- Çoğu kişi yeni bölüm istediği için attım fakat diğer bölümlerin oy sayısı az olursa bir daha bu kadar hızlı bölüm atamam. Bu bölümü pek iyi yazamadım gibi ama elimden daha iyisi gelmezdi. -
- Yorumlarınız beni çok mutlu etti. Eğer yine yorumlar fazla olursa diğer bölümü hemen atmaya çalışacağım 🥺-
- Taehyung ve Jennie'yi bir (belki daha uzun) süre ayırma kararı verdim. Çünkü Jennie, Taehyung'u çok alttan alıyordu 😑 -
- Hepinizi çok seviyor ve öpüyorum 🧚♀️ -
(sınır 100 oy 120 yorum <3)
Taehyung'u görmemle içime doğan umutla daha çok ağlamıştım. Geldiği korumalar ile beni bulmuş olması mucizeydi. Ben aptaldım ama Taehyung o kadar zekiydi ki. Bu tanrının unuttuğu harabe yerde bile beni bulabilmişti.
Söz veriyorum artık senden asla şikayet etmeyeceğim benim yakışıklı kocam...
'Siz de kimsiniz?!' dedi karşımdaki adam şaşkınlıkla. Yoongi ve beni rehin alan adamlar çoktan Taehyung ve yanında getirdiği adamlara silahı doğrultmuştu. Her şey daha kötü bir hal alırken ne yapmam gerektiğini bilmiyordum ki elimden pek fazla bir şey gelmiyordu.
'Kim olduğumu bilmemen ne acı.' dedi dramatik bir sesle Taehyung. Tanrım şu an seksi olduğunu düşünmem çok absürt karşılanır mıydı? Ona doğrultulan silahların hiçbirini umursamayıp karşısında ki adamı dalgaya vurması çok havalıydı.
'Kim Taehyung...' dedi yan bir gülüşle. 'Tanıdın mı?' dedi adamın elindeki silahı gösterek. Adamın elindeki silaha ilk defa odaklanarak baktım. Gözyaşlarım görüş açımı puslandırsa bile üzerinde ki 'V' yazısını çok rahat görebiliyordum. Gözlerim şaşkınlıkla Taehyung'a döndüğün de ilgi alakası sadece o adamdı.
Benim pısırık halima rağmen Taehyung her daim özgüvenliydi. Ben kameralardan her daim kaçarken Taehyung beni yanına çeker hiç düşünmeden ellerini belime sarar ve umursamaz haliyle bir çok poz verirdi. Şu an da olduğu gibi ben ağlıyordum ve o en umursamaz haliyle hareket ediyordu.
'Hadi ama o güzel silahı benden başka kim tasarlayabilir ki?' diyerek saçlarını gelişi güzel taradı. Yavaş yavaş yanıma doğru adımlarken ona doğrultulan silahları görmezden geldi. Hadi ama onun cesaretinden birazcık...
Ambarın diğer kapısı açıldığında adamların dikkati dağılmıştı fakat belli ki bu Taehyung'un planıydı. Dikkatlerin dağılmasıyla hızla adamlara saldırmaya başladı Taehyung'un adamları.
Kollarıma sarılan Adam anında beni bırakıp patronunun yanına giderken Taehyung yanıma geldi. Ben bana dokunan adama anında saldırmasını beklerken ilk önce yanıma gelmiş olması beni şaşırtmıştı. Hızla boynuna sarıldığımda kolları arasında tir tir titremiştim. Gözyaşlarım asla dinmezken üstüne bir de hıçkırıklarım eklenmişti. Boynuma ufak bir öpücük konurup gözlerimden yaşları sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Can't Hold On
FanfictionKim Taehyung'un öfke sorunları vardı ve de dünyalar güzeli karısı. *** Biz Kim Jennie ile on sekizlerimizin ortasında, güneşli bir günde tanışmıştık. Güzel tanışmaların acı vedaları olduğunu beraber öğrenm...