Samozrejme ze sme sli do lesa . Ale toto bol taky les ktory som fakt este nevidela . Realne nieco tak nadherne ze sa mi ani nechcelo verit ze sa mi nesniva .Vyhlad na priezracno more jazzer ma distal . Siettlovske lesy a parky maju moje srdce . Prechadzali sme sa po lese niekolko hodin . Domov sme dosli uz za tmy lebo sme boli este na veceri . (nepamatam si ze dokedy by sme mali byt v Seattle ale dame tomu ze zajtra poobede odchadzame) Musime sa uz balit lebo zajtra poobede odchadzame na Sk. Ked sme mali vsetko pobalene aj so samom tak bola polnoc . Krasny cas na spanok podla mna . Budiky si netreba zapinat lebo do 11 urcite budeme hore .
uz po lete
Konecne sme doma . Nic sa nevyrovna domovine . NIC . V lietadle som rozmyslala ze bude komplikovane prestahovat Jura a Sama ale ze uz maju vsetko prestahovane u rodicov jura kedze teraz sa este neda byvat v dome kde budu iba oni kedze sa musi prerobit . Tak ako prve sme sli k jurovi tam som sa spoznala s rodicmi jura . Su fakt fajn . Ked si chalani odlozili batozinu sme sli ku kati a potom ku mne . Moja mama spoznala toho mojho svarneho a uz mu hovorila ako som tu naplakala ze nikdy nebudeme spolu a ze ako som len snivala o nom . Strasne som sa cervenala a juro sa iba usmieval a objimal ma rukou okolo ramien . Juro samo moj brat a otec sa dali do pokecu kedze moj brat hora hokej a moj otec je fanusik hokeja tak si sadli za co som bola fakt rada . My sme kecali s mamou ako bolo a potom sme isli mojej sestre . Juro si strasne oblubil elisku a aj ona jeho (eliska je mojej sestry dcera)Simon(mojej sestry frajer) sa tiez dal s chalanmi do pokecu a moja sestra tiez vyzvedala ze ako bolo a tak . Kedze este nebolo vecer tak sme si zobrali elu von .Eliska ma akurat rok aj pol . Juro chcel silou mocou kocikovat malu tak som mu ju teba nechala . Strasne mu to pristalo .
Strasne moc si prajem mat s nim deti . Ked vidim ako si rozumie s eliskou tak si predstavujem ze sme taki stastni aj my s nasim miminom . Viem ze je velmi skoro nad tym rozmyslat ked mam ja len 16 a on 18 a este k tomu rozbehnutu karieru . Tuto fotku som dala na story a oznacila ho tam a aj Nataliu (moja sestra). Prezdielal to on aj moja sestra . tym padom aj mne nabehlo o niekolko viac followerov ale mojej sestre prislo okolo 2000followerov . Ajaja to ta teraz bude mat v directe. Urobili sme si aj my spolocnu fotku . Ja som drzala malu a Juro jej robil smiesne tvare a mala sa smiala . Tieto momenty s nimi su na nezaplatenie .Medzi tym sme robili vela selfie a dalsich fotiek nech mame spomienky . Malu sme doniesli domov az o 6 vecer a isli sme rovno ku mne kde budeme my dvaja spat . Kata so samom isli k nej domov . Juro sa isiel osprchovat a ja som medzi tym si nachystala veci aby som sa sla ja osprchovat . Po tom co som sa osprchovala som vykonala skincre rutinu a Isla som do izby . Juro uz lezal tak som si Isla lahnut k nemu . Pritulil si ma a zacal si na major mobile pozerat fotky z dneska . Ako sme na to pozerali tak som povedala " mali by sme krasnu rodinu" zasnela som a juro sa na mna pozrel uskrnul sa a vypol mobil a nodal " co tak si ju nespravit uz teraz ?" pozerala som nanho ci to mysli vazne lebo ak ano tak by som bola najstastnejsia na svete " myslis to vazne ? co hokej ? mame len 16 a 18 . Nie ze by som nechcela rodinu . to ano samozrejme by som bola najstastnejsi clovek na svete keby sa nam postastilo" pozerala som nanho ci to fakt mysli vazne " co s hokejom ? hokejom si zarabam vela , urcite mi dieta do toho nebude prekazat , budeme mat vlastny dom co viac by sme si priali ?Síce sme mladí ale to vobec nevadi , uzivat si budem viac s tebou a babatkom ako niekde na party opity" usmial sa na mna a ja som sa usmiala nanho . Zacal ma vasnivo bozkavat ..
Ráno
vcera bola fakt rough noc . ledva som chodila ale bola to zatial najkrajsia noc mojho zivota.Rozmyslala som nad tym o com sme sa vcera rozpravali . Fakt chce mat so mnou rodinu ? teraz ? nemysela som si ze by s tym suhlasil a ze by planoval mat rodinu takto skoro . Snad to nehovoril len tak do vetra ."Dobre rano" usmiala som sa nanho a dala mu prec vlasy z cela "dobre rano ako si sa vyspala ?" usmial sa na mna a objal ma "velmi dobre co ty ?" "Priam vyborne .Kolko je vlastne hodin ?" pozrela som sa na mobil a bolo 11:22 "pol dvanastej , to sa mozme ist naobedovat" dala som mu pusu na celo a on mi dal pusu na usta "co mate na obed ? alebo sa pojdeme niekam najest ? " opytal sa ma "neviem co je zavolam mamine a uvidime " aby ste pochopili tak nebyvam s rodicmi ale mam vlastny dom 5-10 metrov od rodicov
- dobre rano mamma ako si sa vyspala -zacala som velmi milo ale tak dobre sa mi spalo
-no dobre rano na obed je majonezovy salat s rybou alebo kuracim reznom a kapustova polievka preco moja ?
-iba tak lebo sme hladni - "das si ?" spytala som sa jura "ano teraz ste mi urobili chut na salat" zasmiala som sa
-dobre mami dame si teda salat ss -pozrela som sa na jura a zasepkal ze s rybou- s rybou . za chvilu dojdeme papaa
Isla som do kupelne si umyt tvar a ako som si ju umyvala tak ma juro chytil bokov a otocil ma k nemu a ja som si naschval oprela mokru tvar o jeho nahu hrud . Iba zhikol ale objal ma a dal mi pusu . "spravis si skincare so mnou ?" spytala som sa ho a zazubila som sa " no preco nie hah" tak som mu zacala cistit plet 3ma produktmi a tak isto som potom vycistila sebe . " das si aj masku?mam taku peelingovu co sa strhava alebo taku co si umyjes "zasmiala som sa nad jeho tvarou ked som povedala ze sa peelingova strhava "vies co radsej pojdem s you co sa umyva ehe" nervozne sa usmial a ja som pritakala . Zacala som jemu nanasat stetcom masku po celej tvare a potom sebe . Samozrejme ze mame fotky . Na obed sme isli takto lebo to je taka maska co by sa mala nechat aspon 20 minut na tvari a jurovi uz skrkalo brucho tak uz sme isli . Ked sme prechadzali cez door tak tam stale suseda a iba sme ju pozdravili a rychlo utekali mojej mame . Tam na nas pozerali ako na blbcov . "Dobre raaaaaano" pozdravila som ich a obed sme uz mali na stole . Ked sme dojesli sme si mohli ist uz zmyt tu blbost z tvare a umyt si zuby "ideme vedla ahojteee zatial" dala som pusu mame aj tatovi a isli sme vedla . Ako sme si umyli zuby a tvar sme sa dohodli ze pojdeme niekam von . U nas su akurat kolotoce a stanky (hody , jarmok , vinobranie berte to ako chcete) cize asi pojdeme tam . Ja som sa Isla osprchovat a juro po mne lebo ja sa este musim malovat hah . obliekla som si ruzove mom fit gate a cervenu cropnutu mikinu a corvene corvense . S katou a samom sme sa mali stretnut o jednej na namesti (byname obidve na tej isle ulici a na tej ulici je aj namestie) O jednej sme isli uz na Námestie a kata uz bola tam . Z namestia uz boli vidiet kolotoce . Toto som dost feelovala . Nebolo tu nid uz od 2019 cize sa velmi tesim .
den presiel velmi rychlo a ja som bolo uz 9hodin a ja som bola uz unavena . Juro mi vystrelil ruzu a macika . Boli sme na extreme nespocetne krat . Tie prve crazy sa necudujem ze neohluchol lebo som sa celkom bala kedze sa bojim vysiek jak pica . Potom sme boli na autodrome a boosteri . Prvy a posledny krat to tam garantujem . To bolo strasne tam som kricala ja aj juro o sto sest pls . Chvilu sme sa este prechadzali po stankoch a po uliciach ale o 10 sme sa rozlucili a isli sme domov . Prve co som urobila bolo ze som sa vyzliekla a ukradla jurovi tricko urobila skincare umyla si zuby a hned som bola uz v posteli . Juro dosiel chvilu na to a boli sme chvilu este na mobiloch ale isli sme uz spat .