- Fici tekrar yayınladım ama yorumlar hala çok çok az :(-
- Bu bölüm hakkında fikirlerinizi çok çok merak ediyorummmm -
- Kendinize iyi bakın 🕴️-
Demir kapıya sertçe bir kaç kere vurup heyecanla beklemeye başladım. Sabah erkenden uyanmış küçük bir çocuğun babasını dondurma arabasına sürüklediği gibi Taehyung'u, Yoongi'nin dövme atölyesine sürüklemiştim.
Kapının açılmasını beklerken Taehyung geldiğimiz sokağı inceliyordu. Kapının açılmasıyla dudağımı ısırıp sırıtışımı engelledim. Taehyung yeni görmüştü Yoongi'yi. Görmesiyle eli elimi kavradı. Yoongi yüzüme bir süre öylece baktığında Taehyung öne doğru bir adım attı.
'Dövmeleri sen mi yapıyorsun?' umursamaz bakışları Taehyung'a döndü ve kafa sallayıp kapının önünden çekildi. Birbirlerinden haz etmemişlerdi. Ama bu hiç umrumda değildi. Taehyung'u hızla çekiştirip üst kata çıkardım. Buraları ezbere bilirdim.
Üst kattaki koltuğa oturup Yoongi'yi bekledim. Taehyung hala elimi bırakmayıp yanımda dikiliyordu. Eli elimi daha da sıktığında bakışlarım yüzünü buldu. Çok sahiplenici bir yapısı vardı ve bu bazen çok korkunç oluyordu.
Zaten Yoongi'yi tanıdığımı söylememiştim. Burayı Lisa'nın önerdiğini söyleyip öyle getirmiştim. Ben Yoongi'yi kaybetmek istemiyordum. Bu yüzden bana özel kalmalıydı.
Bir süre sonra elinde katalog ile gelen Yoongi ile dudaklarımı dişledim. Taehyung şu an asla dövme yaptırmamı istemiyordu. Ama bunu çok önceden beri istediğimi biliyordu. Bir şey demeye hakkı olduğunu sanmıyordum.
'Ne yaptıracağımı biliyorum. Kataloğa gerek yok.' yüzüme sorgularcasına bakan Yoongi ile sevimli olduğunu düşündüğüm bir gülüş bıraktım. Ona her zaman bir dövme istediğimi söylerdim fakat ne dövmesi olduğunu asla dememiştim.
Kataloğu bir kenara bırakıp hemen yanımda duran sandalyeye oturdu. Dudağındaki piercinge bir kaç kere dilini değirip gri saçları arasınadan gözlerini gözlerime dikti.
'Ne yapmamı istiyorsun?' gülerek elimi tutan Taehyung'a alttan baktım. Huzursuz görünüyordu fakat bu pek umrumda değildi.
'Omzuma küçük bir "T" harfi.' bir süre duraksadı. Taehyung ile ilgili bir şeyler olacağını düşünmemişti belli ki. Ortamın havasını değiştirmemek adına kafa sallayıp eline gerekli aletleri aldı. Taehyung'un elinden elimi çekip saten gömleğimin ilk iki düğmesini açıp sağ kolumu açtım.
Gözleri anında donan Yoongi ile kaşlarımı çattım. Bakışları dün Taehyung sıktığı için moraran kolumdaydı. Bakışları yüzüme çıktığında Taehyung bizimle ilgilenmiyor odayı geziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Can't Hold On
FanfictionKim Taehyung'un öfke sorunları vardı ve de dünyalar güzeli karısı. *** Biz Kim Jennie ile on sekizlerimizin ortasında, güneşli bir günde tanışmıştık. Güzel tanışmaların acı vedaları olduğunu beraber öğrenm...