moj bože ty máš tiktok ?
-ano hahaha
~no tak to musi byt sranda pozerat na svoje edity a atd .
-no to veru je , nemáš niekedy teraz čas ? Na sk budem musiet kvôli tej situácií s tou vojnou ostat dlhšie a kedže bývam v Košiciach tak ideme na západ na nejaký čas tak ja len tak že či by sme sa nestretli , vyzeráš byt ako fajn baba :)
~Počkaj , myslíš to fakt vážne ?
_ ano prečo nie
~ no napriklad preto lebo si populárny a máš milion dievčat na výber
-no vidíš a z tých milion som si vybral práve teba :)
~ no vlastne ja mám čas kedykolvek , a nebude ti vadit že ked pojdeme tak by nás fotili alebo take dačo ?
- nie prečo by malo za teba sa ja hanbit nebudem to sa bát nemusíš . No super dnes by si mohla ? Rád by som ta čo najskôr spoznal , ked vidím ako nás máš rada tak som niečo dohodol so samom a šimonom .
~prosím ta čo si snimi dohodol ? Dúfam že nie nejake stretko lebo mna prekotí a tam odpadnem a kamoška ma zastrelí ešte k tomu
-No možno ano hah , neodpadneš ak si zvládla to v ba zvládneš aj toto a kamoška môže íst v klude s nami . Samovi by sa nejaka spoločnost zišla hah . Inak tie správy čo si písala . Si veľmi zlatá že si nás tak podporovala aj ked si si myslela že si to nepozriem lebo odpisujem 17+.To bolo smiešne lebo som to v rozhovore myslel obrazne že tým 13ročným dievčatám čo mi píšu blbosti tak tým neodpisujem .
~jezis ty si si to fakt stihol pozriet do rici . Ale neche sa mi tomu verit ze som ta len chytila ne to ze este pojdem s vami von a ze si s tebou pisem . Ale ved to je samozrejmost ze vas budem podporovat . A v ba som to ledva ledva zvládla lebo mi tam bolo strasne zle a cele telo mi brnelo a tocila sa mi strasne hlava . Ale to nevadí snád nebudem v tranze hah
- no kedže sme predchvílou došli tak si trochu oddýchneme a okolo 13:00 by sme sa mohli stretnút čo ty na to ?
~ hej jasne pozriem si autobusy a kde chceš aby sme sa stretli ? A kam by si chcel íst ?
-vieš čo ? Dnes je celkom pekne čiže by sme mohli íst pozriet do zoo kedže tu v blave som ešte v zoo nebol a vyzera to celkom ako fun ist s kamošmi do zoo . Čize na bjkálskej by sme sa mohli stretnúť a íst mhd do zoo , môže byt ?
~ hej jasné budem sa tešit . Ahoj zatiaľ
Napísala som kate že nech sa chystá že mám pre nu prekvapenie že ideme do ba .
~kata ideme do ba
-naco
~idk len tak , chystaj sa 12:08 nám ide bus tak prosím je to dôležité
-to by som mala stihnut ale takto to fungovat nebude že mi napíšeš hodinu pred tým ako pojdeme . Máš štastie že som si včera umývala vlasy .
no kedze je dvanást tak ja sa idem osprchovat a pripravit sa . Medzi tým som napísala Jurovi
~ no ešte som kate nenapísala že načo ideme do ba čiže ak bude prv kričat alebo plakat tak sa nečudujte eh
-v pohode už sme si na to celkom zvykli hah
~aj ja sa budem snažit neplakat a nebyt nerovozna a nebyt hanbliva a nebyt v tranze mhm
-kluud ved som obyčajný človek tak isto ako tyy
~NEJSI ty si talentovany a dokonalý chalan ktorého sledujem od jeho začiatku . To ako môžes seba porovnať ku mne .
- no jak myslíš ale ja si budem hovorit svoje .
~ som si všimla že máme skoro také isté povahy oml .
-no vidiš hah . Rdašej sa chystaj lebo to nestihnete .
na to som mu už neodpísala a išla do sprchy lebo je uz stvrt na dvanást a ešte pokým si vyfénujem vlasy vyzehlím a VYMYSLIM co si obleciem a namalujem tak to bude este trvat
lololol napísala som fanfikciu o jurkoviii