12

450 12 2
                                    


Jún 2025 :

Odkedy sme s Jurom spolu prešlo 5rokov . Je tu jedna vec . Som tehotna . S dvojičkami . Ešte nikto to nevie a ani kata . Ona a samo su stale spolu . Vysnivany lifestyle . Dnes im to oznámim lebo je to velmi nova  novinka . Preto som zorganizavala veceru kde budeme my 4.

Už sme vlastne vsetcu tu . "No chcem vam nieco velmi zavazne povedat" juro zacal hned vymyslat ci som chora ze co sa stalo "No ako sa to vezme" dala som kazdemu z nich po jednom boze v storm boli tehotenske testy bodycka a ultrazvuk. Ich prekvapene tvare stali za to . Kata nieco vytahovala zo zadneho vrecka jeansov postavila sa a nadychla sa "no sme v tom spolu" polozila tehotensky test na stol a vsetci 4 sme mali v ociach slzy . My dve sme sa uz rozplakali a utekali sme k sebe sa objat . Samo a Juro sa objimali tiez . Juro ma odtrhol od kati haha a zdvihol ma na ruky a zatocil so mnou , tak isto aj samo s katou . "JA BUDEM OTEC" juro zkrical "Nie len jednonasobny" pozrel na mna s jeho iskrickami v ociach a na prstoch ukazal dva a pointol moje brucho iba som prikyvla a to sme sa rozplakali obidvaja . "pane boze gratulujem" samo a kata nas objali . Cize skupinkove objatia ktore tak milujem s najviac dolezitymi ludmi v  major zivote . 


Tymto koncim tento pribeh . Mozno vydam cast dva ale vrhnem sa pravdepodobne teraz na dalsi pribeh . Je to cele znahlene . Viac stastnejsia ako som teraz som este nebola .

chocolate eyesWhere stories live. Discover now