Selam yine ben biraz geç gelen ben umarım beğenirsiniz.
iyi okumalar
O olaydan sonra 1 hafta geçti ve ben her gün hiç üşenmeden sahile indim, bu sefer derdimi anlatmaya değil onu görebilmek için ama ne oldu tabii ki de göremedim. Keşke görebilseydim çok hayaller kurmuştum. O gülüşü ne de mükemmeldi umudumu kaybetmeye başladım artık kesin daha göremeyeceğim. Neyse bu olayı aklıma taktığımda aile mi unutuyorum ve birazcıkta olsa üzülmememi sağlıyor. Bir yerde İnna çalıyor acaba nerede burası benim odam olduğuma göre benim telefonum çalıyor tabii ki de yine aptallığımı konuşturuyorum dağılın. Bakim kim arıyormuş " Mrs. Queen " arıyor yani Hira Hanım.
- Efendim Mrs. Queen.
- Ne yapıyorsun Mrs. Emoji.
- Sence.
- Kesin yatıyorsundur.
- Kimin arkadaşı ya sen bu zekayla çok yaşamasın ben söyleyeyim.
- Sus zaten canım çok sıkılıyor.
- Sıkı can iyidir.
- Bok ye Ecre.
- Gel beraber yiyelim yavrum.
- İçine kamyoncu mu kaçtı Ecre'm ne oldu sana böyle.
- Yollar gidişime erkekler gülüşüme hasta gülüm.
- O kızlar değil miydi ya.
- Hira bazen mal olduğunu düşünmüyor değilim.
- Neyse çok konuştun bana yazıyor kapat.
- Siktir lo.
Mal bu kız ya biraz uyusam mı ne yapsam acaba ıhmm en iyisi biraz uyumak.
Ya bu mesaj atıp beni uyutmayan stupid'de kim bakim yine Hira bu kız kesin aşık bana.
" Mrs. Emoji canım çok sıkıldı ekşın yaşamak istiyorum o yüzden de bara gidiyoruz itiraz istemiyorum eğer geldiğim de hazır olmasan seni sürükleyerek götürürüm ! " – Çok seksi arkadaşın Mrs. Queen
Yapardı gerçekten de belli olur mu buna
" Of Hira başımıza iş açma yeterince sorunum var zaten " – Kamyoncu Mrs. Emoji
1 dakika geçmeden hemen cevap geldi.
" Üf başlayacağım şimdi sorunlarına hem o çocuğu biraz düşünmeden durursun " – Çok seksi arkadaşın Mrs. Queen
Ben sanki onu düşünüyorum da.
" Tamam be ne çok konuştun kaçta hazır olayım." – Kamyoncu Mrs. Emoji
" Sen ne müthiş bir arkadaşsın ya 8 de hazır ol bebek " – Çok seksi arkadaşın Mrs. Quenn
Daha da cevap vermedim bakayım saat kaç 7 hmm daha 1 saatim var duş alayım bari hemen banyoya gidip üstümdekilerden kurtulup küvete girdim sıcacık suda duşumu alıp çıktım. Şimdi ne giysem acaba onu düşüneyim. Heh işte buldum kırmızı kalın askılı elbise mi giydim ayağıma da siyah platformlu topuklumu geçirdim şaçımı tarayıp kuruttum eyelinerımı, rimelimi, rujumu da sürdüm işte hazırım hemde tam zamanlama şimdi kırmızı küçük çantamı alıp aşağıya inip beklemek. Ve bekle beni bar ben geliyorum.
Aşağıya indiğimde televizyon seyreden tatlı ailemle karşılaştım ne de mükemmeller !
- Ben çıkıyorum ! dedim bütün somurtkan halimle
- Nereye gidiyorsun bu saatte. Dedi beni çok düşünen babam !
- Hira'yla buluşucam.
- Bu kıyafetle mi , izin vermiyorum gidemezsin.
Sanki ondan izin almaya geldim.
- Bakın sizden izin almıyorum sadece haber verdim şimdi de gidiyorum. İyi akşamlar.
Kapıyı çarpıp çıktım. Benim sinirimi bozan insanlar hepinizden nefret ediyorum !
- Ecreeeeeeeeee
Arkamı dönüp bana böğüren Hira'ya baktım.
- Hadi gidelim Hira.
- Yine birileri atarlıya bağlamış.
Hira'ya öldürücü bakışlarımı fırlatıp yürümeye başladım oda hemen yanıma geldi bende bu sırada onu süzdüm saks mavisi sırt dekolteli elbise giymiş saçını toplamış makyajı da tam yapmış yine çok seksi olmuştu.
- Taksiye binsek artık. Dedi Hira
- Bence de. Diyerek onu onayladım.
Taksi durdurduk ve bindik bende kafamı cama yaslayıp yine mükemmel ailemi düşündüm. Mutlu olmak bana haram mıydı acaba. Bu sırada gelmişiz ve parayı ödeyip taksiden indim. Şimdi sıra kafa dağıtmakta içeri girer girmez iğrenç ter kokusu ve bangır bangır müzik sesi yüzümü buruşturmamı sağladı. Boş bir yer bulup oturduk bu sırada Hira da içecekleri söyledi. Ne içiyorum tahmin edin tabii ki de bira Hira da bira içiyordu bende içkiler gelene kadar etrafı süzeyim dedim. Hira tabi yerine durur mu durmaz kalkıp dans edenlerin daha doğrusu kafaları bir dünya olup dans edenlerin arasına girdi ben daha alışamadığım için kalkıp dans etmedim hala etrafı süzmeye devam ediyorum. Bir dakika yanlış görmüyorum dimi o olamaz biraz daha inceledikten sonra onun olduğunu anladım anlar anlamaz hemen ayağı kalkıp Hira'nın yanına gittim.
- Hira
- Hı
- O burada
- Kim burada
- Mesih
Ben böyle der demez gözlerini kocaman açıp bana baktı.
- Hani nerede
- Şurada çaprazımızda. Kot gömlekli.
Çocuğu baştan sona süzdükten sonra hala ona bakarken bana yorumunu söyledi.
- Vay be çocuğa bak seni şanslı sürtük.
- Hira çocuğa öyle bakmayı kes.
- Ya ben ona bakmıyorum yanındaki seksi çocuğa bakıyorum.
Hİra öyle söyleyince bende yanındaki çocuğu incelemeye başladım. O da baya yakışıklıydı acaba bunlar bilerek mi arkadaş oldular ikisi de çok yakışıklı sonuçta aklımda deli sorular.
- O kim Ecre. Eğer tanıyorsan ve söylemiyorsan kan çıkartırım.
- Ne bilim kızım ya çocuğun sanki sülalesini tanıyorum.
- Ecre buraya bakıyor valla bakıyor ne yapsak ki şimdi. Ay çok heyecanlandım.
Bende oraya baktım gerçekten de bakıyordu tek kendiside değil yanında ki çocukta bakıyor. Gülsem mi gülmesem mi ne yapsam bilemedim. Bence gülmeliyim o kadar derdimi anlattım sonuçta ne olacak sanki benden günah gitti. Yüzüme tatlı bir gülümseme ekleyip ona baktım. Peki o ne yaptı dersin koskocaman bir HİÇ
- Neden gülmedi bu bana şimdi.
- Bilemedim.
Ağlayacağım galiba. Bir dakika kucağına kız mı oturdu onun pislik orospu ! Bir de elinde sigara var. Kocaman bir lanet
- Oha kızım çocuk bildiğin pislik çıktı hani çok iyiydi, mükemmeldi bu mu mükemmel hali bunun.
Bütün ağlamaklı sesimle
- B-ben b-bilmiyorum. Tanıdığım çocuk o günkü çocuk bu değildi ben g-gerçekten b-bilmiyorum lütfen gidelim Hira galiba kendimi tutamayacağım.
- Tamam bebeğim sakin ol kalk gidelim.
O iğrenç bardan çıkarken aklımda olan tek soru. Mutlu olmak bana harammış artık anladım.
Küfürler Mesih'e ^.^