"Daj mi Kata tvoj mobil odfotim ja vás aj " zobrala som si mobil a čakala pokým sa nepózujú . Samo si dal ruku okolo Katiných ramien a Kata si oprela hlavu o sama . "Ukaž" došiel Samo a ja som mu podala mobil a išiel do predu za Katou "aký su zlatí" som zasnene povedala "inak ukáž mi tu fotkuu" usmiala som sa a pozerala sa nanho . Vytiahol mobil a podal mi jeho mobil a ja som nanho pozerala "a čo mam robit s tvojím zablokovaným mobilom ?" som sa nanho pozrela a on mi povedal jeho heslo a som nanho pozerala ze fr ? Tak som tam natukala heslo a išla som do galérie a vdím že tu má aj screen mojej fotky . Pozrela som nanho pozrela sa smiešno nanho že čo to je ? " vidis aka si pekna to sa nedalo nescreenut" zasmiala som sa a iba som pokrútila hlavou a airdropla som si tu fotku . "aaw strašne sme tu zlatí " som povedala lebo fakt sme tam boli mimoriadne zlatí "veru to sme ale že fakt , asi to dam na story " "to nemyslíš vážne že ?" zasmiala som sa na nom lebo ved predsa sme spolu vonku prvý krát a aby si ma dal ešte na story. "vadi ti to ?" "nie to nie ale tak nebudu tvoje fanynky šaliet ? ved predsa ta sleduju deti prevažne a budú ti písat blbosti atd , skôr či by to tebe nevadilo" chcela som ešte povedat že aj mne by pisali blbosti ale chcela som aby si dal tu fotku na story hah . "mne to vadit nebude " usmial sa na mna a a ja som iba prikyvla že môže . Stretli sme cestou taku tu tabuľu na fotenie kde sú tie zvieracie tváre vyrezané aby si si tam mohol strčit hlavu ty . Ja som si nemyslela že budú taký detinskí ale nevadí mi to lebo my sme také iste ak sa cítime okolo toho človeka komfortne . No mali sme časovač ale akurát niekto prešiel a naštastie nás odfotil . Boli sme pozriet aj na zvieratá vnútri ako su opice a v terárku . Prešli sme skoro celú zoo a mali sme že strašnú srandu . Milujem tých ľudí . Ako sme už prechádzali posledné zvieratá rozpršalo sa ako z krhly . Rozutekali sme sa k zástavke lebo tam je ten prístrešok a všetci sme sa aspon raz skoro vysypali . Aj na tomto sme sa každy zasmiali lebo bolo to smiešne pozerat na niekoho kto vyzera ako mokré kura a ešte sa skoro vysypal čize stop blame us . "ja len dúfam že nebude búrka lebo ostanem v najbližšom hoteli a pojdem domov až ked bude 10°C " Povedala som a hned na to sa zablesklo a o chvílu zahrmelo tak že som vykríkla a kedže som stala tak som jednu nohu dala k telu a rukami si zakryla tvár . Proste môj reflex hej . Celá vydrkotaná som si išla sadnút a Juro si sadol vedla mna a zasmial sa jemne a obmotal jeho veľke ruky okolo mna aby som sa cítila bezpečnejšie . Lebo nikto iný sa tu nebál tak búrok ako ja tak im to prišlo samozrejme smiešne :) . "Hotel máme poblíž čiže môžme íst zatial k nám ked Sophie sa tak bojí búrok " povedal Samo a ja som hned prikyvovala že súhlasím so strachom v očiach . Už sa aj začínalo stmievat čiže som bola ešte viacej posraná . Juro sa na mna usmial , silnejšie ma objal a ja som sa cítila viac v bezpečí . Je fakt crazy že po pár hodinách s ním sa pri nom tak cítim ale tak čo som mohla čakat ked je to fakt sympatický človek . Sme v mhd a sadli sme si do štvorky . Juro vedla mna a samo oproti . Juro ma držal za ruku aby ked sa zlaknem nech nevykríknem ale stlačím mu ruku . Teraz môžem povedat že som sa fakr zamilovala . Nie len platonicky a online ale aj naživo . Akurát sme došli na izbu a chalani nie sú spolu na izbe ale Juro tu má takú obývačku dá sa povedať . Kedže sme boli všetci premočení na kost tak chalani sa prezliekli a nám neostalo nič iné ako si obliect ich oblečenie . Ja som v tom plávala ale Kate to nebolo tak veľke ako mne . Asi nám neostalo nič iné ako spat u nich kedže oblečenie sme mali mokré a pokým by sa nám vysušilo bolo by neskoro . " nie ste hladní ? . Objednal by som niečo " Samo sa nás spýtal "noo iba trochu-" akurát mi krásne zaškrkalo v bruchu a Juro sa iba zasmial " že trochu ? počujem že celkom dost haha. Čo máš také rada ?" Juro sa ma opýtal "Noo čínu . Čo také ty ?" odpovedala som mu "čo za čínu ?" "opekané rezance s dusenou zeleninou a kuracím mäsom . A ty čo za činuu ?" už sme si každý znova viedli svoj rozhovor " To isté hah . Kolko vecí ešte budeme mat . Nestačí nám povaha ? " zasmial sa a ja s ním . " no dobre čiže my dvaja si dáme čínu , čo si dáte vy ? " spýtal sa juro sama "Asi si objednáme pizzu ." "dobre tak najdem niečo na nete kde robia aj čínu aj pizzu aby sme neobjednávali na dva krát . " samo nakoniec odpovedal iba som prikývla a konečne pozrela po celom dni na mobil lebo som počas toho zabudla že vôbec nejaký mám kedže bola s nimi fakt sranda . Vidím že Juro tú fotku so mnou a so samom a katou už dal a začalo ma sledovat fakt vela ludí a písali mi či sme spolu či nie . Žiadosti som nepríjmala . Samo niečo našiel tak išiel objednat to jedlo a pokým došlo sme sa bavili aké majú plány do budúcna a tak . Obidvaja sa chcú vrátit hrat na Slovensko kedže aj im príde že sú fakt daleko od rodiny a kamarátov a nemôžu ani počas roka za nimi chodit. Chvála bohu , som si v duchu povedala lebo aj mne vadilo že sú tak daleko ale vyzeralo to tak že su štastní tam kde sú čiže som predsa bola štastná aj ja . Pozrela som sa na Jura a nevedela som od neho odtrhnút oči , že práve on je ten ktorý sedí vedla mna a baví sa so mnou . Všimol si že sa nanho pozerám tak sa namna pozrel a ja som sa zapozerala do jeho očí a nevedela som prerušit oční kontakt . Potom Kata medzi nás hodila podušku a ja som sa na nu naštvano pozrela a hodila ju napsät po nej . b'viete čo nastalo po tom . Zacali sme sa obhadzovat poduškami jak deti . Niekto zaklopal . Pozreli sme sa a iba ukázali všetci na Jura že ide otvorit in kedže je to jeho izba . Iba sme sa zasmiali a on na oko oduto išiel . "môžete prestat tak dupat prosím ?" povedala nejaká žena "ano jasne prepáčte" povedal juro jeho sladkým hlasom a ja som sa zasnila . No ako som sa spamatala Juro ma mal na ramene a hodil ma na postel a začal ma šteklit . "NEROB INAK ZAČNEM JAČAT" zakričala som a on prekvapene prestal , zliezol zo mna a postavil ma z posteli ked akurát samovi volalo jedlo . Ked sme jedli tak sme sa rozprávali o tom ako sme došli na nich "no kata mi vás ukázala kedže ja som vtedy už moc ten hokej nepozerala čiže som moc nevedela kto je kto "odpovedala som mu a obidvaja si tak vyfukli že cs " No mne vás ukázal otec kedze on o hokeji vie všetko čiže " Ako sme dojedli tak sme sa rozlúčili a išli sme si už lahnút . Kedže ja som bola už unavená tak som dlho teda plánovat hore neostala. Ked sme si lahli tam som skontrolovala mobil a odložila ho a pustila príjemnú hudbu aby sa mi lepšie spalo . Juro si lahol hned vedla mna . "Takto príjemne som sa dlho pri nikom necítil " zrazu povedal a ja som sa usmiala " ani ja , o tomto momente som snívala a kebyže mi niekto povie že budem s tebou ležat v posteli ho fakt že realne vysmejem" zasmiala som sa "fakt sa čudujem že prečo si si vybral práve mna kedže na tom privítaní si sa na mna ani nepozrel " zasmiala som sa nanho a hrala som sa na odutu "prepááč ale tak videla si kolko tam bolo dievčat , a prečo som si vybral práve teba ? Sám neviem . Prišla si mi záujimavá a bola si strašne zlatá , a teraz som aj zistil že nie len že nevyzeráš super ale super ozaj si aj správaním " usmiala som sa nanho a zívla som si " ani ja som si nepredstavovala že budeš až takto fajn človek . Som rada že si mi napísal a že sme sa stretli lebo inak teraz by som doma plakala ako mi chýba tvoj dotyk gahah" "vidíš teraz máš môjho dotyku koľko len chceš " zasmial sa " no som zvedavá že dokedy " to som sa už moc neusmievala lebo mi došlo že toto nebude trvat večne "dokedy len chces . Ako vidím tak si dost unavená tak podme spat už " usmiala som sa nanho "dobrú" som su povedala a on mi dal pusu na čelo a tiež mi poprial dobrú.
HIS POV :
Teraz som začal verit na lásku na prvý pohlad. Celý čas , od leta , odkedy som prvý krát videl od nej správu mi príde špeciálna , neviem vôbec čím ale nejak áno . Má nečo čo ostatné nemajú . Som rád že som nabral tú odvahu jej skoro po roku konečne napísat . Nie celý rok som myslel iba na nu . Ako mi jeden čas nepísala tak som na nu tak často nemyslel . Ale ako teraz zase začala tak už som začal na nu mysliet 24/7 . Mal som fake účet cez ktorý som ju sledoval na jej účte nech nevidí že ja o nej viem atd . Samozrejme som videl čo mi písala čiže to je jeden z dôvodov prečo som ju chcel čo najskôr spoznat . Neni taká ako ostatné . Nepísala mi že ma miluje , nesexualizovala ma , nepísala mi blblosti . To sa mi na nej najviac páči . Že je iná . Mám rád jej dotyk , ked sa naša koža dotýka , ten pocit ma hreje na celom tele . Kedže viem že jej vadí že tak daleko hrám hokej tak som sa rozhodol prestúpit do slovanu lebo aj rodičia rozmýšľajú že sa prestahujeme na západ. Akože v turku mi nie je zle ale vadí mi že som tak daleko od rodiny a kamarátov , a ani nemôžem íst pozriet za rodičmi počas roka , iba cez letné prázdniny na nejaky mesiac čo mi fakt že nestačí . Fakt to dievča začínam mat rád že mi to príde nemožné po tom že sa poznáme jeden den . Je to také hrhr . Uvedomujem si to ale čo mám robit ked sa s nou cítim tak ako sa cítim.
asi moja najdhšia kapitola ? Tu som sa dost vžila hhaha