Bu benim ilk hikayem fazla acemiyim anlayacağınız :) umarım beğenirsiniz ve lütfen oy vermeyi unutmayın son olarak bugün benim doğum günüm oyların benim için en güzel hediye olabilir.
- İYİ OKUMALAR -
Her zamanki gibi yine bir aile kavgası ne kadar da güzel ! Gerçekten bıktım artık neden beni dinlemek yerine her seferinde kendileri bir şeyler sölüyorlar ki benim kararlarımın hiç mi önemi yok anlamıyorum. Ah ben kendimi tanıtmayı unutdum dimi ben Ecre Sönmez yalnız ve tek arkadaşı olan Ecre ailesinin kararlarına saygı duymadığı Ecre işte evet o benim. Evet şimdi devam edelim Bana saygı duymadıkları yetmezmiş gibi bide beni yoksaymaları beni delirtiyor en iyisi sahil kenarına gitmek hiç değilse o beni dinliyor ve beni yargılamıyorum bizimkilere bir şey demeden hırkamı alıp evden çıktım zaten benim olmadığımı çok anlayacaklarını sanmıyorum.
Evet işte sahile geldim ne mükemmel bir yer burası ailemin yaptıklarını yalnız oluşumu Hira'dan başka beni sevmeyenleri... Hira demişken Hira benim her şeyim çocukluk arkadaşım, sırdaşım, kardeşim o olmasa gerçekten daha boktan bir ben olurdum herhalde o iyiki var. Neyse ailemin yaptıklarını düşünüyorum da gerçekten sevilmeyi ve değer verilmeyi hak etmiyor muyum ? Ben bunları düşünüp ağladığım sıra yanıma bir çocuk oturmuş onun bile farkında değilim ne kadar da dalmışım. Hayır daha fazla ağlayamam ben insanların yanında ağlamayı sevmem ki bana göre başkaların yanında ağlamak her zaman güçsüzlük olmuştur. Neden kendimi durduramıyorum da ağlamaya devam ediyorum. Ağlamam daha da fazla şiddetlenmeye başladı ne kadar müthiş !
- Neden ağlıyorsun küçük.
Bana mı dedi bu , burada benden başka kimse olmadığına göre ve tek ben ağladığıma göre tabii ki de bana dedi.
- Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum.
- Sakin ol asi küçük burada seninle sakince konuşmaya çalışıyorum.
- Sana benimle konuşman gerektiğini kim söyledi.
- Biraz sakince konuşamaz mıyız ?
- Seninle neden konuşayım ki.
- Bak tamam anlıyorum daha yeni tanıştığın bir çocuğa güvenmiyorsundur zaten normal olanda o ama benimde biraz kafamı dağıtmam gerek ve başka şeyler uğraşarak bunu yapmaya çalışıyorum sende biraz yardımcı ol hem sende üzgünsün konuşsan ölmezsin. Şimdi ağlamayı kes ve daha sakin ol
Aslında haklı artık ağlamayı bırakmalıyım ve daha sakince konuşmalıyım.
- Tamam sakin olacağım ayriyetten bak artık ağlamıyorum.
- Aferin küçük. Evet artık tanışalım ben Mesih.
- Bende Ecre
- Memnun oldum Ecre şimdi bana neden ağladığını anlatabilirsin mesela.
Daha yeni tanışıyoruz ama benim bu çocuğa gerçekten kanım çok ısındı ve artık içimi birine dökmem gerek yoksa artık sahil de benden bıkacak.
- Ben bilemiyorum daha yeni tanışıyoruz neden her şeyi tanımadığım birine anlatayım ki.
- Ah hadi ama benden sır çıkmaz.
- Peki o zaman başlıyorum ama bak öyle sıkıldım,tamam,yeter,sus gibi kelimeler söylemek yok şimdiden anlaşalım.
Bana hadi artık bakışları atmaya başladı. Günah benden gitti.
- Konu ailemin beni hiç anlamıyor olması ben onları ne kadar çok anlamaya çalışıyorum ama onlar beni hiç anlamaya çalışmıyorlar. Benim söylediklerimi dinlemiyorlar kararlarıma saygı duymuyorlar bu beni artık çok yıpratıyor.Konu aslında buydu yani üstü kapalı şekilde anlattım daha içine girsem herhalde beni burada susturamazdın Mesih.
Suratıma bön bön bakmaya devam ediyor galıba sıkıntıdan öldü.
- Mesih konuşacak mısın ? Yoksa sıkıntıdan öldün mü ?
- Hayır buradayım ne bilim yine de senin bir ailen var benim varla yok arasında bir şeyler.
- Nasıl yani
- Neyse beni boşver sana bu konu da ne diyebilirim bilmiyorum sonuçta ben aileden mahrum biri olarak yorum yapamıyorum.
Galiba ailesiyle sorunları vardı anlatmak istemiyorsa onu sıkamam sonuçta ama ben her şeyi anlattım onunda anlatması gerekmiyor mu ? Herneyse zaten ben susmayı bilmem ki Hira her zaman çok konuştuğumu söyler zaten.
- Boşver ben artık alıştım.
Diyebildim sadece başka ne diyebilirdim ki sonuçta alışıyor insan
- Bence küçük sen çok güçlü bir kızsın ve eminim ki her şeyin üstesinden gelirsin.
- Teşekkür ederim Mesih böyle düşünmen beni çok mutlu etti. Ve unutmadan ikide bir bana küçük demen sinirimi bozuyor.
Hiçbir şey söylemedi sadece güldü sanki çok komik bir şey söyledim de
- Neyse ben artık gidiyorum KÜÇÜK kendine iyi bak
Bak hala küçük diyor ya bide bastıra bastıra söylüyor tam dayaklık ama tabiki de onu dövücek güç bende olmadığı için sadece sözde kalıyor susun çaktırmayın aramızda
- Sende kendine iyi bak seninle konuşmak iyi geldi ilk başta ne kadar asi ve hırçın davransam bile.
İçimi ısıtacak şekilde bir gülücük atıp gitti. Böyle güzel gülmek için acaba çok çalıştı mı ? Birisi şu çocuğa çok güzel güldüğünü söyleyebilir mi ? Lütfen Allah'ım tekrardan görebileyim Lütfen lütfen lütfennnnnnn
lütfen oy verinnnnn...