Samozrejme som v noci toho trochu naplakala. uz len z toho ze som tu s nim , s jurom , s ktorym som si len predstavovat mohla ze ho len objimem ne to ze este s nim pojdem niekam a budem travit svoj vsetken volny cas . Fakt ma mrzelo ze sa vcera ku mne hentak spraval , ale tak so mnou moze byt kazdy den a s nimi bol po dlhej dobe a zrejme aj naposledy . Ale samozrejme este budu mat niekedy nejaky meeting . Zobudila som sa prva a tak trochu som zistila ze je tu fakt bordel a ze tak iba trosicku nestihame . O 10:15 nam leti lietadlo a je 5 hodin rano . Isla som vsetkych zobudit . Kata a sama spali uplne v objati tak som ich odfotila a poslala im obom tu fotku nech ich konecne potesim nejakou ich spolocnou fotkou kde su sami , ktoru nečekali hah."halo vstavajte nejak nestihame lietadlo " zakricala som na nich "au nekric ja ta pocujem" bolo mi jasne ze im rano bude obidvom zle tak som im zaliala nejaky prasok na bolest hlavy co som brala zo sebou . "v obyvacke na stoliku je prasok na bolest hlavy smykaj"povedala som mu ale kata sa nijak nebudila . Ako isiel okolo iba mi tlapol po ramene "kata vstavaj nestihame ""CO jaj dobre idem" pomaly stavala z posteli a ja som sa sla psychicky priravit na budenie jura .Vosla som do jeho izby a tak nasmradene z alkoholu tu bolo ze sa tu ani dychat nedalo . "juro vstavaj"triasla som s nim "mhm"otocil sa na druhu stranu ."fakt vstavaj nestihneme lietadlo a este je tu bordel jak v tanku " uz som Videla ze sa prebudil tak som sa uz z izby "na stoliku v obyvacke mas zaliaty prasok proti bolesti " otočila som sa nanho a on sedel a pretieral si oci . On je tak zlaty . chvílu som nanho pozerala ako bol cely rozospaty ale potom som sa spamatala a isla poupratat tento byt . Netrvalo dlho a mala som poupratane a mala som aj nachystane veci naspat v kufri a tie co si idem obliect vytiahnute . Zase som si dala teplaky s mikinou . Okolo 7 sme mali vsetko pobalene a nachystane . Juro tu nema viac ako 2kufre a dve tasky nejakych veci co sem pokupil . Co sa trochu cudujem . Cakala som ze tu bude mat viac veci ked tu byval 3roky . Veci na hokej mal uz na slovensku Kedze isli z olympiady rovno na sk . Podla mna si uvedomuje co vcera robil a velmi dobre lebo sa ani neusmieval a iba sa pozeral do zemi ked nemal co robit . Ked sme teda mali vsetko pobalene sme sa sli niekam najest . Dala som si sunkovu bagetu , kata toasty a chalani si dali omeletu . na pitie sme s katou mali ladovy caj a chalani mali kavu . pre zmenu som dnes konecne platila ja . Nebolo to daleko od jurovho bytu cize sme kufre samozrejme nechali unho . Potom sme sa este boli rozlucit s jeho hokejovým timom a dat konecne finalne dovidenia alyi .
Na letisku sme dosli presne o tristvte na 9 . Ked sme presli vsetkymi tymi kontrolami tak sme rovno mohli ist do lietadla. . Ako naschval sme sedeli v dvojkach . Hadajte s kym som sedela . Kebyze je to kata by mi to nevadilo ale sedela som s jurom . Nemala som po vcerajsku na nho dnes vobec naladu . Hned ako som si sadla k oknu som si dala sluchadla a vnimala svoj svet .Ked sme vzlietali tak som sa uplne tlacila na sedadlo a ruky som mala v pasti . Ked uz to bolo v pohode a sme boli uz v oblakoch tak som sa uvolnila a pohlodlnejsie si sadla . Z nicoho nic citim jak mi niekto da prec sluchatka . nebol to len tak niekto . bol to juro . "Co robis ? chcem pocuvat" pozrela som sa nano a chcela som si zobrat naspat sluchatka . "chapem ze si na mna za vcera nastvana , a aj ja som na seba za to nastvany , len uz teraz mi chybas , ty cela , teraz sa ta nemozem dotknut ani pobozkat a ani ta rozosmiat ani nic , vidiet ta taku sklesnutu mi nerobi dobre " schoval moje sluchátka pod jeho tričko nech mu ich nezoberem . oprela som sa a prudko som vydychla "ani mne nerobilo dobre ked som Videla ako si si vcera uzival s alyou , dobre si vedel ze mi vadi a aj tak ako keby just ju pozves s nami von " pozrela som sa do jeho cokoladovych oči a Videla som smutok . "ale nemohol som ju odmietnut pochop ma , bola tu pre mna ked tu nikto iny nebol , nebolo by to pre nu fer . vzdy ked som potreboval mi s niecim pomohla . ano je strasna v tomto ohlade svina ale videli sme sa aj po dlhej dobe . Neboj ona ti ma uz neukradne , oči a srdce mam len pre jednu a to pre teba a to mi ver " pri poslednej vete sa na mna otocil kedze pocas toho ako hovoril sa pozeral pred seba . Videla som na nom ze to fakt lutuje a ze ho to mrzi . Nic som nepovedala len som sa nanho pozerala . Zdvihol ruku pohladil mi licko a pritiahol si ma do bozku . Znova tie motyle v bruchu . Aj ked ma tento chlapec prereze na polku mu to odpustim . az takuto velku moc ma nado mnou a fakt sa mi to nepaci lebo to moze velmi rychlo vyuzit . Ale ja mu verim a nenecham len tak niekoho nech mi pokazi s nim vztah .
Dnes dam kratsiu cast lebo si este chcem pozret hokej . Pardon girlies